Ik denk dat Kimi dit de beste manier vindt, geen aandacht en geen interviewquote:Op zondag 22 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zeg iedereen weer van stal halen en daar op het podium gaan staan
Dat is natuurlijk zijn eigen schuld, hij had Button gewoon weer voor moeten laten gaan, als je dan straf krijgt kan je niet verwachten dat die precies past om 1 plekje terug gezet te worden, 20 seconden is een normale tijdstrafquote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk om hem meer straf te geven dan om Button en hem weer om te draaien. En labiele Lewis maar eens keer schorsen voor een race.
Kimi is nu vast al halverwege de vlucht terug naar finland.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Kimi dit de beste manier vindt, geen aandacht en geen interview
niet naar Hongarije?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Kimi is nu vast al halverwege de vlucht terug naar finland.
vijf seconden straf was imo ook wel genoeg geweest jaquote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk om hem meer straf te geven dan om Button en hem weer om te draaien.
waarom? Zoveel deed Hamilton niet fout hoorquote:En labiele Lewis maar eens keer schorsen voor een race.
Het enige wat ik uit die post kan halen is: Vettel komt eraan, Button moet remmen voor hem. Je denkt teveel met een Duits/Anti-Britse bril.quote:
En deze post bevestigd dat weerquote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk om hem meer straf te geven dan om Button en hem weer om te draaien. En labiele Lewis maar eens keer schorsen voor een race.
De overeenkomst zit 'm erin dat ze allebei een stuk van de baan afsneden, en daarbij snelheid hebben gewonnen. Maar volgens jou zit daar nu wel ineens verschil in. Al ben ik 't daar niet mee eens over Spa wat dat betreft, maar das weer een heel andere discussie.quote:Ik mis de overeenkomst, verschillen genoeg. Hamilton miste de chicane en ging daar rechtdoor als ik het me goed herinner. Omdat daar geen obstakel stond kon hij door. Prima, alleen moest hij nog even het voordeel teruggeven. Dat lukte hem in zijn jeugdig enthousiasme niet want hij nam de snelheid mee en ging er daardoor op hetzelfde stuk waar hij het voordeel terug leek te geven alsnog voorbij.
ZING!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Kimi dit de beste manier vindt, geen aandacht en geen interview
en terrecht, wie is dat nou nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:49 schreef 8Mile het volgende:
Stiekem krijg ik de laatste paar races het gevoel dat Olav een enorme Kimi fan is.
Ze hebben er twee uur over moeten overleggen. Als je zo consequent bent met de regels dan gaat het er waarschijnlijk ook nog om Vettel net voor lag toen het 4e wiel buiten de baan ging of net niet. Net niet blijkbaar, prima. Maar ga je hem dan ook nog een verwijt maken dat hij dat niet wist en niet meteen besloot in het resterend deel van het rondje zijn plek terug te geven terwijl de stewards er 2 uur voor nodig hadden?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zijn eigen schuld, hij had Button gewoon weer voor moeten laten gaan, als je dan straf krijgt kan je niet verwachten dat die precies past om 1 plekje terug gezet te worden, 20 seconden is een normale tijdstraf
Onmogelijk. Een straf van 5 seconden bestaat niet. Bovendien had hij niet alleen de plek terug moeten geven, maar verdiende hij ook gewoon een straf voor zijn gedrag.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk om hem meer straf te geven dan om Button en hem weer om te draaien. En labiele Lewis maar eens keer schorsen voor een race.
Die paar seconden is onzin. Als dit 15 ronden voor het einde was gebeurt, dan had ie gewoon een DT gekregen en had ie ook ~20 seconden aan z'n broek.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben er twee uur over moeten overleggen. Als je zo consequent bent met de regels dan gaat het er waarschijnlijk ook nog om Vettel net voor lag toen het 4e wiel buiten de baan ging of net niet. Net niet blijkbaar, prima. Maar ga je hem dan ook nog een verwijt maken dat hij dat niet wist en niet meteen besloot in het resterend deel van het rondje zijn plek terug te geven terwijl de stewards er 2 uur voor nodig hadden?
Het is toch een beetje een twijfelgeval, dan neem je een beslissing, is de handhaving van de nieuwe regel ook meteen duidelijk. Maar het is geen gevaarlijk gedrag van Vettel waarvoor die een stevige tik op de vingers verdient of zo. Geef hem een paar seconden, dan is het voordeel weg en dan heeft hij het nadeel dat hij geen nieuwe poging op Button heeft kunnen doen.
Kom op, elke achterblijver die de strijd om de kop beinvloedt krijgt de wind van voren, en terecht. De strijd voorin is belangrijker dan dat gepruts in het achterveld. Alleen omdat het Hamilton is en die er de snelheid voor had mogen achterblijvers ineens wel gaan racen met de koplopers?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
waarom? Zoveel deed Hamilton niet fout hoor
Gelul, ik heb er al vaker op gewezen dat de regels wat betreft inhalen erg theoretisch zijn en niet kloppen met de praktijk, en dat de stewards maar wat aanrotzooien.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit die post kan halen is: Vettel komt eraan, Button moet remmen voor hem. Je denkt teveel met een Duits/Anti-Britse bril.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef Eenskijken het volgende:
10 seconden is toch ook mogelijk? Dat zou misschien passender zijn tho.
twitter:steveslaterF1 twitterde op zondag 22-07-2012 om 17:52:1520s penalty demote Vettel to 5th. Button classified 2nd, Raikkonen 3rd. Harsh, but stewards have no alternative penalty under current rules. reageer retweet
Had Vettel maar gewoon door moeten rijden, Alonso is het ook gelukt om Hamilton achter zich te houden. Hamilton had gewoon het recht om Vettel in te halen en heeft dat op een nette manier gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom op, elke achterblijver die de strijd om de kop beinvloedt krijgt de wind van voren, en terecht. De strijd voorin is belangrijker dan dat gepruts in het achterveld. Alleen omdat het Hamilton is en die er de snelheid voor had mogen achterblijvers ineens wel gaan racen met de koplopers?
precies. Ze moeten zo nu en dan niet zo miepen, maar klep dicht en rijdenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Had Vettel maar gewoon door moeten rijden, Alonso is het ook gelukt om Hamilton achter zich te houden. Hamilton had gewoon het recht om Vettel in te halen en heeft dat op een nette manier gedaan.
Vettel moet gewoon niet zo huilen en eens een keer de schuld bij zichzelf zoeken ipv steeds iemand/iets anders de schuld te geven (net zo goed als Hamilton trouwens)
ja. als je sneller bent, waarom zou je dan geen poging mogen wagen om je te unlappen? Zolang je netjes rijdt zie ik niet in waarom het niet zou mogen. Vergeet niet dat Hamilton op vers rubber reed en op het moment van inhalen gewoon sneller dan Vettel en ook Alonso was.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom op, elke achterblijver die de strijd om de kop beinvloedt krijgt de wind van voren, en terecht. De strijd voorin is belangrijker dan dat gepruts in het achterveld. Alleen omdat het Hamilton is en die er de snelheid voor had mogen achterblijvers ineens wel gaan racen met de koplopers?
en terechtquote:Op zondag 22 juli 2012 18:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Buiten de baan inhalen en positie niet teruggeven = drive-through penalty. Zie Button vs Massa in Australië 2011. In de laatste paar ronden wordt er geen drive-through meer gegeven, maar 20 seconden bij de eindtijd opgeteld. Kan geen verrassing zijn.
twitter:F1Kate twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:15:42Been told that post-race scrutineering could be a bit more interesting than usual this afternoon/evening. RBR throttle drama not done yet. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |