SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
wat lul jij nu weer voor een onzin?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
De hoeveelheid eigen jeugd Marcie, ontiegelijk veel
Niets.quote:
Veel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets.
Ik zat even te kijken wat er bij PSV allemaal uit eigen jeugd komt.
Ben je niet zo lang mee bezig tochquote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets.
Ik zat even te kijken wat er bij PSV allemaal uit eigen jeugd komt.
Bouma, Depayquote:
Van ooijen? Locadia ? Bommel misschien.quote:
Van Bommel eigen jeugd noemenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Van ooijen? Locadia ? Bommel misschien.
ja maar op welke leeftijd kwam hij naar PSV?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Bommel kwam van Fortuna..dat weet je toch wel..
22quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar op welke leeftijd kwam hij naar PSV?
Nee je lult. Je denkt nu ooh , zijn er toch nog best veel uit de jeugd laat ik maar een excuus zoeken.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Bommel eigen jeugd noemen
Op deze zat ik eigenlijk te wachten
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee je lult. Je denkt nu ooh , zijn er toch nog best veel uit de jeugd laat ik maar een excuus zoeken.
Ik zie maar 1 goede statquote:
Ik heb toen ik 12 was ook tegen iemand gespeeld en die was ziek gespierd en ook een snor, zei die coach van hun tegen onze leider dat hij nog maar 10 wasquote:
Feyenoord eindigde vorig jaar iets hoger dan PSV.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Roypsv het volgende:
psv doet gewoon mee om de prijzen en feyenoord onderaan linker rijtje
Het ging niet over Feyenoord, het ging over PSV.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Roypsv het volgende:
psv doet gewoon mee om de prijzen en feyenoord onderaan linker rijtje
Die Turkjes bij mij op de basisschool hadden wel een vies snorretje op hun 10equote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 12 was ook tegen iemand gespeeld en die was ziek gespierd en ook een snor, zei die coach van hun tegen onze leider dat hij nog maar 10 was
Is niet nodig, zo winnen wij ook wel van psvquote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV doet gewoon mee om de prijzen. Feyenoord misschien ook, weet niet of ze zich nog gaan versterken.
Nee haha. Ze hebben nu geen goede spits, en als Vlaar weggaat, missen jullie een leider.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is niet nodig, zo winnen wij ook wel van psv [ afbeelding ]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Als van Bommel uit de jeugd van PSV komt dan komt Makaay dat bij Feyenoord [ afbeelding ]
Je weet wel veel over je clubquote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.
Kunnen we je niet kwalijk nemen. Toen zat jij nog aan de borstvoeding joh.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was een vergissing, ik dacht dat hij al veel eerder bij PSV was.
Toen was ik een paar jaar oud, dat weet ik niet meer hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet wel veel over je club [ afbeelding ]
Ik weet zelfs dat Theo van Duivenbode niet goed genoeg was bij ajax en toen naar Feyenoord ging en vervolgens als back met Feyenoord de Europa cup 1 won. En ik ben geen 50 jaar oud.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toen was ik een paar jaar oud, dat weet ik niet meer hoor.
Koop een taart en ga het vierenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat Theo van Duivenbode niet goed genoeg was bij ajax en toen naar Feyenoord ging en vervolgens als back met Feyenoord de Europa cup 1 won. En ik ben geen 50 jaar oud.
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Wie gaat winnen vandaag? Ik zeg Cavendish [ afbeelding ]
Greipel, Cav 2quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Wie gaat winnen vandaag? Ik zeg Cavendish [ afbeelding ]
Dat was pas prachtig om te zien, waren ook 2 zeldzame wielrenners, niemand is meer opgewassen tegen de kracht van het peloton volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wiggins moet gewoon in de laatste km zelf aanvallen, hele Sky trein die het gat laat vallen en Cavendish in het wiel van degene die het gat nog wilt dicht rijden (als er iemand is). Instant win.
Snap sowieso niet waarom niemand dat ooit meer probeert a la Ekimov/Nijdam.
Was dat twee jaar geleden dat Cav en Renshaw door de bocht kwamen en er daarachter een gat vielquote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Wiggins moet gewoon in de laatste km zelf aanvallen, hele Sky trein die het gat laat vallen en Cavendish in het wiel van degene die het gat nog wilt dicht rijden (als er iemand is). Instant win.
Die man is ram van de kaart als ze aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Wiggins zit in het peloton aan de champagne..die gaat echt niet aanvallen
Omdat er niet veel renners zijn met het vermogen denk ik. Martin heeft het wel, Cancellara maar dan kom je al bij de pure tijdrijders die een hoog vermogen hebben om er voor te blijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |