SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
+ Depay natuurlijkquote:
Ja, hij liep zelf tegen die gast aan.quote:
Eindelijk een goede trainer.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon een coach die zich niet laat opnaaien door de commotie. Een trainer die het gewoon onder controle heeft
Daarom.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, hij liep zelf tegen die gast aan.
Die Gaitan schrok zich kapot, staat op, iemand knalt tegen hem en ineens komt Depay er ook nog bijquote:Op zondag 22 juli 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eindelijk een goede trainer.
[..]
Daarom.
Vreemd moment. Kortsluiting in de bovenkamer vanwege ondercapaciteit. Oplossing: stoer doen. Gevolg: een sneue situatie.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, hij liep zelf tegen die gast aan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vreemd moment. Kortsluiting in de bovenkamer vanwege ondercapaciteit. Oplossing: stoer doen. Gevolg: een sneue situatie.
Das ook om niksquote:
Misschien omdat hij z'n arm omhoog trok en dat Willems daar boos om werd?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eindelijk een goede trainer.
[..]
Daarom.
En Benfica pakt de overwinning.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laatste 20 minuten gaat schoppartij worden
Elke keer lukt het weerquote:Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Willems, wat een baasElke wedstrjd zie ik wel weer zo'n gifje voorbij komen
?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
Die toivonen blijft een godverdommese kneus man![]()
Lens was gisteren MOTM. Nu weer lijkt mij? Als het zo blijft natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
Zijn 3 bekers volgensmij
- beste keeper
- beste speler
- kampioen
Hoezo, die is net ingevallen toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens was gisteren MOTM. Nu weer lijkt mij? Als het zo blijft natuurlijk.
Ik dacht eerst dat ze de beste schilder, steigerbouwer en aspergesteker zochten, maar blijkbaar is het wel een voetbaltoernooitje.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden ze dat vorig jaar maart maar gedaan
Polish Masters
Scherm opnemen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? neem je het op ofzo?
Tuurlijk, die maken zo wel 2-2.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Boom. Daaag BenficaAl zegt het weinig ofc.
Echt baas.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:26 schreef Rabieluh het volgende:
Die passes van Willems af en toe, heerlijk.
Het EK heeft hem echt goed gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 16:26 schreef Rabieluh het volgende:
Die passes van Willems af en toe, heerlijk.
Mooiste is dat hij er niks van kan volgens een paar van die huiliesquote:
Die eerste wedstrijd tegen de denen. In de eerste paar minuten die crosspass van 40 meter en daarna nog ff op doel schieten. Hoppa.quote:
Daarna 3 wedstrijden lang door elke buitenspeler voorbij gelopen worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd tegen de denen. In de eerste paar minuten die crosspass van 40 meter en daarna nog ff op doel schieten. Hoppa.
Als van Gaal hem maar niet negeert en niet Blind gaat oproepenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd tegen de denen. In de eerste paar minuten die crosspass van 40 meter en daarna nog ff op doel schieten. Hoppa.
Is goed man, we gaan Nelom even bellenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna 3 wedstrijden lang door elke buitenspeler voorbij gelopen worden.
Kunnen elkaar een handje schudden ja, allebei matig.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed man, we gaan Nelom even bellen
Tuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als 9 andere spelers van het Nederlands elftalquote:Op zondag 22 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Achja we laten Benfica tenminste alle hoeken van het veld zienquote:Op zondag 22 juli 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Jezus christus, waarom lijkt het net alsof knoop in je zakdoek een uitje heeft als er op dat publiek ingezoomd wordt.
Je bedoelt die open dag in rotjeknor.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Jezus christus, waarom lijkt het net alsof knoop in je zakdoek een uitje heeft als er op dat publiek ingezoomd wordt.
Hecht vooral veel waarde aan dergelijke oefenpotjes ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja we laten Benfica tenminste alle hoeken van het veld zienKijken wat Feyenoord doet tegen Kiev.
Kiev zei al dat als ze verliezen van Feyenoord dat ze de CL niet verdienenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja we laten Benfica tenminste alle hoeken van het veld zienKijken wat Feyenoord doet tegen Kiev.
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kiev zei al dat als ze verliezen van Feyenoord dat ze de CL niet verdienen
Leuke uitspraak vond ik dat jaquote:Op zondag 22 juli 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het één lijkt me een vrij logisch gevolg van het ander, ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duh, dat geldt voor elke club in de voorrondequote:Op zondag 22 juli 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat snappen die boertjes toch niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, dat geld voor elke club in de voorronde
Niet op die manier natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, dat geld voor elke club in de voorronde
Ook het eerste wat in me opkwam inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, dat geldt voor elke club in de voorronde
PSV wel?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt maar weer over de status van Feyenoord, bijna niemand kent Feyenoord meer in Europa
Top 20 in Europa als ik het goed hebquote:
Gaat het niet om. alsof ik de top 20 van Europa kenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Top 20 in Europa als ik het goed heb
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt maar weer over de status van Feyenoord, bijna niemand kent Feyenoord meer in Europa
Het is maar net welke quote je eruit haalt natuurlijk.quote:“Met Feyenoord hebben we de sterkst mogelijke tegenstander geloot”, vertelt de mandekker, die ook FC Vaslui, Motherwell en Club Brugge had kunnen treffen. “De Eredivisie is erg sterk. De coach, Koeman, is een geweldige voetballer geweest. We verwachten zware wedstrijden.” Hij krijgt bijval van Ignatiev: “Feyenoord is een representant van de Hollandse school, uit het land waar ze weten hoe je moet voetballen. Feyenoord is de meest ongunstige loting.”
Al is dat natuurlijk vrij makkelijk wanneer je amper getest wordt...quote:Op zondag 22 juli 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Derijck speelt eigenlijk ook wel een degelijke 2de helft.
Ochja en ajax natuurlijk welquote:Op zondag 22 juli 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat het niet om. alsof ik de top 20 van Europa kenPSV is ook niet zo'n club die je zou moeten kennen in europa.
Valt wel mee. Had toch een paar goeie ingrepen. Daar betrapte ik mezelf opquote:Op zondag 22 juli 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Al is dat natuurlijk vrij makkelijk wanneer je amper getest wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
He? Atletico heeft de EL gewonnenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Zeer mooie tweede helft! Beide finalisten EL verslagen. Lekker man.
Volgens mij gaat het erom od het wel of geen tegenstanders zijn om te vrezen. Verleden telt in deze niet. De Eredivisie is een zwakke competitie, en voor geen van de ploegen is iedere degelijke tegenstander bang. Gezien de afwezigheid van Feyenoord, doet die club gewoon het minste.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax moet je idd kennen met 4 keer de EC1 / CL
Neuh, matige speler volgens Caland. Die heeft er verstand van.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
Die Willems is wel een mannetje zeg. Gaan we nog veel van zien.
Heb hem nog nooit een wedstrijd gezien waar hij niet door zijn tegenstander aan alle kanten voorbij werd gelopen, nee. Al was dat op het EK ook niet alleen zijn schuld.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh, matige speler volgens Caland. Die heeft er verstand van._!
Ging om de status van een club in Europa, en dan telt het verleden wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom od het wel of geen tegenstanders zijn om te vrezen. Verleden telt in deze niet. De Eredivisie is een zwakke competitie, en voor geen van de ploegen is iedere degelijke tegenstander bang. Gezien de afwezigheid van Feyenoord, doet die club gewoon het minste.
Tsja hij kijkt dan ook nooit neutraal...quote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neuh, matige speler volgens Caland. Die heeft er verstand van._!
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hij kijkt dan ook nooit neutraal...
Joh, als je er nou geen verstand van hebt kan je beter je mond houdenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit een wedstrijd gezien waar hij niet door zijn tegenstander aan alle kanten voorbij werd gelopen, nee. Al was dat op het EK ook niet alleen zijn schuld.
Maar ik doe nooit mee aan dergelijke hypes. Goed genoeg is oud genoeg, dat is bij hem nog niet het geval.
Daar ging het niet om, aangezien het begon over dat Kiev Feyenoord wel of niet vreest.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ging om de status van een club in Europa, en dan telt het verleden wel.
Kom met argumenten of ga er gewoon niet op in.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joh, als je er nou geen verstand van hebt kan je beter je mond houden
Ik hou voor jou mijn mond niet dicht hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joh, als je er nou geen verstand van hebt kan je beter je mond houden
Ik ben ook niet zo van de hypes, maar ik betrapte me erop dat ik enorm zit te genieten van zijn spel. Dat zegt wat.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
Maar ik doe nooit mee aan dergelijke hypes.
Als je alleen Feyenoord-PSV en het NL elftal gekeken hebt met Willems kan dit inderdaad kloppen ja.....quote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit een wedstrijd gezien waar hij niet door zijn tegenstander aan alle kanten voorbij werd gelopen, nee. Al was dat op het EK ook niet alleen zijn schuld.
Maar ik doe nooit mee aan dergelijke hypes. Goed genoeg is oud genoeg, dat is bij hem nog niet het geval.
Die zijn al 400x genoemd. Dat weet jij ook best, alleen doe je ook nooit iets aan het getroll hier. Zou je eens moeten doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom met argumenten of ga er gewoon niet op in.
Dan moet je eens wat nuttigs komen melden hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou voor jou mijn mond niet dicht hoor.
Caland legt prima uit hoe en wat. Dat jij iedereen met een afwijkende mening als een troll ziet is misschien wel jouw probleem.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zijn al 400x genoemd. Dat weet jij ook best, alleen doe je ook nooit iets aan het getroll hier. Zou je eens moeten doen.
Gini topscorertwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 16:40:53#lens uitgeroepen tot speler vh toernooi, #Wijnaldum topscorer reageer retweet
NEC - PSV heb ik ook helemaal gezien. Toen werd hij scheel gespeeld door Leroy George. Dat was het verder wel zo ongeveer, ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je alleen Feyenoord-PSV en het NL elftal gekeken hebt met Willems kan dit inderdaad kloppen ja.....
Dat doen ze al snel hier. Als je niet meegaat in dequote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland legt prima uit hoe en wat. Dat jij iedereen met een afwijkende mening als een troll ziet is misschien wel jouw probleem.
Dus jij vindt elke speler van een andere club neersabelen wel prima?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland legt prima uit hoe en wat. Dat jij iedereen met een afwijkende mening als een troll ziet is misschien wel jouw probleem.
Ik zie het niet hoor, je moet gewoon niet zo janken.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus jij vindt elke speler van een andere club neersabelen wel prima?Elk persoon ziet dat Caland totaal niet objectief is en onzin uitkraamt. Heeft niks met een afwijkende mening te maken hoor.
Die wedstrijd weet ik niet meer precies, maar zal best kunnen. Gelukkig heeft hij meer wedstrijden gespeeld, en laten zien dat hij er echt wel iets van kan.. Ik zou zeggen kijk er ook eens wat meer van PSV(met Jetro)quote:Op zondag 22 juli 2012 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC - PSV heb ik ook helemaal gezien. Toen werd hij scheel gespeeld door Leroy George. Dat was het verder wel zo ongeveer, ja.
Zo, die is orgineel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze al snel hier. Als je niet meegaat in deStrootman
Willems
postings ben je een troll. Simpel volk.
Overdrijf niet zo joh met je neersabelen. En nogmaals; ik vond zn argumentatie prima. Jij komt niet verder dan 'je kraamt onzin uit' en 'je trollt', dus hij is beter bezig dan jou.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus jij vindt elke speler van een andere club neersabelen wel prima?Elk persoon ziet dat Caland totaal niet objectief is en onzin uitkraamt. Heeft niks met een afwijkende mening te maken hoor.
Denk het wel. Maar zelfs daar heeft hij nog concurrentie staan als Zanka zichzelf een beetje blijft vormen. Wordt lastig oor Pietertjequote:
Ah, je plaat blijft weer eens hangen? Dat "argument" heb ik ook al 547x voorbij zien komen. Ook al 546x ontkracht trouwens. Je mag best kritiek hebben op Strootman en Willems, maar zeggen dat Willems in ELKE wedstrijd compleet weggespeeld is.. Dan heb je er geen kijk op.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze al snel hier. Als je niet meegaat in deStrootman
Willems
postings ben je een troll. Simpel volk.
Alsof hij dat niet al isquote:
Sure.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo joh met je neersabelen. En nogmaals; ik vond zn argumentatie prima. Jij komt niet verder dan 'je kraamt onzin uit' en 'je trollt', dus hij is beter bezig dan jou.
Verdere discussie overover kan in het feedback-topic.
Ik zeg ook nergens dat hij elke wedstrijd compleet wordt weggespeeld. Wel elke wedstrijd die ik van hem zie, wezenlijk verschil. Lezen is blijkbaar ook niet je sterkste punt.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, je plaat blijft weer eens hangen? Dat "argument" heb ik ook al 547x voorbij zien komen. Ook al 546x ontkracht trouwens. Je mag best kritiek hebben op Strootman en Willems, maar zeggen dat Willems in ELKE wedstrijd compleet weggespeeld is.. Dan heb je er geen kijk op.
Dan zou je eens wat meer moeten kijken. Dan kan je een betere mening vormenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij elke wedstrijd compleet wordt weggespeeld. Wel elke wedstrijd die ik van hem zie, wezenlijk verschil. Lezen is blijkbaar ook niet je sterkste punt.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 16:41:59Belangrijkste winst voor #PSV: Zanka liet zien een versterking te zijn. Belangrijkste vraagstuk blijft wie eerste spits is. #psvben reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 16:40:53#lens uitgeroepen tot speler vh toernooi, #Wijnaldum topscorer reageer retweet
Ook als je argumenten geeft blijft hij trollen...quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo joh met je neersabelen. En nogmaals; ik vond zn argumentatie prima. Jij komt niet verder dan 'je kraamt onzin uit' en 'je trollt', dus hij is beter bezig dan jou.
Verdere discussie overover kan in het feedback-topic.
Wat mij betreft Zanka centraal achterin, samen met Marcelo? Ben niet gecharmeerd van Marcelo, maar degelijker dan de Rijck en Bouma.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar zelfs daar heeft hij nog concurrentie staan als Zanka zichzelf een beetje blijft vormen. Wordt lastig oor Pietertje
Hij mist goeie spelers om zich heen. Dat zie je gewoon, hij is wereldtop en de rest niet. Dan wil het gewoon nietquote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij mist de laatste stap nog. Naar een topclub gaan.
Barca heeft al interesse getoond, dus gaat goedkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij mist de laatste stap nog. Naar een topclub gaan.
Ook dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zou je eens wat meer moeten kijken. Dan kan je een betere mening vormen
Tyton zo te zien keeper van het toernooi?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar PSV DUS 3-1 gewonnen tegen Benfica. Laten we het daar over hebben ipv deze dooddoeners.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-07-2012 om 16:41:59Belangrijkste winst voor #PSV: Zanka liet zien een versterking te zijn. Belangrijkste vraagstuk blijft wie eerste spits is. #psvben reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 16:40:53#lens uitgeroepen tot speler vh toernooi, #Wijnaldum topscorer reageer retweet
Die argumenten zijn al zo vaak gegeven. Ik begin er niet meer aan, iedere paar dagen komt dit weer terug, en van die GGMM moet je er dan wéér inhoudelijk op ingaan. Kom op zeg, het blijft geen feest.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ook als je argumenten geeft blijft hij trollen...
Ach gossie, wil je erover praten?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je geeft hem nu gewoon een vrijbrief. net als HMF
Zou het? 1 wedstrijd gespeeld toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyton zo te zien keeper van het toernooi?
Waterman moet het worden, enige keeper van het toernooi met een 0quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyton zo te zien keeper van het toernooi?
Volgens mij blijft hij gewoon zijn eigen mening houden hoor. Een andere mening is geen trollen hoor. Misschien moet je naar dat PSV netwerk gaan, daar pas je precies bij joh.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die argumenten zijn al zo vaak gegeven. Ik begin er niet meer aan, iedere paar dagen komt dit weer terug, en van die GGMM moet je er dan wéér inhoudelijk op ingaan. Kom op zeg, het blijft geen feest.
HMF bepaalt zijn eigen regels hier op FOK. Daar kan GGMM niks aan doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En wij bepalen dat je pas een oordeel kan geven over pakweg 10 wedstrijden en niet over 3.quote:
Hij heeft er 6 gezien.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En wij bepalen dat je pas een oordeel kan geven over pakweg 10 wedstrijden en niet over 3.
Maar hij heeft wel dat recht.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet elke week terug te komen hoor.
quote:
Wat een argumenten he GGMM ...quote:
Oh, dus over 3 wedstrijden zijn mijn argumenten wel valide. Mmkay.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En wij bepalen dat je pas een oordeel kan geven over pakweg 10 wedstrijden en niet over 3.
Dat is hartstikke mooi voor je.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je je oogkleppen op wilt houden welquote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dus over 3 wedstrijden zijn mijn argumenten wel valide. Mmkay.
Nee. Wat is er te zien?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Iemand de "nabeschouwing" aan het kijken?
Moet die wel iets beter onder controle krijgen hoor. Het is leuk om te zien, maar als je zo steeds een gele kaart pakt, das ook zonde.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Willems die boos is![]()
Hopelijk krijgt hij ruzie met Sulejmani of wie dan ook in JCS
Met van Bommel moet het wel lukken, die heeft de scheids zo in zijn zakquote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet die wel iets beter onder controle krijgen hoor. Het is leuk om te zien, maar als je zo steeds een gele kaart pakt, das ook zonde.
Strootman, Willens en Ola. Drie mensen die snel boos worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet die wel iets beter onder controle krijgen hoor. Het is leuk om te zien, maar als je zo steeds een gele kaart pakt, das ook zonde.
en Waterman de relnegerquote:Op zondag 22 juli 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman, Willens en Ola. Drie mensen die snel boos worden.
Gewoon op een leuke manier sportieve wraak kunnen nemen, oefenpot of nietquote:Op zondag 22 juli 2012 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie nu pas de opstelling v Benfica ( viel na de 1-1 pas in), ; Moraes, Luisao, Luisinho, Javi Garcia, Cardozo, Maxi Pereira, John, Martins, Gaitan, Garay, Saviola
Toch sterke opstelling. Later nog Witsel erin.. over de instelling kan je natuurlijk over twisten, maar toch mooi om daarvan te winnen
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:55 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar een droge boel
Neem hem niet serieus.quote:
Pciesje, en straks in de EL ze maar nog een keer overklaasenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:56 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon op een leuke manier sportieve wraak kunnen nemen, oefenpot of niet
Dat is ook niet nodig bij hemquote:Op zondag 22 juli 2012 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar die zal weinig spelen lijkt mij zo
Ze spelen CL.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pciesje, en straks in de EL ze maar nog een keer overklaasen![]()
Spelen we CL dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pciesje, en straks in de EL ze maar nog een keer overklaasen![]()
Als ze 3e worden.. sorryquote:
Toivonenequote:Op zondag 22 juli 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen moet je nu ook verkopen, die gaat niveau vorig seizoen echt niet meer halen
Sarcasmemodus aan : Nee die was niet bereikbaar voor commentaar die was de polonaise al aan het lopen nou goed?!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Al een reactie van Mertens over kampioenswedstrijd?
Must valuubfsbble pleyer.quote:
Beter verkoop je die houtenklaas van een Matavz voor 8.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:13 schreef mrstylo het volgende:
Lens is die 10miljoen+ wel waard eigenlijk.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter verkoop je die houtenklaas van een Matavz voor 8.
Ja en als je een Matavz soort speler nodig hebt, dan zet je gewoon Locadia erin.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter verkoop je die houtenklaas van een Matavz voor 8.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:14#advocaat fileert matavz. 'hij pikt het niet op, dit gaan we anders aanpakken', zegt de trainer. 'in Eindhoven ga ik gesprek met hem aan.' reageer retweet
Wat een verademing met Rutten.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en als je een Matavz soort speler nodig hebt, dan zet je gewoon Locadia erin.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:14#advocaat fileert matavz. 'hij pikt het niet op, dit gaan we anders aanpakken', zegt de trainer. 'in Eindhoven ga ik gesprek met hem aan.' reageer retweet
dat is harde taalquote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en als je een Matavz soort speler nodig hebt, dan zet je gewoon Locadia erin.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:18:14#advocaat fileert matavz. 'hij pikt het niet op, dit gaan we anders aanpakken', zegt de trainer. 'in Eindhoven ga ik gesprek met hem aan.' reageer retweet
Onzin. Rutten vond ik ook altijd sterke taal spreken.quote:
De eerste wedstrijd dat ik hem heb zien spelen. Kan aanvallend koppen (goal), rustig en degelijk. Moet waarschijnlijk nog een beetje z'n draai vinden, maar straalt (zo ver ik het kan zien) meer degelijkheid uit dan de andere CVs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |