Ik zou zeggen lever een mooie plaatje voor de OP, verder weer een rare reactie van je.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:27 schreef roepdeman het volgende:
The Beast vs The Barbarian
en dan gelijk het plaatje van Johnson vs. McCall
Die lui hebben gewoon geen conditie.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:33 schreef mrstylo het volgende:
Vandaag al 2 gevechten waar ze bij derde ronde al helemaal uitgeput waren.
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 22 juli 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, dat deze 2 laatste fights maar vuurwerk zijn
Ik wil een K.O. zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, dat deze 2 laatste fights maar vuurwerk zijn
quote:
Dronken ongeduldig mensen die rock'm'sockem robot fights willen zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 05:51 schreef mrstylo het volgende:
Waarom hoor je gelijk al wat boe geluiden? Best vermakelijk.
quote:Op zondag 22 juli 2012 06:05 schreef Geo4kant het volgende:
Zul je zien dat Boetsch de decision krijgt en ik uiteindelijk besloot om toch niet 10euro in te zetten op Boetsch ..
quote:Also been filling up on Lombard inside distance.
Got 800 on that now.
I'm off to bed. Will watch the main card tomorrow.
Good luck to all.
quote:
quote:Don't gamble then, moron.
Uhh.. nee, die 7 second KO is het hoogte puntquote:Op zondag 22 juli 2012 06:13 schreef roepdeman het volgende:
Hoogtepunt van deze card is tot nu toe Matt Riddle. Matt Riddle!!
Kwam thuis net voor de main cardquote:Op zondag 22 juli 2012 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhh.. nee, die 7 second KO is het hoogte punt
quote:Op zondag 22 juli 2012 06:35 schreef AFCNiels het volgende:
Laatste gevechten vielen allemaal een beetje tegen.
Heel deze kaart is ingestort manquote:Op zondag 22 juli 2012 06:40 schreef roepdeman het volgende:
Ik baal er echt van dat Siyar deze card niet heeft gehaald
quote:Op zondag 22 juli 2012 06:41 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, wat leuks tussen door.
Wow.quote:UFC 149: Faber vs. Barao
Saturday, July 21, 2012
Time: 09:00 PM (EST)
Rating: TV-14
Price: $44.99
Have fun daar man! Lijkt me een vet festival.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2012 16:42:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/K3GfHokMvkXfuCXXqg2TkA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00NTg7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)14335.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een lekkerding toch die Rousey
Ik zou d'r ook met die foto keihard gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/K3GfHokMvkXfuCXXqg2TkA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00NTg7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)14335.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een lekkerding toch die Rousey
daar heeft ze echt een vette kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan iemand ff die Jimmo/Perosh gif posten?
holy fuck wat een awesome KOquote:
twitter:SiyarTheGreat twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:14:34Hey @rory_macdonald I heard it's your bday! Happy B-day! As a surprise gift for your bday, I'll ask the @UFC if I can fight u next!
reageer retweet
En hij doet het op een toffe manier, ik mag Siyar steeds meerquote:
twitter:MieshaTate twitterde op donderdag 19-07-2012 om 06:03:47Which one is the hottest? http://t.co/jvTwPQaz reageer retweet
quote:Op zondag 22 juli 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heb zo'n idee dat dit weer spectaculair gaat wordendenk je van te voren wat een schijtcard..
Boetsch die snoeihard KO gaat, Kongo die KO gaat, Faber die Baroa subbed..
hij was bij msmessy op bezoekquote:Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Verder moet je je bakkes houden vieze casual, waar was je gister nacht he.. he?
Je dwingt me dit te doen hequote:Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Verder moet je je bakkes houden vieze casual, waar was je gister nacht he.. he?
quote:
Dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Paxlie het volgende:
Na Riddle vond ik het maar meh. Weinig spanning in de partijen, jammer.
En dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je dwingt me dit te doen heKomt ie.
Een card als deze niet live kijken is niet te vergelijken met het missen van Cees z'n UFC-debuut.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef Hoogstaande het volgende:
En 3/5 op de picks volgens mij, gezien het event denk ik nog wel een redelijke score.
Ook kleine winst gepakt op dit event.
Al met al een prima even om te kijken, aangezien dit ook weer eens een event was sinds lange tijd waarbij ik nog geen 1 enkele uitslag wist.
Heeft iemand trouwens ook een gif van Riddle's sub
Die vond ik machtig
Nicequote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een enorm matig event zeg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
Voor jullie female-mma-fighters fapperts:
[ afbeelding ]
DAT ASS!!!daar zie je niks op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is beter!![]()
Idd iedereen had dit moeten zien aankomen maar ik klaag er verder niet overquote:Op maandag 23 juli 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
Snap niet waarom de meerderheid voor Faber ging?
Ik ging naar Rumble Store (Utrecht) om verschillende shin guards te proberen. Die van King vond ik persoonlijk niks omdat die erg hard zijn, dus ze beschermen erg goed maar je voelt zelf weinig meer, ik voelde me net Robocop. Er zijn ook shin guards die een soort kousen met schuimrubber zijn, die vond ik dan weer te zacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Mag ik hier een vraagje stellen?
Ik wil nieuwe scheenbeschermers(kickboks) en ben benieuwd waar jullie die kopen via welke sites, ben een beetje aan het orienteren welke precies het beste zijn en het liefst ook de site met het leukste prijsje. Zit te denken aan scheenbeschermers van King voor ¤70 hebben jullie nog ideeen/suggesties?
lol, bekentenis van die gast!quote:
quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Terecht dat Badr hem heeft gehoekt dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Op de tv hoorde ik iets dat die persoon te dichtbij Badr had gestaan
quote:
Vooral dat stukje dat hij al naar beneden zakt en hij zo'n kwasi dronkenmans-'heej, goed gedaan man,maar alles is ooookeeee' lach/knipoog lijkt te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Badr zoekt steeds aanleiding om iemand neer te hoeken. Ik kijk nog steeds met plezier na deze gif
[ afbeelding ]
Het viel mij op dat Barao en Faber allebei als 5'6'' stonden aangeduid terwijl Barao toch een kopje groter is.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Barão meets Faber in the airport after UFC 149
[ afbeelding ]
Ik las laatst ook (op sherdog) een pagina vol over dingen over The Seagull, over hoe hij met een tank een hond had dood gereden, hoop wijven misbruikt/geslagen bij casting etc..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Steven Seagal and the Mob
http://www.trutv.com/libr(...)en_seagal/index.html
10 pagina's lang achtergrond verhaal, erg interessant
Ik aan deze:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest aan de smurfen denken toen ik zijn KO-kop zag
Ok thanks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik. Alleen mainevent was leuk. Rest maar matig.
haha, idd ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest aan de smurfen denken toen ik zijn KO-kop zag
Deze guy moest gewoon weer naar de regioscene- ingaan na het gevecht tegen Cro Cop.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:16 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wilde jullie toch dit plaatje niet onthouden, 'the Perosh face'
[ afbeelding ]
en crocop moest al lang retired zijn,maar opa wil zo graag permanent invalide blijven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:05 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Deze guy moest gewoon weer naar de regioscene- ingaan na het gevecht tegen Cro Cop.
ik kijk uit, als Cees weer gaat slopen, DEMOMAN rulezzzzquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Wanstaltige events gehad, ik kijk uit na de nacht na men verjaardag op 5 augustus en UFC 150
diaz komt nooit meer terug, die krijgt geen licentie meer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat duurt nog wel een half jaar helaasnet als me nikkert diaz
twitter:vitorbelfort twitterde op woensdag 25-07-2012 om 03:26:22#belcher lets make this fight #ufcrio in oct 13 reageer retweet
Opa was/is tenminste nog competitief, jij haterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en crocop moest al lang retired zijn,maar opa wil zo graag permanent invalide blijven!
Hij kon beter Weidman callen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:57 schreef THEFXR het volgende:
twitter:vitorbelfort twitterde op woensdag 25-07-2012 om 03:26:22#belcher lets make this fight #ufcrio in oct 13 reageer retweet
http://www.mmamania.com/2(...)-30-percent#commentsquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
diaz komt nooit meer terug, die krijgt geen licentie meer!
Hahahahahaha! Weidman, ik mag hem nu bijna net zoveel als zijn trainer/coach!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, waarop Weidman reageerde dat hij zijn kans al gehad heeft tegen Silva.
gek! zijn laatste 3 mma partijen op KO verloren en dan nog die zenuwbeschadigingenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Opa was/is tenminste nog competitief, jij hater
Hij is 2x betrapt op PEDS, ja wiet is ook PEDS in de states!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
http://www.mmamania.com/2(...)-30-percent#comments
Alleen suspended, marihuana als drugs zien en langer geven dan roids of doping, fuck dana white
Is het nou echt zo moeilijk dat Dana White hier geen hol mee te maken heeft?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
http://www.mmamania.com/2(...)-30-percent#comments
Alleen suspended, marihuana als drugs zien en langer geven dan roids of doping, fuck dana white
quote:
Wie geeft dan de schorsingen de bond a la KNVB?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk dat Dana White hier geen hol mee te maken heeft?
Dit is toch wel een teken dat je weinig van MMA afweet, in de USA heb je 50 staten allemaal geven ze hun eigen vechtlicentie uit voor 1 jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wie geeft dan de schorsingen de bond a la KNVB?
Dana's EPIC rantquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol
Is dit weer gemaakt door die ene union?![]()
Omdat je de sport / gevechten mooi vind wil niet zeggen dat je het met alles eens bent wat zij doen of zeggen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
diaz komt nooit meer terug, die krijgt geen licentie meer!
UFC houdt niet alleen titlefights in Las Vegas (link). Hij kan prima op de vele buitenlandse cards.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij is 2x betrapt op PEDS, ja wiet is ook PEDS in de states!
welke mma-er heeft ooit nog een licentie gekregen na 2x PEDS schorsing?
alleen Barnett in een andere staat,ja, maar daar heb je niks aan, titlefight worden altijd in Nevada gehouden!
Wil Dana dat riskeren voor Nick, ik denk het niet, staan ze er zelf ook niet goed op!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
UFC houdt niet alleen titlefights in Las Vegas (link). Hij kan prima op de vele buitenlandse cards.
Dat niet alleen, het is ook maar de vraag of Nick komt opdagenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil Dana dat riskeren voor Nick, ik denk het niet, staan ze er zelf ook niet goed op!
idd, ja en ook vliegangst!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het is ook maar de vraag of Nick komt opdagen
Valt wel mee, hou me aan alleen niet bezig met de randzaken ik snap die staten wel alleen ik dacht dat Dana mee besliste over de toelating van Diaz bijvoorbeeld na doping en over hoe hoog de straf is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit is toch wel een teken dat je weinig van MMA afweet, in de USA heb je 50 staten allemaal geven ze hun eigen vechtlicentie uit voor 1 jaar.
Ze controleren ook op doping, de ene staat strenger dan de andere.
Nick is 2x gepakt in Neveda, dus daar krijgt hij na zijn schorsing geen licentie meer, zeer zeker niet omdat hij de NSAC voor de rechter heeft gesleept!
Alle staten nemen normaal de schorsingen van elkaar over, maar met een geweigerde licentie in een andere staat wil men toch nog weleens er 1 uit geven,maar ik zie dana die weg net bewandelen voor Diaz!
Het is voor Diaz over en sluiten in de vechtsport, hij zal een andere bron van inkomsten moeten zoeken!
nee, je moet het meer als wielrennen of athletiek zien, die worden ook door zo'n commissie geschorst als ze betrapt zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Valt wel mee, hou me aan alleen niet bezig met de randzaken ik snap die staten wel alleen ik dacht dat Dana mee besliste over de toelating van Diaz bijvoorbeeld na doping en over hoe hoog de straf is.
we willen hem allemaal zien knokken, maar je had nogal erg veel hoop dat hij ging terugkomen, ik denk dat het nl heel moeilijk gaat worden!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Ok bedankt THEFXR voor de uitleg, Nick blijft een van me lievelingsvechters jammer dat hij laatst op een toernooi ook al niet kwam opdagen, doet hem niet goed was geloof ik ook nog is voor een goed doel
Al je zondes, waaronder het in diskrediet brengen van The Great Mirko, zijn je vergeven...quote:
Het gaat ze zeker niet helpen.. Het is ook dat vaak grote namen weg vallen, zoals champs. En dat er dan weinig top fights/title fights zijn waar je naar uit kijkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef THEFXR het volgende:
Ben Rothwell Out of UFC on FOX 4
het gaat weer lekker, zouden de injuries de ondergang van de UFC kunnen betekenen?
Altijd al verwacht/het vermoeden gehad dat hij een martial art deed.quote:
Tja, Helwani is mijn homeboy!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)41-twitter-questions
@ 2min, Helwani lucht zijn hart over dat hij gehaat wordt door fans en Lombard.
Was toch algemeen bekend dacht ik? Heeft sinds 2007 al een zwarte band onder Rorion Gracie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Altijd al verwacht/het vermoeden gehad dat hij een martial art deed.
Haha, ik had al zo'n overwinningsgevoel dat ik als eerste het nieuws mocht brengenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:20 schreef n00cL30n het volgende:
Tjips, die wilde ik na mijn ontbijt(nu dus) gaan posten hier.
In ieder geval hier een artikel erover:
http://www.mmafighting.co(...)nal-strikeforce-bout
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het echt niet wist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Was toch algemeen bekend dacht ik? Heeft sinds 2007 al een zwarte band onder Rorion Gracie.
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, ik had al zo'n overwinningsgevoel dat ik als eerste het nieuws mocht brengen
De vraag is of het in de meeste gevallen wel echt injuries zijn waar niet mee gevochten kan worden of dat er enigszins misbruik gemaakt wordt van de verbeterde zorgverzekering die de UFC betaald voor de vechters sinds 2011 (en ook deze maand nog eens extra verbeterd). Ik denk dat de UFC dingen zo kan maken dat afhaken vanwege een lichte blessure negatieve consequenties heeft waardoor een vechter dat niet zo snel zal doen. De vraag is wanneer de UFC er genoeg van heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef THEFXR het volgende:
Ben Rothwell Out of UFC on FOX 4
het gaat weer lekker, zouden de injuries de ondergang van de UFC kunnen betekenen?
Dit topic is in waarde gestegen door de toevoeging van Al Bundy!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, ik had al zo'n overwinningsgevoel dat ik als eerste het nieuws mocht brengen
De zorgverzekering is gewoon dat ze medische kosten, (onderzoek, operatie) tot 50.000 dollar kunnen declareren bij de UFC. het is geen ziektewet uitkering, dus als een vechter geblesseerd is verdient hij niks,maar de kosten om te leven lopen gewoon door!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De vraag is of het in de meeste gevallen wel echt injuries zijn waar niet mee gevochten kan worden of dat er enigszins misbruik gemaakt wordt van de verbeterde zorgverzekering die de UFC betaald voor de vechters sinds 2011 (en ook deze maand nog eens extra verbeterd). Ik denk dat de UFC dingen zo kan maken dat afhaken vanwege een lichte blessure negatieve consequenties heeft waardoor een vechter dat niet zo snel zal doen. De vraag is wanneer de UFC er genoeg van heeft.
En aan die $50.000 zit je al snel in Amerika.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De zorgverzekering is gewoon dat ze medische kosten, (onderzoek, operatie) tot 50.000 dollar kunnen declareren bij de UFC. het is geen ziektewet uitkering, dus als een vechter geblesseerd is verdient hij niks,maar de kosten om te leven lopen gewoon door!
Dat Cees hem even in elkaar mept, 3 jaar lang een Ipad beloven en nog niet over de brug komen, de douchebag!quote:
The nuthuggery is strong in you padawan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat Cees hem even in elkaar mept, 3 jaar lang een Ipad beloven en nog niet over de brug komen, de douchebag!
ach jij Cees-hater! je hebt niet voor niks zijn debuut gemist!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The nuthuggery is strong in you padawan.
[ afbeelding ]
Ik hoor je wel nadat Mir de hypetrain derailed heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Mir![]()
Naar de minor leagues verhuizen om een vreselijke pak slaag te krijgen![]()
Do i smell a bet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hoor je wel nadat Mir de hypetrain derailed heeft.
Cees krijgt pas een iPad4 op het moment dat hij de UFC belt kan laten zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat Cees hem even in elkaar mept, 3 jaar lang een Ipad beloven en nog niet over de brug komen, de douchebag!
Ik denk zelfs een AV-bet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:50 schreef roepdeman het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een sigbet hier
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem: “I don’t need a warm-up fight, I’m ready for a UFC title shot”
http://www.bjpenn.com/mma(...)-ufc-news-32831.html
https://twitter.com/royne(...)962865823744/photo/1
Nelson beschuldigt Carwin van roids
Maybe. Cormier was erg indrukwekkend tegen Barnett, maar Ik denk dat Barnett een beetje over the hill is.quote:
Je kan van Nelson winnen, maar die gast is niet breken. Een granieten kin heeft hij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Carwin gaat Nelson slopen ben ik bang voor, helaas ik mag die man wel
Ik heb een slachtoffer voor mijn sigbet gevondenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Carwin gaat Nelson slopen ben ik bang voor, helaas ik mag die man wel
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 04:08:35@UFC @nickdiaz209 @NateDiaz209 Will be posting a statement regarding Nick Diaz's future on http://t.co/Azcim9Zo at 4pm PST tomorrow reageer retweet
We wachten af denk niet dat Nelson iets kan klaarmakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik heb een slachtoffer voor mijn sigbet gevonden
Arlovski is het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan van Nelson winnen, maar die gast is niet breken. Een granieten kin heeft hij.
JDS welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Arlovski is het daar niet mee eens.
Is ook nodig. Er zijn niet veel vrouwen die mma op professioneel niveau beoefenen. Degene die het wel doen hebben een beperkt aantal platformen om te kunnen vechten. Het zou me niet verbazen als Invicta ze voor meerdere fights heeft getekend om hun roster op te bouwen en om diamantjes te cultiveren.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:20 schreef THEFXR het volgende:
Future of Nick Diaz
http://graciefighter.com/2012/07/718/
He will be back
Dat was in 2010 toch bij K1 rising ging Chahid keihard KO, die leverpunch aan het eind deed Chahid veel pijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Reddit: This fight's worth a watch. Even if it's not MMA. Unbelievable.
http://www.reddit.com/r/M(...)even_if_its_not_mma/
======
Wat een bazenpartij
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zit met een semi erectie dit te lezen
Dat was een freudiaanse verspreking jonge.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Dit was een Dana "Don't vote em of, beat them off' moment.. that didnt come out right.
Ik doelde op, eerst zien dan geloven of Nick uberhaubt terug komt, een license krijgt en dan een title fight krijgt tegen Silva.
Ik hoef niet zijn semi erectie te zien![]()
Ik dacht heel even iets andersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Ik hoef niet zijn semi erectie te zien![]()
quote:Carwin, in turn, attacked names Nelson mentioned as potential for his coaching staff on "TUF 16," which included former steroid dealer turned anti-doping advocate Victor Conte and former Olympian and WWE wrestler Kurt Angle, calling them "convicted criminals."
Hogan & Rogan.... Damn... dat moet ik ff zoeken op youtube.quote:
ze heeft weer een zure kop, verder doet ze niet mee aan de olympics, dus ze had beter niks kunnen zeggen. mevrouw vertoont nogal diva gedrag!quote:
Echt hequote:Op zondag 29 juli 2012 02:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Pffff... wordt niet verdedigd, ref moet de partij stoppen
==========
Edit, daar was die lul dus 20 klappen te laat mee
nope, zie alleen maar tenen!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Niet dat ze het nodig hebben maarre zouden ze ook een soort van tok dragen?
Bladwijzertje, thanks nikkertjequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:37 schreef ChesterPerry het volgende:
Is die endtime van dat filmpje speciaal gemaakt voor Nick of..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |