quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Jullie weten toch wel dat die 20% kortingscode nog steeds werkt hè?(bij jijwel?)
ik dacht dat iedereen dat nog wel wist, sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
En mijn dingen zijn nu uitverkocht! Ik ga mailen
Zo fanatiek lees ik hier niet mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen dat nog wel wist, sorry
Moet ik ook niet doen, elke keer wordt ik verleid door leuke dingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo fanatiek lees ik hier niet mee.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat was ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die werd een tijdje terug door iemand hier gepost, maar die doet het nog steeds! Fijn dat ie nog werkt
!
Oh dear... ik vrees met grote vrees voor mijn portemonneequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef mignonne het volgende:
zeeman heeft een webshop
of ben ik nu onwijs spuit elf?*nietbijgelezen*
Wow!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Marrije het volgende:
En na er een nachtje over te hebben geslapen, toch ook dit hysterische pakje gekocht, het zal haar zo mooi staan
![]()
[ afbeelding ]
oh wat past dat bij jouw mooie dametje zeg! Staat haar vastt heel mooi ja <3quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Marrije het volgende:
En na er een nachtje over te hebben geslapen, toch ook dit hysterische pakje gekocht, het zal haar zo mooi staan
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |