Haten op een cleane rennerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef Cara het volgende:
Deze renner is het levende bewijs waarom het dopingpaspoort niet werkt. Volgende schande voor de sport.
Over adopteren gesproken, ik wacht weer met spanning op het Adoptie-topicquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef Gitank2 het volgende:
Jammer dat ik hem niet weer kan adopteren wegens een klein beetje te bekend.
Jij weet meer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef Cara het volgende:
Deze renner is het levende bewijs waarom het dopingpaspoort niet werkt. Volgende schande voor de sport.
Hersens.quote:
Misschien reclame maken met een slogan als: "Misschien adopteer JIJ wel de nieuwe dopingrevelatie"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over adopteren gesproken, ik wacht weer met spanning op het Adoptie-topic
Bronquote:Froome gaat tot 2020 voor geel
Chris Froome weet hoe de rest van zijn carrière er uit gaat zien. De in Kenia geboren Brit wil de komende zes, zeven jaar de Tour winnen.
Dat zegt de kopman van Sky woensdag in The Times.
"Ik heb mijn doelen en die liggen in de Tour. Die wil ik winnen en niet alleen dit jaar, maar de komende zes of zeven jaar. En ik wil ieder jaar aan de start verschijnen met de eindzege en de gele trui als uitgangspunt."
Vier zeges
Froome won in 2013 al vier etappekoersen (Oman, Critérium International, Romandië en de Dauphiné) en werd bovendien nog tweede in Tirreno - Adriatico. Zijn volgende doel is het winnen van de honderdste editie van de Tour, die zaterdag 29 juni begint. "Ik ben volop gemotiveerd om mijn doelstelling te bereiken en dat doe ik niet vanwege de eerzucht."
Tour-winnaar Bradley Wiggins is er vanwege een knieblessure niet bij op Corsica. Bovendien liet Sky in oktober 2012 al doorschemeren dat Froome voor de Tour mocht gaan en Wiggins voor de Giro.
Ook dat, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Wiggins het hier niet helemaal mee eens is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bron
Froome wil dus de nieuwe Armstrong worden. Ik weet niet of het verstandig is om zulke associaties op te roepen als Froome zijnde
Hij is een schone rijder en erg goed. Waarom kan niemand dat hebben?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bert Wagendorp heeft in de nieuwe Muur een lofzang op Froome geschreven. Hij zegt o.a. dat Froome de hoop is voor de nieuwe generatie schone wielrenners. Wat heb je dan een bord voor je kop zeg.Syntix = Bert Wagendorp?
Omdat het ongeloofwaardig overkomt. Zelfs Armstrong had niet zo'n lange vormpiek/zo vaak een beter niveau dan de rest. Maar soit, we gaan hier toch niet uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij is een schone rijder en erg goed. Waarom kan niemand dat hebben?
Haha wat, dit is een grap toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bert Wagendorp heeft in de nieuwe Muur een lofzang op Froome geschreven. Hij zegt o.a. dat Froome de hoop is voor de nieuwe generatie schone wielrenners. Wat heb je dan een bord voor je kop zeg.Syntix = Bert Wagendorp?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bron
Froome wil dus de nieuwe Armstrong worden. Ik weet niet of het verstandig is om zulke associaties op te roepen als Froome zijnde
Klopt die zijn veel slechter dan eindbaas Froomequote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef groenen het volgende:
De Froom haat op Fok! begint wel trieste vormen aan te nemen.
Zijn concurrenten Bertje, Mandy en VDB2 zijn geen haar beter.
Het is bij mij Sky zelf die beweert bijna hoogstpersoonlijk verantwoordelijk te zijn voor 'het schone wielrennen' dat bij mij elke leugenachtige Sky-renner nét even een streepje irritatie voorheeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef groenen het volgende:
De Froom haat op Fok! begint wel trieste vormen aan te nemen.
Zijn concurrenten Bertje, Mandy en VDB2 zijn geen haar beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |