quote:
Topicgebrek. Op het einde wou ze helemaal niks meer eten. Maar als nog kwam het als een verassing voor ons. Ik dacht nog ze komt er wel bovenop.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:10 schreef pietkanarie het volgende:
*houdt een minuut stilte* ook al kwam ik er nooit. Is de doodsoorzaak al vastgesteld?
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
is REV gesloten?? maar het was gewoon een goed subforum, als ik een review nodig had voor dat ik iets kocht, keek ik altijd daar! wie is deze onbenul die REV gesloten heeft!
ben blij van, stom kut subforum doorn in me oog, net als jijquote:
me oogquote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ben blij van, stom kut subforum doorn in me oog, net als jij
albertheijnfietsrijder, je bent een kneusquote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ben blij van, stom kut subforum doorn in me oog, net als jij
ik wou iets zeggen maar toen keek ik naar je PG en die is nog erger dan die van mijquote:Op zondag 22 juli 2012 12:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
albertheijnfietsrijder, je bent een kneus
Wat is PG? Tevens snap ik je verkapte aanval niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:02 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik wou iets zeggen maar toen keek ik naar je PG en die is nog erger dan die van mij
PostGeschiedenisquote:
Dan zeg je gewoon PoHi. Die afkorting heb ik werkelijk nog nooit gehoordquote:
Triest dat er op deze manier een einde komt aan haar leven. Zo te lezen had ze het goed met iedereen voor. We zullen haar blijven herinneren.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:16 schreef glaba het volgende:
[..]
Topicgebrek. Op het einde wou ze helemaal niks meer eten. Maar als nog kwam het als een verassing voor ons. Ik dacht nog ze komt er wel bovenop.
Sowieso, ik ben lid van de BTA dus heb echt een hekel aan dat soort onzin...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon PoHi. Die afkorting heb ik werkelijk nog nooit gehoord
Ben je gebant op AHFR?
jaquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon PoHi. Die afkorting heb ik werkelijk nog nooit gehoord
Ben je gebant op AHFR?
quote:
quote:
En dan kom je hier lopen kutten?quote:
ja juf yvonnequote:
|