Daarom kan je ook beter niet betalen als je je kop niet mee heb, de kosten wegen dan zeer zeker niet op tegen het resultaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dan aantoonbaar niet goed? Stel dat je een kop als een stoeptegel hebt en gewoon niet om aan te zien bent. Weinig mensen die dan met je willen daten. Ga je zo iemand dan melden dat hij geen geld terug krijgt omdat hij/zij te lelijk is?
Dan zou ik eerst een beetje investeren in het maken van goede foto's..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom kan je ook beter niet betalen als je je kop niet mee heb, de kosten wegen dan zeer zeker niet op tegen het resultaat.
Klopt dan kan je beter er mee stoppen maar leukste is voor dat er geld van je rekening word afgehaald krijg je als lokkertje vrouwen die (zogenaamd) aan je profiel passen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom kan je ook beter niet betalen als je je kop niet mee heb, de kosten wegen dan zeer zeker niet op tegen het resultaat.
Klinkt wel geinig, vooral om nieuwe dingen uit te proberen (klimmen,snowboarden,kickboxen,dansles etc). Ik heb overigens al eens een date gehad in de vorm van een proefles kickboxen, zeer uhhm apart om met een leuke dame te sparrenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.sjazzle.nl/ Iemand bekent met deze site het concept klinkt leuk
DIT!!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Sekhmet het volgende:
Echt gaan we weer...laat een ander bepalen of je er wel of geen kop voor hebt. Beauty is in the eyes of the beholder. Wat de een mooi vind kan een ander lelijk vinden en andersom.
Als zijn kop asymmetrisch is moet die beholder slechtziend zijn om er beauty van te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Sekhmet het volgende:
Echt gaan we weer...laat een ander bepalen of je er wel of geen kop voor hebt. Beauty is in the eyes of the beholder. Wat de een mooi vind kan een ander lelijk vinden en andersom.
dan moet je niet recht de camera in kijken...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als zijn kop asymmetrisch is moet die beholder slechtziend zijn om er beauty van te maken.
Echt niet elke vrouw wil een perfect symmetrisch gezicht. En ook als minder mooie vrouw weet je dat je het vaak niet redt bij de superknappe mannen (uitzonderingen daar gelaten)...dus ga je voor de iets minder knappe. En een beauty kan ook heel erg door persoonlijkheid ontstaan. Oftewel als je iemand vreselijk leuk vindt ga je hem vaak ook aantrekkelijker vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als zijn kop asymmetrisch is moet die beholder slechtziend zijn om er beauty van te maken.
Daar gaan dan wel een paar dates overheen dan, dat helpt hem niet echt als er geen date komt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Echt niet elke vrouw wil een perfect symmetrisch gezicht. En ook als minder mooie vrouw weet je dat je het vaak niet red bij de superknappe mannen (uitzonderingen daar gelaten)...dus ga je voor de iets minder knappe. En een beauty kan ook heel erg door persoonlijkheid ontstaan. Oftewel als je iemand vreselijk leuk vindt ga je hem vaak ook aantrekkelijker vinden.
Gelukkig hebben we inmiddels allemaal het fotobewijs gezien dat toont dat hij er zeer normaal en zelfs goed uitziet. Dat het steeds wordt opgerakeld is een ander probleem en wordt nu echt afgezaagd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar ik vertrouw wel op mevrouw eefje's oordeel danquote:Op maandag 23 juli 2012 23:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we inmiddels allemaal het fotobewijs gezien dat toont dat hij er zeer normaal en zelfs goed uitziet. Dat het steeds wordt opgerakeld is een ander probleem en wordt nu echt afgezaagd.
Precies...ga dan gewoon niet op datingsites zitten en kap met klagen over dat je de kop er niet voor hebt. Probleem opgelost lijkt mij. En toch keert het steeds weer terug zodra Richard om de hoek komt kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we inmiddels allemaal het fotobewijs gezien dat toont dat hij er zeer normaal en zelfs goed uitziet. Dat het steeds wordt opgerakeld is een ander probleem en wordt nu echt afgezaagd.
Hmm ik vond hem wel ok, maar ik heb het niet zo met zelfmeelijquote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Precies...ga dan gewoon niet op datingsites zitten en kap met klagen over dat je de kop er niet voor hebt. Probleem opgelost lijkt mij. En toch keert het steeds weer terug zodra Richard om de hoek komt kijken.
Alles sal regkomquote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar ik vertrouw wel op mevrouw eefje's oordeel dan
En dat is nou juist wat zo een irritatie opwekt...die zelfmedelijden. Maar goed, is ws meer mijn probleem dan die van de meeste hier.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm ik vond hem wel ok, maar ik heb het niet zo met zelfmeelij
Als jij altijd zeurt over je uiterlijk snap ik wel dat mensen hier dat denken, zo vaak post ik hier niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:58 schreef richard_prf het volgende:
Eh ik zei toch helemaal niks over mezelf? Wilde alleen even melden dat als je zelfbewust genoeg bent en weet dat het heel moeilijk wordt om een date te regelen dat het niet verstandig is om je geld eraan uit te geven.
De onderliggende boodschap was weer duidelijk iig. Maar zoals ik al zei, het is meer een soort irritatie die je opwekt...en dat dus al zonder je te kennen en idd wel je foto gezien te hebben waar dus idd niks mis mee is (en een beetje bevooroordeeld door je psychopaten topic)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:58 schreef richard_prf het volgende:
Eh ik zei toch helemaal niks over mezelf? Wilde alleen even melden dat als je zelfbewust genoeg bent en weet dat het heel moeilijk wordt om een date te regelen dat het niet verstandig is om je geld eraan uit te geven.
Mwah valt mee volgens mij, zo vaak post ik niet in dit topic. De discussie over mijn uiterlijk is gesloten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij altijd zeurt over je uiterlijk snap ik wel dat mensen hier dat denken, zo vaak post ik hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |