SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
wat lul jij nu weer voor een onzin?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
De hoeveelheid eigen jeugd Marcie, ontiegelijk veel
Niets.quote:
Veel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets.
Ik zat even te kijken wat er bij PSV allemaal uit eigen jeugd komt.
Ben je niet zo lang mee bezig tochquote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets.
Ik zat even te kijken wat er bij PSV allemaal uit eigen jeugd komt.
Bouma, Depayquote:
Van ooijen? Locadia ? Bommel misschien.quote:
Van Bommel eigen jeugd noemenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Van ooijen? Locadia ? Bommel misschien.
ja maar op welke leeftijd kwam hij naar PSV?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Bommel kwam van Fortuna..dat weet je toch wel..
22quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar op welke leeftijd kwam hij naar PSV?
Nee je lult. Je denkt nu ooh , zijn er toch nog best veel uit de jeugd laat ik maar een excuus zoeken.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Bommel eigen jeugd noemen
Op deze zat ik eigenlijk te wachten
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee je lult. Je denkt nu ooh , zijn er toch nog best veel uit de jeugd laat ik maar een excuus zoeken.
Ik zie maar 1 goede statquote:
Ik heb toen ik 12 was ook tegen iemand gespeeld en die was ziek gespierd en ook een snor, zei die coach van hun tegen onze leider dat hij nog maar 10 wasquote:
Feyenoord eindigde vorig jaar iets hoger dan PSV.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Roypsv het volgende:
psv doet gewoon mee om de prijzen en feyenoord onderaan linker rijtje
Het ging niet over Feyenoord, het ging over PSV.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Roypsv het volgende:
psv doet gewoon mee om de prijzen en feyenoord onderaan linker rijtje
Die Turkjes bij mij op de basisschool hadden wel een vies snorretje op hun 10equote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 12 was ook tegen iemand gespeeld en die was ziek gespierd en ook een snor, zei die coach van hun tegen onze leider dat hij nog maar 10 was
Is niet nodig, zo winnen wij ook wel van psvquote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV doet gewoon mee om de prijzen. Feyenoord misschien ook, weet niet of ze zich nog gaan versterken.
Nee haha. Ze hebben nu geen goede spits, en als Vlaar weggaat, missen jullie een leider.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is niet nodig, zo winnen wij ook wel van psv [ afbeelding ]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Als van Bommel uit de jeugd van PSV komt dan komt Makaay dat bij Feyenoord [ afbeelding ]
Je weet wel veel over je clubquote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.
Kunnen we je niet kwalijk nemen. Toen zat jij nog aan de borstvoeding joh.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.
Toen was ik een paar jaar oud, dat weet ik niet meer hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet wel veel over je club [ afbeelding ]
Ik weet zelfs dat Theo van Duivenbode niet goed genoeg was bij ajax en toen naar Feyenoord ging en vervolgens als back met Feyenoord de Europa cup 1 won. En ik ben geen 50 jaar oud.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toen was ik een paar jaar oud, dat weet ik niet meer hoor.
Koop een taart en ga het vierenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat Theo van Duivenbode niet goed genoeg was bij ajax en toen naar Feyenoord ging en vervolgens als back met Feyenoord de Europa cup 1 won. En ik ben geen 50 jaar oud.
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Wie gaat winnen vandaag? Ik zeg Cavendish [ afbeelding ]
Greipel, Cav 2quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Wie gaat winnen vandaag? Ik zeg Cavendish [ afbeelding ]
Dat was pas prachtig om te zien, waren ook 2 zeldzame wielrenners, niemand is meer opgewassen tegen de kracht van het peloton volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wiggins moet gewoon in de laatste km zelf aanvallen, hele Sky trein die het gat laat vallen en Cavendish in het wiel van degene die het gat nog wilt dicht rijden (als er iemand is). Instant win.
Snap sowieso niet waarom niemand dat ooit meer probeert a la Ekimov/Nijdam.
Was dat twee jaar geleden dat Cav en Renshaw door de bocht kwamen en er daarachter een gat vielquote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wiggins moet gewoon in de laatste km zelf aanvallen, hele Sky trein die het gat laat vallen en Cavendish in het wiel van degene die het gat nog wilt dicht rijden (als er iemand is). Instant win.
Die man is ram van de kaart als ze aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Wiggins zit in het peloton aan de champagne..die gaat echt niet aanvallen
Omdat er niet veel renners zijn met het vermogen denk ik. Martin heeft het wel, Cancellara maar dan kom je al bij de pure tijdrijders die een hoog vermogen hebben om er voor te blijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor een prijzengeld er allemaal verbonden is aan bepaalde truien/plaats in de tour?
Belachelijk. 25.000 euro voor degene die al die teringbergen als beste opklimt. Volgens mij wordt de verliezer van de eerste ronde op een grandslam toernooi nog beter betaald.quote:
Dat verschil tussen de prijs van de Gele trui en de andere truien.quote:
Je moet het ook hebben van je salaris + criteriums want de prijzengelden deel je met de hele ploeg (de renners die nog in koers zijn).quote:Op zondag 22 juli 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk. 25.000 euro voor degene die al die teringbergen als beste opklimt. Volgens mij wordt de verliezer van de eerste ronde op een grandslam toernooi nog beter betaald.
Ik ben wel eens bij een criterium geweest, moeten ze 80 passages ofzo en elke passage werd gesponsord dus diegene die per passage als eerste voorbij kwam kreeg 300 euro ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet het ook hebben van je salaris + criteriums want de prijzengelden deel je met de hele ploeg.
Een tennisser word niet gesponsord? Ik denk dat wielrenners in verhouding gewoon het minste geld krijgen zeker als je ziet hoeveel arbeid ze ervoor moeten leveren haha.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Prijzengeld in wielrennen is nooit zoveel, Tour is dan nog veruit het grootst, maar in de Giro/Vuelta/klassiekers laat staan kleine koersen stelt het niet veel voor vergeleken bij andere sporten zoals bv. tennis.
Maar wielrenners hebben dan ook gewoon salaris van de ploeg en krijgen premies van de sponsor etc.
Er zitten volgens mij renners in het peloton die meer dan een miljoen per jaar krijgen. McEwen kreeg dat in ieder geval bij katoesja vorig jaar! Cancellara krijgt ook een riant salaris en dan zijn er nog een paar met salarissen waar je miljonair van wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een tennisser word niet gesponsord? Ik denk dat wielrenners in verhouding gewoon het minste geld krijgen zeker als je ziet hoeveel arbeid ze ervoor moeten leveren haha.
Heel veel verdienen meer dan een miljoen. Dat is dan nog zonder premies etc.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij renners in het peloton die meer dan een miljoen per jaar krijgen. McEwen kreeg dat in ieder geval bij katoesja vorig jaar! Cancellara krijgt ook een riant salaris en dan zijn er nog een paar met salarissen waar je miljonair van wordt.
En vergeet het risico niet dat een wielrenner neemt t.o.v. een tennisser.. Toch al een paar keer meegemaakt dat er een wielrenner overleed door een valpartij in de afdaling. En vervolgens aan de schandpaal worden genageld als ze doping gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
Voigt zou ook wel een toffe winnaar zijn thoughdie oude mijnwerker
Een tennisser moet het hebben van de wedstrijden hebben die hij speelt en daarnaast sponsoring.
Een grandslam winnen krijg je meer dan een miljoen en er zijn ATP's waar je ook heel veel krijgt.
Doping is dan ook van veel grotere invloed in een zo gezegde domme sport als wielrennen dan in een nadenk sport als voetbal of tennis. En bij alle sporten worden sporters aan de schandpaal genageld bij gebruik van doping. Met wielrennen heb je wel een groter risico op ongelukken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En vergeet het risico niet dat een wielrenner neemt t.o.v. een tennisser.. Toch al een paar keer meegemaakt dat er een wielrenner overleed door een valpartij in de afdaling. En vervolgens aan de schandpaal worden genageld als ze doping gebruiken.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:16 schreef DutchSL het volgende:
Kut Liquigas, alsof Sagan hier de sprint kan winnen.
edit. en Saxobank voor Haedo nu
Ja, ook na de carriere. Ook veel wielrenners die tijdens of na hun carriere opeens dood neervallenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doping is dan ook van veel grotere invloed in een zo gezegde domme sport als wielrennen dan in een nadenk sport als voetbal of tennis. En bij alle sporten worden sporters aan de schandpaal genageld bij gebruik van doping. Met wielrennen heb je wel een groter risico op ongelukken.
Alweer?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
Wie heeft een nice team, ongeveer 120k! (goud)
hoezo, is meer dan een week geleden hoor?quote:
Maak je iedere week een nieuw team dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hoezo, is meer dan een week geleden hoor?
Valt PSV al afquote:Op zondag 22 juli 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
Wie heeft een nice team, ongeveer 120k! (goud)
heb er nog geen gevonden die nice speeltquote:
Misschien dan gewoon eens iets bedenken met spelers die je tof vindt..dan hou je dat team een stuk sneller dan wanneer iemand anders een team gaat bedenken voor je.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb er nog geen gevonden die nice speelt
Dit teamquote:Op zondag 22 juli 2012 17:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb er nog geen gevonden die nice speelt
3-1 gewonnenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom even het topic redden, maar hoeveel heeft PSV nu gespeeld? Ik heb het niet gevolgd
Gerrard gekickt?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit teamGewoon de goedkope versies pakken ipv de IF's. Zal net zo goed spelen.
[ afbeelding ]
Rijden Wiggins en Froome beide ook de weg?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:27 schreef DutchSL het volgende:
Die Olympische Spelen hoeven we dus ook niet meer te kijken, ja naar de dames: hup Vos.
Die wordt toch weer 2e.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:27 schreef DutchSL het volgende:
Die Olympische Spelen hoeven we dus ook niet meer te kijken, ja naar de dames: hup Vos.
Dat is wel knap, dan moet PSV wel heel goed zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel knap, dan moet PSV wel heel goed zijnPSV is altijd goed, tot februari/maart zo ongeveer en dan gaan ze alles uit handen geven. Neverending story.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, beestig team met Lukakuquote:Op zondag 22 juli 2012 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit teamGewoon de goedkope versies pakken ipv de IF's. Zal net zo goed spelen.
[ afbeelding ]
Idd. Voegt ook echt helemaal niets toe aan het spel. In de eerste FUT was het nog erger..dan kon je tijdends de wedstrijd een soort powerups aanzetten..hele team +10 strength, klok 25% sneller, shooting tegenstander -25% en zulke dingen..fucking debielquote:Op zondag 22 juli 2012 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik hoop dat die attribute kaarten er volgend jaar niet meer in zitten.. totaal niet realistisch en mensen kunnen zo te makkelijk winnen door spelers met overpowerde stats. En ik krijg te vaak bronze en silver all attributes als rares in packs
Echt?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Voegt ook echt helemaal niets toe aan het spel. In de eerste FUT was het nog erger..dan kon je tijdends de wedstrijd een soort powerups aanzetten..hele team +10 strength, klok 25% sneller, shooting tegenstander -25% en zulke dingen..fucking debiel
Toen ging de rating ook omhoog als je attributes kaarten gebruikte, dus iedereen kon 99 rated zijn volgens mij. Maar ik heb FUT09 niet gespeeldquote:Op zondag 22 juli 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Voegt ook echt helemaal niets toe aan het spel. In de eerste FUT was het nog erger..dan kon je tijdends de wedstrijd een soort powerups aanzetten..hele team +10 strength, klok 25% sneller, shooting tegenstander -25% en zulke dingen..fucking debiel
Best overpriced volgens mij nogquote:
Waarom? Iedere stat is beter dan die van alle andere MLS bronze CB's incl Cuesta..quote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Best overpriced volgens mij nog
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik win vrijwel alles met die MLS'ers, geen 30k extra waard vind ik. Voor 10k zou ik het wel willen proberen thoquote:Op zondag 22 juli 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom? Iedere stat is beter dan die van alle andere MLS bronze CB's incl Cuesta..
Sommige mensen spelen toernooienquote:Op zondag 22 juli 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik win vrijwel alles met die MLS'ers, geen 30k extra waard vind ik. Voor 10k zou ik het wel willen proberen tho
Je wint vrijwel alles met die MLS'ers? Op basis van al die potjes die ik van jou op de stream van rijst heb gezien kan ik me dat echt niet voorstellen. En toernooien speel je ook niet toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik win vrijwel alles met die MLS'ers, geen 30k extra waard vind ik. Voor 10k zou ik het wel willen proberen tho
Van de 30 misschien 4 of 5 verlorenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wint vrijwel alles met die MLS'ers? Op basis van al die potjes die ik van jou op de stream van rijst heb gezien kan ik me dat echt niet voorstellen.
Als je geld hebt, dan doe je dat gewoon. Mooier, beter , duurder. Maar ja, dat snap je inderdaad nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had daar White staan en die is net zo groot, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
Okugo is het wel waard, vooral zijn 93 aggression. Mist alleen wat lengte en verliest soms kopduels.
En allemaal tegen 100 chemistry zeker?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van de 30 misschien 4 of 5 verloren
Sommigen hadden zelfs 101 chemistryquote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En allemaal tegen 100 chemistry zeker?
Tuurlijk, lekker winnen tochquote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
En dan ook nog alle MLS en EPL bronzes wegklikken
idd, anders kan je niet op een forum posten hoe goed je bentquote:
Shit, doorzien.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd, anders kan je niet op een forum posten hoe goed je bent [ afbeelding ]
Verslavend hequote:
Nee, valt wel mee. Zal na één potje wel weer genoeg hebben gehad. Meestal verlies ikquote:
Nee, 7.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
Toefjes, klopt het dat die Richards 5 chem heeft
In futhead staat dat.
Nietquote:Op zondag 22 juli 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga mijn eerste topic buiten FUT openen jongens ...
Ik heb CDM Tourequote:
Dat is foutiefquote:Op zondag 22 juli 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb CDM Toure
CB Kompany
En RM : Valencia en er staat toch dat hij 5 chem heeft?
Foutje van Futhead.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb CDM Toure
CB Kompany
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb CDM Toure
CB Kompany
Heb je ene jumbo met 7 shiny's zijn er 4 training all, 1 training goalkeeper, 1 contract en 1 managerquote:Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het dieptepunt is nu wel bereikt met 4 bronze all attributes kaarten in 1 pack en geen 1 player fitness
Waaaaaarom post je dat hier. Nu heb je dus alleen fut mongooltjes in je topicquote:
Het is niet zijn eigen topic.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waaaaaarom post je dat hier. Nu heb je dus alleen fut mongooltjes in je topic
Standaard goalquote:Op zondag 22 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/127879904
h2h whatchaaa gonna do
daarvoor tussen 2 man door maar zie je niet goedquote:
Standaard goalquote:Op zondag 22 juli 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarvoor tussen 2 man door maar zie je niet goed
Oh zie nu pas dat Dude hem post haha, maar bedoelde die post met die aankondiging over het topicquote:
Heb nu nog maar 70k door nieuwe team, maar op bronze pack accounts nog 50k ofzoquote:
Die zocht ik net nogquote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
Yeahhhhhh
[ afbeelding ]
3 of 4 dagen deze oogst: IF keeper van 9.8, Transfer Powell en IF Okogu
Je hebt hem nu zeker alquote:
ja, kleine 30k betaaldquote:Op zondag 22 juli 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt hem nu zeker al?
Die jumbo's lopen veel beter bij mij dan die 400 coins packs en het gaat 10x zo snel.
Dat is toch weer mooi meegenomenquote:
noasquote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
Yeahhhhhh
[ afbeelding ]
3 of 4 dagen deze oogst: IF keeper van 9.8, Transfer Powell en IF Okugo
Nondejuu wat een heerlijk pakje met die fitness kaart er ook nog eens bij.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
Yeahhhhhh
[ afbeelding ]
3 of 4 dagen deze oogst: IF keeper van 9.8, Transfer Powell en IF Okugo
Hallo nieuwelingquote:Op zondag 22 juli 2012 18:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nondejuu wat een heerlijk pakje met die fitness kaart er ook nog eens bij.
Sorryquote:Op zondag 22 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
Heel mijn kwaliteitstopic verneukt door het FUT tuig.
Ja. Dan kan jij vast wat van mijn vragen over de Fiscale economie beantwoorden via de xbox live party.quote:
Ik kies m´n momentjes. (is = eens)quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij ook weer is hier, wat een feest!
Ja waarom, wil je langskomen?quote:
Als ik toch even naar je buurman ga...quote:Op zondag 22 juli 2012 19:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kies m´n momentjes. (is = eens)
[..]
Ja waarom, wil je langskomen?
Nee maar je buurman wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kies m´n momentjes. (is = eens)
[..]
Ja waarom, wil je langskomen?
Gister was m'n internet eruit geklapt (gebeurt de laatste tijd dagelijks en dan moet ik m'n router/modem resetten) en toen ik terug kwam waren Rijst en jij gelijk wegquote:
Ja zo eerst effe wat fut?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik toch even naar je buurman ga...
Maar zullen we dan zo
Als we niet genoeg hebben voor clubs kan dat eerst wel even, xboxje staat aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gister was m'n internet eruit geklapt (gebeurt de laatste tijd dagelijks en dan moet ik m'n router/modem resetten) en toen ik terug kwam waren Rijst en jij gelijk weg.
[..]
Ja zo eerst effe wat fut?
We hadden gelukkig nog wel gewonnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gister was m'n internet eruit geklapt (gebeurt de laatste tijd dagelijks en dan moet ik m'n router/modem resetten) en toen ik terug kwam waren Rijst en jij gelijk weg.
[..]
Ja zo eerst effe wat fut?
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
56e cup binnengehaaldtegenstander maakt in de 119e minuut de 0-1. Ik in de 120e minuut de 1-1, tegenstander wint op strafschoppen. Laat alle replays aan het einde zien, helemaal happy natuurlijk. Ben ik toch team of the tournament
Gelijk een berichtje gestuurd dat ik heel blij ben met de 1900 coins
Behehehe die gast kan wel jankenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
56e cup binnengehaaldtegenstander maakt in de 119e minuut de 0-1. Ik in de 120e minuut de 1-1, tegenstander wint op strafschoppen. Laat alle replays aan het einde zien, helemaal happy natuurlijk. Ben ik toch team of the tournament
Gelijk een berichtje gestuurd dat ik heel blij ben met de 1900 coins
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, hij stuurt terug: "team of the tournament I think. Congrats mate"
Ik ben een monster
Je hebt hem niet 2k terug gegeven?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
Gelijk gestuurd natuurlijk dat ik het een grof schandaal vind.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Sta ik 1-0 voor, gaat ie achterin rondspelen. Speelt ie 'm naar z'n keeper, doet ie per ongeluk een overstapje![]()
. 2-0. Instant rage quit.
Kan zijn dat we vrijdag te veel gedronken hadden, maar ik en mn maat zagen allebei dat er een speler op zn handen liep. Echt super mafquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb m aangeboden een contract te kopen voor 1900c. Hij stuurt: its ok mate, you were the better player, i won by default of luck.![]()
Nou goed, weer wat vertrouwen in de fifa community gekregen
dit vind ik dan wel weer netjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb m aangeboden een contract te kopen voor 1900c. Hij stuurt: its ok mate, you were the better player, i won by default of luck.![]()
Nou goed, weer wat vertrouwen in de fifa community gekregen
Ik verkoop ze voor 2500 bin en dat gaat echt lekker snel, prima handelquote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Voor hoeveel verkoop je ze dan? En undercutten boeit toch niet bij formation cards..mensen doen vaak maar wat.
Niet doen man, die kaarten opkopen, zo wordt het een gebed zonder eind. Die kaarten blijven continu op de markt komen. Als je ze voor marktconforme prijzen, of een tikje lager er op zet, dan raak je ze echt wel kwijt.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
Er is iemand die zijn 3-5-2 kaartjes er voor minder dan mij op zetals mijn TP leeg is dan kan ik TOTY De Jong kopen maar nu wil ik die 3-5-2 kaartjes ook weer opkopen maar moet ik weer langer wachten
Laat hem mijn kaarten nou kopenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet doen man, die kaarten opkopen, zo wordt het een gebed zonder eind. Die kaarten blijven continu op de markt komen. Als je ze voor marktconforme prijzen, of een tikje lager er op zet, dan raak je ze echt wel kwijt.
Ik raak ze nu ook wel kwijt, ze staan er maximaal een uur op en dan zijn ze weg. Mensen kijken niet de hele lijst door naar de goedkoopste maar pakken de eerste de bestequote:Op zondag 22 juli 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet doen man, die kaarten opkopen, zo wordt het een gebed zonder eind. Die kaarten blijven continu op de markt komen. Als je ze voor marktconforme prijzen, of een tikje lager er op zet, dan raak je ze echt wel kwijt.
Hoe heet je ook alweer op FUT?quote:
Meerdere accounts die ik geheim moet houden voor dit soort gevallen jwzquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meerdere accounts die ik geheim moet houden voor dit soort gevallen jwz
Kom eens clubben Steefie
Nee, snorrie. Misschien deze week maar dan wordt het mooi weer en moet ik in de zon liggenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meerdere accounts die ik geheim moet houden voor dit soort gevallen jwz
Kom eens clubben Steefie
Jaquote:
Fucking briljant.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ik nu wel of niet gezeik verwachten ?Topicwending.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon stoer hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Okquote:
Jaquote:
N0ir had Danilinho in een Jumbo, ik dacht ik zeg het even!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net even wat silvers (een paar zijn non shiny en een paar shiny) opgepikt voor 500 of minder. Ik weet nog niet of ik winst ga maken maar er zitten goede tussen zoals Van Hout voor 350
Hoe weet je dat, en wat voor Jumbo was het dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
N0ir had Danilinho in een Jumbo, ik dacht ik zeg het even!
Brons! Zei hij in de party!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, en wat voor Jumbo was het dan?
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Brons! Zei hij in de party!
Mathijs je komt niet meer (niet qua aftrekken maar qua clubs?)
Die FifatipzHD van YouTube had hem en een bronze IF in 1 bronze Jumbo en ik had hem een tijdje geleden in een 400c pack. Dat zijn van die dingen die 1x gebeuren in een jaar FUTquote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Brons! Zei hij in de party!
Mathijs je komt niet meer (niet qua aftrekken maar qua clubs?)
Mooi teamquote:
Kan welquote:Op zondag 22 juli 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooi teamDoe die UP Adrien Silva als CDM dan in plaats van Moutinho.
Oh dat zal met chem wel niet kunnen.
Ik aan Kanye West.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan dat liedje van Daft punk denken bij het lezen van die pluspunten van Gomez
Nasriquote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie de beste CAM in 352 uit de BPL tot een budget van 30k (geen taarabt)
Gerrard natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie de beste CAM in 352 uit de BPL tot een budget van 30k (geen taarabt)
Zat er aan te komen jaquote:
daft punk is playing at my housequote:Op zondag 22 juli 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand het over Daft Punk heeft moet ik altijd denken aan dat liedje van LCD Soundsystem
Bausquote:
Paas als in paas haas?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
GJE, je bent nog best snel maar ga wat aan je paas doen...
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/127904636quote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paas als in paas haas?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1275728die humor
![]()
130k sinds vrijdag met jumbo'squote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
GJE, op hoeveel accounts doe jij die bronze packs openen?
Die van 1500quote:
3 accounts en iets van 5x per dagquote:Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die van 1500? Dan heb je gewoon geluk, en op hoeveel accounts
? En hoevaak per dag zet je ze er weer op?
Mm, dan heb je een paar goede klappers gehad, die van 35k net tikt dan aardig aanquote:
2x35quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mm, dan heb je een paar goede klappers gehad, die van 35k net tikt dan aardig aan
Lucky youuquote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x35
1x10
1x5
paar silvers van 1k en nog wat brons van 1k en nog veel squadfitness
Bij mij niet?quote:
Nee wij gaan lekker spelen terwijl jij technische problemen hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dan disconnect nu liep alles ook vast wacht even
Kom gewoon we need yaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Is goed, doei.
Nee mijn internet valt er steeds uit ofzo
junkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Mijn ooglid trilt als de neten, vanavond maar eens vroeg op bed
quote:
Je internet doet het sgiet op.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Is goed, doei.
Nee mijn internet valt er steeds uit ofzo
Leuk.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Thor jij zei dat Miquel 1k was, heb hem voor 6k verkocht lekker puh.
En net Slew in m'n pack. Het ziet er steeds rooskleuriger uit voor mij qua packrewards.
Ik kan weer op FOK maar xbox live wil me nog niet toelaten.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Ik kan weer op FOK maar xbox live wil me nog niet toelaten.
Om de minuut valt verbinding weg
niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe kun je eigenlijk de squads van je vrienden zien? Via PS3 of Webapp?
om die reden willen mijn tegenstandersook vaak vriendjes worden. En om te schooienquote:Op zondag 22 juli 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Dan wil ik wel even bij paar mensen kijken, ware het niet dat ik niet op live kan
Ok, dat is ook meteen het verschil tussen uitdagen en uitnodigenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
om die reden willen mijn tegenstandersook vaak vriendjes worden. En om te schooien
uitdagen speel je tegen de computer, die dan een squad van je vrienden heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok, dat is ook meteen het verschil tussen uitdagen en uitnodigen?
okquote:Op zondag 22 juli 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
uitdagen speel je tegen de computer, die dan een squad van de vrienden heeft
Ja, maar niet te veel. Bijna elke silver die een UP als gold kreeg is in waarde gestegen maar het duurt wel even.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie nu pas dat Traoré een UP heeft. Ik heb hem nog als silver.Zal die gaan stijgen?
15k ofzo, mensen willen altijd nog de IF hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef Reemi het volgende:
Als Vela weer teruggezet wordt naar Real Sociedad, zal de IF dus niks meer waard zijn.
De helft dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
15k ofzo, mensen willen altijd nog de IF hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |