Ik zat net in een wachtkamer (met airco) met allemaal mekkerende oude besjesquote:
dat is het betere werk. En fijn dat het kan, thuiswerkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:03 schreef Klonk het volgende:
Mijn vriendin is aan het thuiswerken, buiten in de tuin, laptop op een tafeltje, drankje erbij en een groot energiebedrijf betaalt haar er ook nog voor
En ja ze is echt aan het werk, ze haalt zelfs meer dossiers dan op kantoor
Doe eens niet zo positief hierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef tomaat52 het volgende:
Het is goed te merken dat de luchtvochtigheid laag is. Heerlijk weer.
Is het verplicht om snikheet weer fijn te vinden? Dat jij graag met de meute wil meelopen - prima. Ik heb wél een eigen mening.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En nog een klager die klaagt over hetgene de andere klager graag wil. Het is niet snel goed.
Een barbecue steek je aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:52 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Prachtig weer, wij zetten straks ook de barbecue aanAls het niet te laat wordt misschien nog een stukje zwemmen en anders morgen wel
Misschien is het wel zo'n stom elektrisch ding.quote:
Geen kaartjes, gewoon http://buienradar.nl/ onder de buienkaart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Klonk het volgende:
Zijn er kaartjes ofzo waar ik de actuele luchtvochtigheid kan checken?
Daar zou hij niet beter van worden vrees ikquote:
Pfff, ik zou een mooie oneliner verzinnen om ze in één keer stil te krijgen. Bij voorkeur iets met het woord oorlog er in...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat net in een wachtkamer (met airco) met allemaal mekkerende oude besjes![]()
Ik had m'n gat nog niet aan de stoel of ze begonnen er al over
Nooit, nóóit ga ik meer ergens werken waar ze beweren dat flexwerken of thuiswerken onmogelijk is (uitgezonderd van locatie- of tijdsgebonden werk natuurlijk).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is het betere werk. En fijn dat het kan, thuiswerken
Ik zag een paar wolkjes aan de oostelijke horizon, voor het eerst in twee dagen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:27 schreef Gwywen het volgende:
Hebben jullie die éne dunne streep wolken gezien op de satellietfoto? Daar woon ik precies onder.
Vanmorgen (rond 7u) wel een vieze bruinachtige dunne smalle streep gezien in de luchtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:27 schreef Gwywen het volgende:
Hebben jullie die éne dunne streep wolken gezien op de satellietfoto? Daar woon ik precies onder.
Met íets teveden zijn, zou prettig voor jezelf zijn. Ik hou ook niet van snikheet weer en ook niet van kou, regen, sneeuw, mist, wind. Maar het lukt me bija altijd om de excessen te ontwijken of weg te nemen, dus valt er weinig te klagen voor me.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Is het verplicht om snikheet weer fijn te vinden? Dat jij graag met de meute wil meelopen - prima. Ik heb wél een eigen mening.
Woohoo!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef tomaat52 het volgende:
Het is goed te merken dat de luchtvochtigheid laag is. Heerlijk weer.
Kom er net achter dat het ook gewoon op de site van het KNMI staat, gewoon de tabel van actuele waarnemingen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Geen kaartjes, gewoon http://buienradar.nl/ onder de buienkaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |