Gezien de tekstmuur dit ik vannacht nog gekregen heb met onder andere de vraag of ik van het weekend van alles met d'r wil gaan doen, zit dat ook wel goed denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:29 schreef cassettebandje het volgende:
Bij jou is het wel wederzijds, hoop ik?
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef Impossibruuu het volgende:
Nou, mijn date van vanavond is onwijs gezellig geworden.Ik ben verliefd.
Heb me pas sinds eergister ingeschreven, dus nog weinig actie op het momentquote:
nou dat ik gisteravond ff op paiq zat zag ik dat bijna al mijn contacten de laatste 2 dagen online zijn geweest....quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb me pas sinds eergister ingeschreven, dus nog weinig actie op het moment
Zeker met dit mooie weer denk ik dat de meeste singles wel wat beters te doen hebben dan op datingsites zitten
Misschien moet ik zelf ook wat meer berichtjes de deur uit schoppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
nou dat ik gisteravond ff op paiq zat zag ik dat bijna al mijn contacten de laatste 2 dagen online zijn geweest....
welke site zit je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien moet ik zelf ook wat meer berichtjes de deur uit schoppen
Ik heb er pas 2 gestuurd (0 reactie ook echtbegint goed
)
Opzich, voor zover ik kan oordelen in 2 dagen die ik meer op het strand heb doorgebrachtquote:
je hebt voor 3 maanden betaald direct oid?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Opzich, voor zover ik kan oordelen in 2 dagen die ik meer op het strand heb doorgebracht, vind ik het wel een prettige site. Fijne iPhone app ook
Ik kijk het ff 3 maanden aan en als er wat dates verschijnen zal ik er meer over kunnen vertellen
Ja ik heb een abbo genomen voor 3 maanden. Kost 12,95 p/m.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt voor 3 maanden betaald direct oid?
moet je betalen om in contact te komen met anderen?
Het is dat ik principieel tegen betalen ben voor zulk soort dingen. En dat het zonder betalen ook nog lukt, maar eigenlijk is het natuurlijk geen geld ook. 39 euro voor een kwartaal. Ongelimiteerd zoeken en klooien met gewillige vrouwen, die met hangende pootjes wachten op jouw berichtjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb een abbo genomen voor 3 maanden. Kost 12,95 p/m.
Dan pas kan je berichten e.d. sturen, vandaar
Nou ik ben toch benieuwd wat m'n concurrentie isquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is dat ik principieel tegen betalen ben voor zulk soort dingen. En dat het zonder betalen ook nog lukt, maar eigenlijk is het natuurlijk geen geld ook. 39 euro voor een kwartaal. Ongelimiteerd zoeken en klooien met gewillige vrouwen, die met hangende pootjes wachten op jouw berichtjes.
eigenlijk is het geen geld, maar zodra ik op zo'n site erachter kom dat ik moet betalen voor contact dan meld ik mij weer afquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is dat ik principieel tegen betalen ben voor zulk soort dingen. En dat het zonder betalen ook nog lukt, maar eigenlijk is het natuurlijk geen geld ook. 39 euro voor een kwartaal. Ongelimiteerd zoeken en klooien met gewillige vrouwen, die met hangende pootjes wachten op jouw berichtjes.
Ik stuur iets heel korts.. soms zo erg gewoon alleen een hey of hoiquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe doen jullie dat met berichtjes sturen? Wat zet je er meestal in? jezelf voorstellen (halve sollicitatiebrief) of kleine dingetjes uit haar profiel kiezen die je wel aanspreekt?
Leer mij alles![]()
is voor mij nieuw dit
Ha, ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou, laat maar weten hoe het ging. Hopelijk ben je maandag ook nog zo enthousiast.
[..]
Ja, het is best moeilijk inderdaad. Ik heb nu nog twee andere contacten, maar geen idee of dat iets kan worden. Is nu nog een beetje aftasten. Waar heb jij jouw sms-er gevonden?
dit sowieso... als er met het contact een klik lijkt te zijn dan wil ik zsm irl afspreken... gewoon om te kijken of die er dan nog is, anders zit ik weken voor niks te mailen of smse met iemand...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:03 schreef eefje801 het volgende:
Ja klopt, beetje aftasten en ook weer niet te lang wachten met afspreken voor je teveel verwachtingen krijgt.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
dit sowieso... als er met het contact een klik lijkt te zijn dan wil ik zsm irl afspreken... gewoon om te kijken of die er dan nog is, anders zit ik weken voor niks te mailen of smse met iemand...
Maar wat doe je dan als (als je uberhaupt wat terugkrijgt) het zo'n reactie is die je krijgt:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef Impossibruuu het volgende:
Eerste bericht? Gewoon naar iets zoeken uit het profiel dat gespreksstof oplevert. Geef ergens reactie op en sluit verder vragend af.
Waarom flikker je een contact er gelijk uit als je zo'n antwoord krijgt? Je kunt ook téveel verwachten gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als (als je uberhaupt wat terugkrijgt) het zo'n reactie is die je krijgt:
"Hoi,
bla bla, ik studeer rechten.
Groetjes,"
De ene keer dump ik het contact uit me lijst, de andere keer probeer ik er nog een 'spel' (bijv statements met 'zou je liever?') van te maken ipv een interview, maar geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |