En zout. Veel zout is niet goed voor je. Tomatenpuree is idd hartstikke gezond.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]jij bedoelt tomatenpuree denk ik, de gemiddelde ketchup uit de super bevat vrij veel suikers ( ja suikers ja!)
Ik wilde je net vragen of die patatje op PP gebaseerd was maar je eindzin dringt nu pas goed door...quote:Op zondag 29 juli 2012 18:07 schreef LangeJan het volgende:
Laatst had ik een nog een patatje Paaij gegeten. Dat is hetzelfde als een patatje Speciaal.
Maar dan zonder Curry
Moet de ketchup van een bepaalde merk zijn?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Fopje het volgende:
Vandaag een boterham met ei met hela curry gehad en 1 met ketchup.
Tomaten Ketchup blijft toch de saus der sauzen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
Hela Curry Kruiden Ketchup Original
[ afbeelding ]
probeer dit eensquote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Nerdmans het volgende:
Ingredienten kopieeren, workshopje saus doen en zelf KEIHARD maken.
YEAH
checkquote:Op maandag 30 juli 2012 12:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
probeer dit eens
6 eetlepels tomatenketchup, 1 eetlepel keukenstroop en een theelepel 5 kruidenpoeder.
30 seconden verwarmen in de magnetron, roeren en af laten koelen.
Een voudige versie van curry
Nee, dat is het bijzondere aan ketchupquote:Op maandag 30 juli 2012 08:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de ketchup van een bepaalde merk zijn?
Hela doe ik op de gehaktbalquote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Waarom Hela kopen als je in dezelfde winkel Oliehoorn kan scoren?
Al die Hela schreeuwers hebben nog nooit echte curry geproefd dus.
Ik heb hier in AH en Jumbo gekeken, hebben beiden geen Oliehoorn.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Waarom Hela kopen als je in dezelfde winkel Oliehoorn kan scoren?
Al die Hela schreeuwers hebben nog nooit echte curry geproefd dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |