SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
omdat er meer op de markt komen en dan gaan meer mensen een hogere prijs vragen en dan wordt ie duurder.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat er meer op de markt komen en dan gaan meer mensen een hogere prijs vragen en dan wordt ie duurder.
/economische studie
en weet je hoe dat komt? Omdat het een hele domme vraag is.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt weer serieus omgegaan met mijn vraag
Gast hoelang zit je hier nu al.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt weer serieus omgegaan met mijn vraag
De een zegt dat hij uit packs gaat, de ander zegt dat er meer van komen, hoe moet ik nou weten wat ik moet doenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en weet je hoe dat komt? Omdat het een hele domme vraag is.
quote:
hij is net naar Arsenal getransferd, EA gaat hem echt niet volgende week al terugtransferren. En als ze dat wel doen dan kondigen ze dat aan en dan koop jij hem voordat ie verdwijnt. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De een zegt dat hij uit packs gaat, de ander zegt dat er meer van komen, hoe moet ik nou weten wat ik moet doen
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.quote:
Koop dan mijn NIF Vela. Daar zal je geen verlies pakken. En je kan dan wachten totdat de UP is afgeprijst.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.
Wil niet 10k verlies lijden, ben al skeere boi genoeg
Er zijn spelers die maar een week in packs hebben gezeten omdat ze weer werden uitgeleend aan een andere club dus het zou best kunnenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is net naar Arsenal getransferd, EA gaat hem echt niet volgende week al terugtransferren. En als ze dat wel doen dan kondigen ze dat aan en dan koop jij hem voordat ie verdwijnt. Het is echt niet zo moeilijk.
hij gaat voorlopig niet uit packsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.
Wil niet 10k verlies lijden, ben al skeere boi genoeg
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop dan mijn NIF Vela. Daar zal je geen verlies pakken. En je kan dan wachten totdat de UP is afgeprijst.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.
Geen afgetrapte kaart met 70 fitness of dergelijk hè?
The fuck?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.
Geen afgetrapte kaart met 70 fitness of dergelijk hè?
Ja, goed ideequote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
The fuck?
Ik zou gewoon al mijn coins aan pakjes besteden en hopen dat ik hem eruit haal.
Hoeveel contracten heeft 'ie nog?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
8k is die van jou. Dan hoef je geen formatiekaartje te kopen
Heb hem al gekocht van je voor die 8k, 200c kan ik mee levenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
Hele dom vraag misschien
Ik schijn een spaarrekening te hebben maar heb er nog nooit in gekeken. Wil nu kijken hoeveel ik er op heb staan maar hoe kom ik bij dat geld?
gewoon als je inlogt op site van je bank onder het kopje sparen kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
Hele dom vraag misschien
Ik schijn een spaarrekening te hebben maar heb er nog nooit in gekeken. Wil nu kijken hoeveel ik er op heb staan maar hoe kom ik bij dat geld?
Baas.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn eigen geld hè, niet dat van zijn vader.
Random Readerquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef marcie216 het volgende:
Ga naar de site van je bank.
Klik op Log in (bij internetbankieren)
pak je random reader erbij, en volg de stappen die er staan.
Meer heb je ook echt niet te zeggen hèquote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn eigen geld hè, niet dat van zijn vader.
Wtf?quote:
Groepjes GJE, je weet hetquote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer heb je ook echt niet te zeggen hè
Kom met iets origineels, je blijft jezelf maar herhalen.
Je hebt blijkbaar moeite met normaal doen.
Wel het veiligste dat er isquote:
Dat weet ik, bij de Rabo, abn etc wel. Zijn toch de populairste banken.quote:
Inderdaad, maar mense hebben dat niet altijd doorquote:
pokerstars heeft het ookquote:
Bij andere banken is dat best kut geregeldquote:
Als je niet eens weet wat het is hoef je ook niet betweterig te doen.quote:
Met SMS moet je altijd nog inloggen dus ik weet niet of jij je wachtwoorden op je telefoon opslaatquote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij andere banken is dat best kut geregeld
Krijg je een SMS met een code, makkelijk om iemands telefoon gewoon te jatten
Dit geld wss meer voor jou dan voor mij. Heb bij vrienden vaak genoeg gezien dat ze even iets wilden betalen en dan waren ze dat Rabo ding weer kwijt. Ik heb gewoon mijn telefoon. Ja, die kan gejat worden maar die reader + pas net zo goed. In beide gevallen is de menselijke factor de zwakste schakel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat het is hoef je ook niet betweterig te doen.
aan mijn inlogcodes kan iemand zien waar ik woon en welke telefoon eraan is gekoppeld jaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij andere banken is dat best kut geregeld
Krijg je een SMS met een code, makkelijk om iemands telefoon gewoon te jatten
En je wachtwoord hebben ze meteen ookquote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan mijn inlogcodes kan iemand zien waar ik woon en welke telefoon eraan is gekoppeld ja
Kan toch uit je directe omgeving zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan mijn inlogcodes kan iemand zien waar ik woon en welke telefoon eraan is gekoppeld ja
dan weten ze nog steeds mijn inlogcodes niet en weten ze nog steeds niet welke telefoon het is.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan toch uit je directe omgeving zijn?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan weten ze nog steeds mijn inlogcodes niet en weten ze nog steeds niet welke telefoon het is.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..].
Als iemand uit je omgeving uit op jouw account is, is dat zo gepiept hoor
Hack dan wat accounts voor mij GJE, heb wat liquide middelen nodig om de bar draaiende te houden volgend weekeind (lees biergeld).quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..].
Ja met zo'n random reader natuurlijk niet als je die in huis laat slingeren...quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..].
Gegevens onderscheppen misschien?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Hoe moet iemand aan mijn inlognaam, wachtwoord en telefoon komen
Heb je niet gehoord van die hacker laatst?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hack dan wat accounts voor mij GJE, heb wat liquide middelen nodig om de bar draaiende te houden volgend weekeind (lees biergeld).
stel dat mijn zus mijn telefoon jat, dan kan ze nog steeds niet inloggen en mijn rekening plunderen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..].
Mwah weet niet hoe die dingen precies werken, maar bij ASN heb je ook apart apparaatje en daar zitten ook nog inlogcodes op.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja met zo'n random reader natuurlijk niet als je die in huis laat slingeren...
Jij hebt zeker INGquote:
Zal even zoeken, hij had iets van in de 70 banken gekraaktquote:Op zondag 22 juli 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah weet niet hoe die dingen precies werken, maar bij ASN heb je ook apart apparaatje en daar zitten ook nog inlogcodes op.
@GJe ja tuurlijk
Nee bedoel over iemand die mijn gegevens komt onderscheppen. Dat van creditcard was inderdaad in het nieuws, maar zie het verband niet helemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal even zoeken, hij had iets van in de 70 banken gekraakt
Was in het nieuws, maar weet niet of het legit info is
Mooie spelling aan het eindetwitter:fnetwerk twitterde op zondag 22-07-2012 om 14:45:50De helikopter is geland, Te Vrede, Goossens, Janmaat, Vormer, Singh, Elabdellaoui en Immers worden een voor een luid toegejuichd. reageer retweet
Ja soberwieso, rabo is een prima bank en nooit problemenquote:
Was naar Kamikazie gericht ookquote:Op zondag 22 juli 2012 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee bedoel over iemand die mijn gegevens komt onderscheppen. Dat van creditcard was inderdaad in het nieuws, maar zie het verband niet helemaal
Ron vlaar blijft! :-Dquote:Op zondag 22 juli 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Mooie spelling aan het eindetwitter:fnetwerk twitterde op zondag 22-07-2012 om 14:45:50De helikopter is geland, Te Vrede, Goossens, Janmaat, Vormer, Singh, Elabdellaoui en Immers worden een voor een luid toegejuichd. reageer retweet
quote:
Klopt. Ik stel altijd domme vragen. Sorry.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer heb je ook echt niet te zeggen hè
Kom met iets origineels, je blijft jezelf maar herhalen.
Je hebt blijkbaar moeite met normaal doen.
Nee maar hij is er dan iig tegen kiev..quote:
Geef mij dan wat K's jongen. Ik ben arm.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
In een 2 uurtjes tijd, vandaag half uur gisteren anderhalf 40K winst
jong belegen of oud?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef mij dan wat K's jongen. Ik ben arm.
Snorry man, ik maak een teamquote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef mij dan wat K's jongen. Ik ben arm.
Ja, doet mee maar meer nietquote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand ervaring met toty santi cazorla op rm?
quote:Franco Daniel Jara (born 15 July 1988 in Villa María, Córdoba) is an Argentine footballer who plays for Vélez Sarsfield in Argentina on loan from SL Benfica, as a forward.
Ja maar voor hoeveel koop ik ze en voor hoeveel verkoop ik zequote:
Ok thx! De toty versie of ook de normale?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, doet mee maar meer nietspeelde altijd een voldoende maar blonk nooit uit! Sanchez als rm vind ik beter!
Tosti'squote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan of het op de tosti gaat of niet.
De normale Sanchez! Ik zou de TOTY graag willen hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok thx! De toty versie of ook de normale?
Want heb nu hulk maar die blinkt ook niet uit
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUEquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Zo, dat waren 10 heerlijke dagen op Mallorca.
Nog iets gemist hier of op Ultimate Team?
Stoereboii is weg en raviola heeft een ban van 2 weken en Marcie was gister avond bezig met praten.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Zo, dat waren 10 heerlijke dagen op Mallorca.
Nog iets gemist hier of op Ultimate Team?
Thx ff 30k bij elkaar sprokkelen voor de toty versie dan maarquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
De normale Sanchez! Ik zou de TOTY graag willen hebbenTOTY cazorla heb ik wel gehad maar vond ik niet echt bijzonder. Sanchez is beter en 10x zo goedkoop!
Bedankt, zitten wel een paar leuke tranfsers bij!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
En GJE is er nog wel steeds?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoereboii is weg en raviola heeft een ban van 2 weken en Marcie was gister avond bezig met praten.
Ja helaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Bedankt, zitten wel een paar leuke tranfsers bij!
[..]
En GJE is er nog wel steeds?
Vraag je ouders? Of moet dit sneaky?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
Raaaaaaaaarr Ik heb net even gebeld en de mevrouw zei dat m'n spaarrekeing actief was dus ik zou hem moeten zien online, Maari k zie alleen mijn betaalrekening
Rot op met je kut commentaar op kut spelers.quote:
Ik heb het over Zanka, niet over Vlaar?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op met je kut commentaar op kut spelers.
Mvg,
het forum
Ik zeg toch ook kut speler of niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb het over Zanka, niet over Vlaar?
Ja, maar ik had het niet over Vlaar?quote:
Als ik had gevraagd of je commentaar wilde leveren op goede spelers dan mag je Vlaar best noemen ja! Nu vroeg ik alleen of je je commentaar mbt kut spelers niet hier wilt neer kwakken.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het niet over Vlaar?
Zanka is geen kut speler.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik had gevraagd of je commentaar wilde leveren op goede spelers dan mag je Vlaar best noemen ja! Nu vroeg ik alleen of je je commentaar mbt kut spelers niet hier wilt neer kwakken.
Zanka is meer een speler die van piemels houdt?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zanka is geen kut speler.
Vlaar is een kut speler.
dan nog beter dan vlaar..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zanka is meer een speler die van piemels houdt?
In het houden van piemels?quote:
Als je daar gelukkig van wordt wel ja, maar in alles.quote:
Zanka wordt wel gelukkig van piemels jaquote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je daar gelukkig van wordt wel ja, maar in alles.
allebeidequote:
Geupgrade?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]sickk
nu wil ik een team met hem maken
Jaquote:
Dat zijn de stats van zijn 74 IFquote:Acceleration 73 > 74
Agility 74 > 76
Balance 73 > 75
Jumping 72 > 90
Reactions 69 > 84
SprintSpeed 68 > 68
Strength 65 > 81
Aggression 80 > 98
Positioning 50 > 50
TactAware 71 > 87
Vision 70 > 70
BallControl 74 > 76
Crossing 59 > 66
Curve 64 > 90
Dribbling 69 > 71
Finishing 51 > 72
FKAcc 63 > 89
HeadingAcc 62 > 77
LongPass 70 > 78
LongShot 56 > 79
Marking 70 > 86
Penalties 58 > 82
ShortPass 77 > 86
ShotPower 60 > 84
SlideTackle 71 > 71
StandingTackle 72 > 88
Volleys 49 > 69
Het is een verdedigende speler..boeiend.quote:
Hij is wel erg allround hoor, kan ook prima op CAM uit de voeten op die 2* skill na. Hopelijk word de IF nu goedkoper, haal ik alsnog lekker diequote:Op zondag 22 juli 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een verdedigende speler..boeiend.
PSV speelt met een baggerelftal en Benfica bijna met het beste team..zou gewoon logisch zijn als ze dit verliezen natuurlijk. Als ze allebei met het beste team zouden spelen zou het ook bepaald geen schande zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Wedden dat een oefenwedstrijd er nu ineens niet meer toe doet
Wat een bazenstats voor een silver, ideale CM/CDM lijkt mequote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]sickk
nu wil ik een team met hem maken
Weet ik wel hoor, maar die foutjes moeten er wel uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef marcie216 het volgende:
Jawel een oefenwedstrijd doet er wel toe, maar Benfica is eigenlijk gewoon een maatje te groot.
En tyton is een prima keeper hoor tim
Baggerreeks.quote:
Ah oke, ja het was een fout ja. maar vorig jaar heeft hij ook beestenreddingen gemaakt dus ik heb er wel vertrouwen inquote:Op zondag 22 juli 2012 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor, maar die foutjes moeten er wel uit.
Zou liever hem hebben dan Vermeer though. Dat zal altijd een kleine neger blijven, hoe goed hij ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |