SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
omdat er meer op de markt komen en dan gaan meer mensen een hogere prijs vragen en dan wordt ie duurder.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat er meer op de markt komen en dan gaan meer mensen een hogere prijs vragen en dan wordt ie duurder.
/economische studie
en weet je hoe dat komt? Omdat het een hele domme vraag is.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt weer serieus omgegaan met mijn vraag
Gast hoelang zit je hier nu al.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt weer serieus omgegaan met mijn vraag
De een zegt dat hij uit packs gaat, de ander zegt dat er meer van komen, hoe moet ik nou weten wat ik moet doenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en weet je hoe dat komt? Omdat het een hele domme vraag is.
quote:
hij is net naar Arsenal getransferd, EA gaat hem echt niet volgende week al terugtransferren. En als ze dat wel doen dan kondigen ze dat aan en dan koop jij hem voordat ie verdwijnt. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De een zegt dat hij uit packs gaat, de ander zegt dat er meer van komen, hoe moet ik nou weten wat ik moet doen
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.quote:
Koop dan mijn NIF Vela. Daar zal je geen verlies pakken. En je kan dan wachten totdat de UP is afgeprijst.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.
Wil niet 10k verlies lijden, ben al skeere boi genoeg
Er zijn spelers die maar een week in packs hebben gezeten omdat ze weer werden uitgeleend aan een andere club dus het zou best kunnenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is net naar Arsenal getransferd, EA gaat hem echt niet volgende week al terugtransferren. En als ze dat wel doen dan kondigen ze dat aan en dan koop jij hem voordat ie verdwijnt. Het is echt niet zo moeilijk.
hij gaat voorlopig niet uit packsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien gaat hij uit de packs en gaat zijn prijs omhoog.
Wil niet 10k verlies lijden, ben al skeere boi genoeg
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop dan mijn NIF Vela. Daar zal je geen verlies pakken. En je kan dan wachten totdat de UP is afgeprijst.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.
Geen afgetrapte kaart met 70 fitness of dergelijk hè?
The fuck?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang je mij een leuke prijs geeft koop ik hem wel.
Geen afgetrapte kaart met 70 fitness of dergelijk hè?
Ja, goed ideequote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
The fuck?
Ik zou gewoon al mijn coins aan pakjes besteden en hopen dat ik hem eruit haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |