Ik wilde je net vragen of die patatje op PP gebaseerd was maar je eindzin dringt nu pas goed door...quote:Op zondag 29 juli 2012 18:07 schreef LangeJan het volgende:
Laatst had ik een nog een patatje Paaij gegeten. Dat is hetzelfde als een patatje Speciaal.
Maar dan zonder Curry
Moet de ketchup van een bepaalde merk zijn?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Fopje het volgende:
Vandaag een boterham met ei met hela curry gehad en 1 met ketchup.
Tomaten Ketchup blijft toch de saus der sauzen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
Hela Curry Kruiden Ketchup Original
[ afbeelding ]
probeer dit eensquote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Nerdmans het volgende:
Ingredienten kopieeren, workshopje saus doen en zelf KEIHARD maken.
YEAH
checkquote:Op maandag 30 juli 2012 12:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
probeer dit eens
6 eetlepels tomatenketchup, 1 eetlepel keukenstroop en een theelepel 5 kruidenpoeder.
30 seconden verwarmen in de magnetron, roeren en af laten koelen.
Een voudige versie van curry
Nee, dat is het bijzondere aan ketchupquote:Op maandag 30 juli 2012 08:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de ketchup van een bepaalde merk zijn?
Hela doe ik op de gehaktbalquote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Waarom Hela kopen als je in dezelfde winkel Oliehoorn kan scoren?
Al die Hela schreeuwers hebben nog nooit echte curry geproefd dus.
Ik heb hier in AH en Jumbo gekeken, hebben beiden geen Oliehoorn.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Waarom Hela kopen als je in dezelfde winkel Oliehoorn kan scoren?
Al die Hela schreeuwers hebben nog nooit echte curry geproefd dus.
In de 4 verschillende Jumbo's waar ik ben geweest is het gewoon te krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hier in AH en Jumbo gekeken, hebben beiden geen Oliehoorn.
Ik zal het eens vragen waarom het in deze Jumbo niet te krijgen is...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In de 4 verschillende Jumbo's waar ik ben geweest is het gewoon te krijgen
Je moet die troep niet gaan halen, het is echt superzoet, heeft niks met curry te maken en dus ook totaal niet te vergelijken met Hela Curry.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hier in AH en Jumbo gekeken, hebben beiden geen Oliehoorn.
Wist je dat ze Zaanse mayonaise bij de AH in een knijpfles hebben? Wel handiger dan al die minitubes of potten.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Haasbeuntje het volgende:
Zaanse mayonaise
Hela curry
Heinz ketchup
Oliehoorn mosterd
Wijko pindasaus
jeaaaah
hela pindasaus
O, wou het wel een keertje uitproberen alhoewel Hela Curry me wel altijd al heeft bevallen. Alle andere currys niet zo eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je moet die troep niet gaan halen, het is echt superzoet, heeft niks met curry te maken en dus ook totaal niet te vergelijken met Hela Curry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |