Hm, dat is best vervelend inderdaad. Bij ziekte is het altijd te warm of te koud. Wat doe je daar nou aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:36 schreef Party_P het volgende:
ZO best warm zeg als je ziek thuis zit...poeh...wennen
Nou niet de ramen open zetten, is hier binnen nu 25 graden, buiten warmer, maar zweet me de pleurisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hm, dat is best vervelend inderdaad. Bij ziekte is het altijd te warm of te koud. Wat doe je daar nou aan?
Officiële benaming is Cirrus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Het is trouwens geen smog hoor, maar heel hoge bewolking, van die veerwolken (er zal vast een ingewikkelde officiële naam voor zijn)
Het is inderdaad cirrus en dat dreef hier ook al over vanaf begin van de middag. Cirrus of bepaalde varianten daarvan kunnen 3 dagen van tevoren al een weersverandering aanduidenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Officiële benaming is Cirrus.
De wolk die ik zag, zag er echt vies uit.
Hoe druk is het daar nu? Omdat op TV gedaan wordt alsof iedereen er heen gaat, maar zelfs dan kan ik me doordeweeks nauwelijks echte drukte voorstellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef mazaru het volgende:
Op het strand was het perfect! De temperatuur van de zee was perfect en de mensen die rondliepen waren zwaar imperfect zodat er ook nog wat te lachen viel!
Heerlijk dagje gehad
doordeweeks, terwijl alle regio's vakantie hebben en er ongetwijfeld ook wel toeristen her en der zullen zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe druk is het daar nu? Omdat op TV gedaan wordt alsof iedereen er heen gaat, maar zelfs dan kan ik me doordeweeks nauwelijks echte drukte voorstellen.
Gelukkig al een stuk droger en warmer dan de eerdere verwachtingen. Zondag weer 'gewoon' 18 graden in de Ardennen, klinkt beter dan 11 gradenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk is deze run een uitbijter want als die weersverandering weer dikke herfst betekent....
[ afbeelding ]
De meeste mensen met vakantie zijn toch kinderen? Die gaan met hun ouders op vakantie naar het buitenland of zitten thuis/in de kinderopvang, omdat de ouder moeten werken. Verder hebben alleen leraren, studenten en bouwvakkers standaard vrij nu, voor de rest bestaat 'de vakantieperiode' niet. Er zitten gewoon allemaal werklozen op het strandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
doordeweeks, terwijl alle regio's vakantie hebben en er ongetwijfeld ook wel toeristen her en der zullen zijn...
Beetje kort door de bocht, om te beweren dat het allemaal werklozen zijn op het strand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De meeste mensen met vakantie zijn toch kinderen? Die gaan met hun ouders op vakantie naar het buitenland of zitten thuis/in de kinderopvang, omdat de ouder moeten werken. Verder hebben alleen leraren, studenten en bouwvakkers standaard vrij nu, voor de rest bestaat 'de vakantieperiode' niet. Er zitten gewoon allemaal werklozen op het strand
Je hebt dequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, om te beweren dat het allemaal werklozen zijn op het strand.
Dan zou het wel verklaarbaar zijn waarom het zo druk is op de Spaanse Costa'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, om te beweren dat het allemaal werklozen zijn op het strand.
En dit is wel echt waar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou het wel verklaarbaar zijn waarom het zo druk is op de Spaanse Costa's
Ik lag op een gedeelte van het strand van Hoek van Holland waar de meeste mensen niet naar toe willen omdat ze dan een stuk door de duinen moeten lopen. Dus daar was het relatief rustig. Maar als ik keek naar het gedeelte van het strand waar de strandtentjes staan, vlak bij de grote parkeerplaats, dat was abnormaal!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe druk is het daar nu? Omdat op TV gedaan wordt alsof iedereen er heen gaat, maar zelfs dan kan ik me doordeweeks nauwelijks echte drukte voorstellen.
Waar is dat precies dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef Igen het volgende:
O ja, het strand. Ik was in april nog naar zee geweest. In het weerbericht op TV zeiden ze dat je het vliegtuig moest nemen naar Zuid-Europa voor mooi weer, dus ik dat de volgende dag doen, is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
(Uiteraard overdrijf ik een beetje, het vliegticket had ik al eerder geboekt en strand en zon was ook niet waarvoor ik ging, maar grappig vond ik het wel)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef Igen het volgende:
O ja, het strand. Ik was in april nog naar zee geweest. In het weerbericht op TV zeiden ze dat je het vliegtuig moest nemen naar Zuid-Europa voor mooi weer, dus ik dat de volgende dag doen, is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
(Uiteraard overdrijf ik een beetje, het vliegticket had ik al eerder geboekt en strand en zon was ook niet waarvoor ik ging, maar grappig vond ik het wel)
Puntje van Friesland/Groningen ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
Het koelt trouwens best rap af: van 28 graden om 18:00 naar 18 graden om 22:30.
En Schiphol ligt in een warmteput, met 21 graden (en stijgende)?
Het KNMI zegt dit:quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:19 schreef Maver24 het volgende:
Hoe ziet het er nu uit voor komende week, is het echt gedaan met de zomer en komt tie niet meer terug of is er nog ergens een lichtpuntje te bekennen
Piet Paulussma is een flapdrol die maar wat roept,die neem ik ongeveer even serieus als iemand die gluhwein verkoopt op de dorpsbraderie in Juli...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het KNMI zegt dit:
Zeer waarschijnlijk maxima onder normaal en wisselvallig.
Piet Paulusma zegt dat het weer warm wordt.
Maar hij zei op 31 mei ook dit:
Zomer 2012: Flink warm en flink zonnig.
Maar hoe dan ook, de temperatuur lijkt eind volgende week iets op te lopen, tot net onder normaal (graad of 20 dus, terwijl normaal 23 is). Ook iedere dag kans op regen, lijkt het.
Dat kun jij nou wel zeggen, maar als je een serieus interview met hem ziet merk je dat ie wel gepassioneerd is over wat ie doet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 05:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Piet Paulussma is een flapdrol die maar wat roept,die neem ik ongeveer even serieus als iemand die gluhwein verkoopt op de dorpsbraderie in Juli...
Hij zal zeker passie hebben voor wat ie doet maar volgens mij maakt hij weerberichten zoals anderen horoscopen maken, je roept van alles en met een beetje geluk komt er vanzelf iets uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kun jij nou wel zeggen, maar als je een serieus interview met hem ziet merk je dat ie wel gepassioneerd is over wat ie doet.
Hij komt dommer over dan hij lijkt. Of nee wacht.
http://www.knmi.nl/actueel/ en dan de tabel RVquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:11 schreef Specularium het volgende:
Waar kan ik de luchtvochtigheid per regio zien?
Ik denk dat het komt door dat BBQ-item op SBS dat niemand hem serieus neemt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hij zal zeker passie hebben voor wat ie doet maar volgens mij maakt hij weerberichten zoals anderen horoscopen maken, je roept van alles en met een beetje geluk komt er vanzelf iets uit
quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/actueel/ en dan de tabel RV
.
Dát en hij klinkt altijd alsof hij net 10 borrels achterovergeslagen heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door dat BBQ-item op SBS dat niemand hem serieus neemt.
Of dat ie sowieso op SBS is.
10 graden koeler dan vandaag en 50% kans op neerslag volgens het KNMIquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor aanstaande zondag?
Hmm, ik ben dan jarig en wou dan gaan BBQ-en. Ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
10 graden koeler dan vandaag en 50% kans op neerslag volgens het KNMI
29,6 in NO Limburg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Slobeend het volgende:
We kruipen langzaam richting de 30 graden, of is dat al ergens gehaald?
in mn broek denk... Zweet gutst door mn bilnaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Slobeend het volgende:
We kruipen langzaam richting de 30 graden, of is dat al ergens gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |