in dit shot lijkt het wel of vettel express al naar buiten stuurt want dan heb je meer snelheid ipv dat je je bocht afmaaktquote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel plankt hem te vroeg.
Mwah. Button was ook nog naar buiten aan het sturen (aan het uitwaaien). Denk meer ter voorkoming van een aanrijding dan direct de turbo erop zetten buiten de baan.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in dit shot lijkt het wel of vettel express al naar buiten stuurt want dan heb je meer snelheid
Dat dacht ik ook. Hij gaat buiten de baan rijden voor extra acceleratie, niet om een ongeluk te voorkomen. Slechte actie van Vettel. Hopelijk moet 'ie het bekopen met een tijdstraf waardoor die naar P4 of P5 gezet wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel plankt hem te vroeg.
Button maakt zijn bocht af en vettel stuur al heel veel vroeg naar buiten, de hoek is ook heel andersquote:Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Mwah. Button was ook nog naar buiten aan het sturen (aan het uitwaaien). Denk meer ter voorkoming van een aanrijding dan direct de turbo erop zetten buiten de baan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in dit shot lijkt het wel of vettel express al naar buiten stuurt want dan heb je meer snelheid ipv dat je je bocht afmaakt
Vroeger kon dit niet omdat er geen uitloopstrook naast de baan lag. Op deze manier is er echt veel tijd te winnen omdat je zo minder hoeft te sturen, dus minder weerstand en hogere snelheid.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Vroeger maakten ze hier geen punt van. Ik zie geen straf worden uitgedeeld aan Vettel.
Vroeger was het niet sneller om buiten de baan te rijden.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Vroeger maakten ze hier geen punt van. Ik zie geen straf worden uitgedeeld aan Vettel.
maar als je die regels echt zo hard wil aan pakken dan kan Alonso ook zijn plek vergeten die heb ik ook heel vaak buiten de baan zien gaan met 4 wielen .quote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Er moet wel een penalty komen. Regels zijn duidelijk; "gaining an advantage by going off track".
ik zeg muurtjequote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef kepler het volgende:
Ze moeten gewoon overal minstens gras buiten de baan liggen, dan voorkom je dit soort acties
Klopt, het stuk op Spa tussen La Source en Eau rouge is ook flink verneukt nu daar een uitloopstrook ligt. Vroeger kwam je dan gewoon in de muur of op het gras terecht als je La source te wijd nam. tegenwoordig redden ze zich wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef kepler het volgende:
Ze moeten gewoon overal minstens gras buiten de baan liggen, dan voorkom je dit soort acties
Tja, dan is het weer niet aantoonbaar dat hij daar snelheid mee gewonnen heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar als je die regels echt zo hard wil aan pakken dan kan Alonso ook zijn plek vergeten die heb ik ook heel vaak buiten de baan zien gaan met 4 wielen .
maar waarom hoor ik daar niemand over ....
[..]
ik zeg muurtje
Omdat hij geen aantoonbaar voordeel haalt daarbij. Vettel haalt duidelijk voordeel uit deze actie, had hij binnen de lijnen gebleven was z'n inhaalpoging niet gelukt.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar als je die regels echt zo hard wil aan pakken dan kan Alonso ook zijn plek vergeten die heb ik ook heel vaak buiten de baan zien gaan met 4 wielen .
maar waarom hoor ik daar niemand over ....
wel als je via de buitenkant gaat een ruime bocht heeft altijd meer snelheid dan een krappe bochtquote:Op zondag 22 juli 2012 16:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Tja, dan is het weer niet aantoonbaar dat hij daar snelheid mee gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |