SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Feestje bij MR!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
...en toen was ik een week alleen thuis.
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.quote:
We komen gewoon, of je het nou goed vindt of nietquote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.
Nicequote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
DJ zei ook niet 'feestje bij MR thuis als MR dat goed vindt!'quote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.
Omdat ik jou zo lief vindquote:
Lees mijn laatste reactiequote:
Het is leuker als ze zich hier melden want dan hebben shifto en ik er ook nog wat aanquote:
Ik bedoelde die referentie naar W. Vanuit de OP zou dat best kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is leuker als ze zich hier melden want dan hebben shifto en ik er ook nog wat aan
In een ander topic zegt hij dat hij niet weet wat hij moet zeggen tegen meisjesquote:Op zondag 22 juli 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde die referentie naar W. Vanuit de OP zou dat best kunnen.
Fijne vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Tot over 2 weken mensen.Lekker Poolse sletten neuken.
Kan je niet in je eigen topics blijven? Trollquote:Op zondag 22 juli 2012 12:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat een leuk iniatief. Kennen jullie elkaar al. Of alleen maar via fok leren kennen?
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
quote:
Misschienquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Die janjaapgerrit. Kennen jullie die?
Niemandquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Die janjaapgerrit. Kennen jullie die?
Het is heerlijk weer.quote:
Prachtig.quote:
Ik vind van wel.quote:
Niet verhongeren hequote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Nee hoor, ga 1 avond bij mijn oma eten en ben nu aan het kijken welke recepten te maken zijn voor 1 persoon zonder dat ik 4 dagen hetzelfde eet of de vriezer na 1 dag niet meer dicht kan door de ingevroren bakjes.quote:
Nah, maar je trollactie in Jan's datingtopic was misschien niet zo handig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Nieuw meisje
[ afbeelding ]
Nieuwe jongen
[ afbeelding ]
True story
Hoezo niet zo handig? Ik stuur juist alle meisjes hierheenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nah, maar je trollactie in Jan's datingtopic was misschien niet zo handig.En als die Jan met een meisje uit dit topic wil daten heeft hij pech, want van wat ik begrepen heb hebben alle meisjes in dit topic geen zin in een relatie atm (behalve de al bezette VV en mjan natuurlijk).
Classic. Was het een enorme teringzooi?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ouders die zeggen laat in de avond pas terug te komen maar zojuist sneaky op de stoep stonden.
a s l ?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
Classic. Was het een enorme teringzooi?
Ja dikke doei. Ik word al gek als ik 1 hele goede vriend of vriendin bij me thuis uitnodig, dus nee, dat gaat écht niet gebeuren, sorry.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kom we gaan MR's huis gewoon trashen![]()
kblijf daar dan wel ook gelijk crashen gewoon halve project x maar dan kleine schaal hoe kut die film ook was
quote:
Amateur..quote:
quote:geslacht: Vrouw
geboortedatum: 08-01-1985
quote:
Ja niet te zuinig. Maar het lag in de lijn der verwachting dus ze hebben alleen zichzelf ermee.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
Classic. Was het een enorme teringzooi?
True, want waarom waren ze dan ook opeens zo vroeg terug?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig. Maar het lag in de lijn der verwachting dus ze hebben alleen zichzelf ermee.
Because, trollparentsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, want waarom waren ze dan ook opeens zo vroeg terug?
Dat laatste is pijnlijk herkenbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Because, trollparents
Deden die van mij ookEn dan rage-mode schoonmaken a.k.a. alles onder de bank en de tafel schuiven
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Hou er gewoon rekening mee nu je dit weet. Je ouders komen deze week eerder terug dan ze zeggen!
Een gewaarschuwd vrouw, telt voor twee[ afbeelding ]
Oh dát is wel lullig ja!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja thuis kan ik dat nog flikken, ze zijn het wel gewendVond het alleen lulliger dat mijn oom vanochtend terug kwam en ik door de wekker heen heb geslapen waardoor hij zijn huis niet in kon.
_! Ben wel blij dat ik daar gisteren heb schoongemaakt i.p.v. vanochtend, wat eigenlijk in de planning stond. Het gaat weer lekker.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja thuis kan ik dat nog flikken, ze zijn het wel gewendVond het alleen lulliger dat mijn oom vanochtend terug kwam en ik door de wekker heen heb geslapen waardoor hij zijn huis niet in kon.
_! Ben wel blij dat ik daar gisteren heb schoongemaakt i.p.v. vanochtend, wat eigenlijk in de planning stond. Het gaat weer lekker.
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh dát is wel lullig ja!(En stiekem best grappig
) Maar geen problemen mee gekregen verder?
Vast nietquote:
Dat heb ik wel in huis. Ga ik zo doenquote:
Aww.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NeeIk kon wel janken toen hij belde, dik lullig.
[..]
Vast niet
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstadquote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik wel in huis. Ga ik zo doenwoon jij in den bosch?
Tof! Een vriendin van mij ookquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstad
Doe er je voordeel mee. Mocht je je ooit in zo'n situatie bevinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Ik zou me waarschijnlijk ook goed schuldig voelen ja, dus ik heb er wel begrip voor. Wel lief dat hij er niet moeilijk over deed ondanks dat.
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstad
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?
Scherpquote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?
Rooos, waarom duckface?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.
Ik lig in de tuinquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.
Ze heeft hier al vaker gepost.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Muisraket het volgende:
En wat the... hoe kan dit?Nieuw meisje in het topic en maar 3 mensen uit ons topic die in haar fobo gelurkt hebben!
Ah oké, goede reden.quote:
Oh dat verklaart. Ik ben nog een newbie hier (vergeleken met jullie) dus ik weet dat niet natuurlijk.quote:
Alsof ik mensen onthoud die 1x per 6 maanden postenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Ik ben nog een newbie hier (vergeleken met jullie) dus ik weet dat niet natuurlijk.
Echt hè.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
Ze lijkt wel jong op die foto terwijl ze oud is
Een super geheugen vol met dingen die er niet toe doen. Jottem.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik mensen onthoud die 1x per 6 maanden posten
BB heeft gewoon super geheugen
De vloek van 'The Babyface'. Teh horrorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
Ze lijkt wel jong op die foto terwijl ze oud is
Oude foto zegt ze tochquote:
Meer wikipedia lezenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een super geheugen vol met dingen die er niet toe doen. Jottem.
het heeft wel wat hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
De vloek van 'The Babyface'. Teh horror
Okay.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Gezellog. Ik wil hier online vrienden maken
quote:Ik doe m weg, want ik vind het een vreselijk apparaat, dus een paar maanden uitgeleend aan mijn wederhelft, maar die heeft een vreselijk nieuwe gewonnen bij de plaatselijke buurtsuper. Maak me los!
quote:dus een paar maanden uitgeleend aan mijn wederhelft,
ik ga gamen doeiquote:mijn wederhelft,
Hoe jij eruit ziet, das echt ver ver ver boven het gemiddelde hier op fokquote:
Danku, maar ben toch echt 27 winters oud.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ohja no way dat jij uit 1985 komt dus
Wel een unicum, goed weer en je bent vrij.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:27 schreef DeJori het volgende:
Net een fucking uur in de zon gelegen.
EINDELIJK
Woensdag en vrijdag stiekem ook. Niet doorvertellen, want dan gaat het regenen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een unicum, goed weer en je bent vrij.
Hebben ze pizza?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
Ik moet mijzelf zometeen helemaal volproppen op een bbq
op een bbq?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
Ik zal zwijgen!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Woensdag en vrijdag stiekem ook. Niet doorvertellen, want dan gaat het regenen.
Godverdomme wat een zwaar levenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
Echt kut, het is maar goed dat shift en ik van die kanjers zijn die die last dragen als echte mannen, anders was het zeker niet goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zal zwijgen!
[..]
Godverdomme wat een zwaar leven
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt kut, het is maar goed dat shift en ik van die kanjers zijn die die last dragen als echte mannen, anders was het zeker niet goed gekomen
Hoe doe jij dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Maar wel fijn dat ik nu lekker in de tijd kan liggen
Ik wilde typen: de hele tijd in de tuin. Ik ben helemaal van slagquote:
Bluf. Jij hebt geen diepvriespizza'squote:Op zondag 22 juli 2012 15:45 schreef DeJori het volgende:
Het is zo lekker warm op het balkon, dat ik straks gewoon een diepvries pizza ga eten zonder 'm te ontdooien
Forbiddenquote:
Heb ik wel eentjequote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bluf. Jij hebt geen diepvriespizza's
Bij mij staat ie er wel gewoonquote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/f16824dc_dumpert_ios_upload.jpg on this server.
De zon doet geen goede dingen met je.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde typen: de hele tijd in de tuin. Ik ben helemaal van slag
Geintje hopelijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:45 schreef DeJori het volgende:
Het is zo lekker warm op het balkon, dat ik straks gewoon een diepvries pizza ga eten zonder 'm te ontdooien
Damn the fool. Ik vind diepvriespizza meestal chiller omdat je daar extra zooi overheen kan gooienquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:46 schreef DeJori het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/half-arm-sign.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:46 schreef DeJori het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/half-arm-sign.jpg]afbeelding[/url] ]
Dan ga je toch wat uitgebreiders koken?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
dus dat wordt gewoon snelle hap terwijl ik daar helemaal geen zin in heb![]()
Hier ook lekker middagje aan het water gelegen, heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 15:27 schreef DeJori het volgende:
Net een fucking uur in de zon gelegen.
EINDELIJK
Volgens mij zijn mijn kookkunsten hier 10.000x ter sprake gekomen dus beetje nutteloos voorstelquote:Op zondag 22 juli 2012 18:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat uitgebreiders koken?
Ik lees ook heel sloom, dus welkom bij de club.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben zo'n slome lezerAmper 200 pagina's gelezen, dag focus
Keuken niet in de fik gevlogen?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
Buiten zitten.En nu óók diepvriespizza en daarna BDH nadoen met zijn boekje in de tuin, fuck yeah.
Dat doe ik ook. Schoolboeken hoef ik maar 1x te lezen want dan ken ik ze al. Nu ook een leuk boek, alleen honderden namen, fucking lastigquote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik lees ook heel sloom, dus welkom bij de club.Lees tenminste wel grondig, dat is ook wat waard.
Moet je alleen niet met een vervelende MR buiten zittenquote:
Nope. Jullie geen maagkramp van de aardappels?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Keuken niet in de fik gevlogen?
Hier ook, maar dan omdat ik bij boeken altijd afdwaal.. Dan lees ik weer wat en dan ga ik er over verder denken..quote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben zo'n slome lezerAmper 200 pagina's gelezen, dag focus
Pepperoni, duh.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Schoolboeken hoef ik maar 1x te lezen want dan ken ik ze al. Nu ook een leuk boek, alleen honderden namen, fucking lastigWat voor pizza heb je op/ga je eten?
Ja, ben je aan het lezen, kijk je 3 seconde in de verte, 5 minuten voorbij. Lol waar is m'n tijdquote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan omdat ik bij boeken altijd afdwaal.. Dan lees ik weer wat en dan ga ik er over verder denken..
Kan ik zo 5 minuten verder zijn voor ik weer verder ga lezen
Vind ik het echt minste van het minste wat je op een pizza kan doenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ben je aan het lezen, kijk je 3 seconde in de verte, 5 minuten voorbij. Lol waar is m'n tijd
[..]
Vind ik het echt minste van het minste wat je op een pizza kan doen
Nja ik vind het te overheersend. Doe mij maar een flesje tabascoquote:Op zondag 22 juli 2012 19:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]Moet wel goed gekruid zijn, anders is het idd niets.
Broodje tonijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:12 schreef bijdehand het volgende:
Oke doe dan meteen een lekker broodjeHeb honger
quote:
Zit er van die rosbief op die nét wat uitsteektquote:
Met WAT?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef DeJori het volgende:
BDH, je bent toch niet begonnen met ASOIAF he?
Foutje moet kunnenquote:
A song of ice and fire, sorryquote:
Nee joh, die ga ik niet lezen denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 22:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
A song of ice and fire, sorrygewend het zo te typen
De boeken van Game of Thrones
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee joh, die ga ik niet lezen denk ikIk denk ook niet dat ik de serie verder ga kijken
Kotsen en eten.quote:
Als jij alle series gaat kijken die ik jou ooit in mijn leven heb aangeraden, dan zal ik GOT verder kijkenquote:
Mij teleurstellen bevalt je wel goed, of niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan stel ik Robert-Jan teleur, en met die gedachte kan ik echt niet leven
Kotsen is ruimte maken voor meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan stel ik Robert-Jan teleur, en met die gedachte kan ik echt niet leven
Haha fuck, heb ik nog een hoop in te halenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij alle series gaat kijken die ik jou ooit in mijn leven heb aangeraden, dan zal ik GOT verder kijken
Moet je nagaan hoe teleurgesteld ik benquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha fuck, heb ik nog een hoop in te halen
Sorryquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe teleurgesteld ik ben
Na die twee weken kan jij me verslaan met armpje drukken zekerquote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
SorryIk heb na deze week 2 weken vakantie. Weet wat me te doen staat.
Ik wissel altijd af, dus waarschijnlijk nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na die twee weken kan jij me verslaan met armpje drukken zeker
Hou eens op met je gekrasquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij teleurstellen bevalt je wel goed, of niet?
Maar ook onteren wat ik reeds gegeten hebquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kotsen is ruimte maken voor meer?
Moet je wel meer doen dan fappen denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wissel altijd af, dus waarschijnlijk niet
Ach nee. Het zit er nu toch al in.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hou eens op met je gekras
[..]
Maar ook onteren wat ik reeds gegeten heb
That's what she said.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach nee. Het zit er nu toch al in.
Protip: als er iets geels uitkomt: washandje aanbieden en/of naar de dokter sturen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
waarom was mijn eerste gedachte 'vagina'
Dit is smerig.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Protip: als er iets geels uitkomt: washandje aanbieden en/of naar de dokter sturen.
Gij bent smerig, met zulke plaatjes. Echt wtf. Maar TFM je moet je hosselactie nog uitleggen vent.quote:
Broodje rosbief is gewoon lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gij bent smerig, met zulke plaatjes. Echt wtf. Maar TFM je moet je hosselactie nog uitleggen vent.
welke?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gij bent smerig, met zulke plaatjes. Echt wtf. Maar TFM je moet je hosselactie nog uitleggen vent.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Protip: als er iets geels uitkomt: washandje aanbieden en/of naar de dokter sturen.
quote:
quote:
Ga je straks mee?quote:
Oke, have funquote:Op maandag 23 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben trouwens weg dus andere keer, barrie
Jammerquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
, straks maar mijn boek uitlezen in de tuin
Je Suske en Wiske nog niet uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JammerTering wat een weer, straks maar mijn boek uitlezen in de tuin
Suske en Wiske heeft mij nooit kunnen bekorenquote:
Asterix en Obelix dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Suske en Wiske heeft mij nooit kunnen bekoren
Das wel tof. Maar mijn boek heeft maar 1 plaatje en die staat op de voorkantquote:
Nou, houdt ons niet langer in spanning!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Das wel tof. Maar mijn boek heeft maar 1 plaatje en die staat op de voorkant
Ik denk niet dat je in spanning hoeft te zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, houdt ons niet langer in spanning!
50 tinten grijs? Dat lezen alle meisjes nu begrijp ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in spanning hoeft te zittenzal vanavond wel pic posten jwz
Ja die werd aangeraden in de Tina dus die lees ik nu.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
50 tinten grijs? Dat lezen alle meisjes nu begrijp ik
Kijk je uit dat je niet van je tuinstoel glibbert?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die werd aangeraden in de Tina dus die lees ik nu.
Get a fukkin livequote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die werd aangeraden in de Tina dus die lees ik nu.
Het is een heel triest boek. Ik ben nu bij het gedeelte waar Stalin tot leven werd gewekt om kosmonaut te worden. Schiet hij een puppie dood wtfquote:Op maandag 23 juli 2012 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet van je tuinstoel glibbert?
Leer engels.quote:
Stalin en kosmonaut?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een heel triest boek. Ik ben nu bij het gedeelte waar Stalin tot leven werd gewekt om kosmonaut te worden. Schiet hij een puppie dood wtf
Ik lees iets anders, maar ging even mee in de onzin die C2B verteldequote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stalin en kosmonaut?
Wat voor gekke fictie zit jij nou weer te lezen.
Daar helemaal alleen in de ruimte zou hij dan wel weer van zijn paranoia af zijn. Eindelijk niet allemaal mensen die een aanslag/staatsgreep willen plegen, dus hoeft hij zich ook niet bezig te houden met de vermoeiende taak van strafkampen runnen
'Making History' van Stephen Fry is nog wel een leuk boek in de alternative history ongeinquote:Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lees iets anders, maar ging even mee in de onzin die C2B vertelde
Ik lees dat soort boeken nooitquote:Op maandag 23 juli 2012 14:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Making History' van Stephen Fry is nog wel een leuk boek in de alternative history ongein
Ik lees meestal fantasy / sci-fi met af en toe een uitstap naar literaire thriller.quote:
Qua comics lees ik The Punisher en The Walking dead. Qua boeken lees ik vooral non-fictie, Stephen King en grappige boeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees meestal fantasy / sci-fi met af en toe een uitstap naar literaire thriller.
En comics... heel veel comics.
Kijk maar uitquote:Op maandag 23 juli 2012 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
oh shit, moderator powerss
Hoor van iedereen dat 4.0 kut is!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
BDH
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-40.html
Niet mijn genre.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier nu bezig met A song of Ice and Fire, maar de enige die daar warm van wordt in dit topic is DJ volgens mij
Deel 1 t/m 4 al uit, deel 5 liggen maar zoveel vergeten van de eerste delen dat ik eigenlijk weer opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier nu bezig met A song of Ice and Fire, maar de enige die daar warm van wordt in dit topic is DJ volgens mij
Dit was wat flauw wat ik zei. Maar andere topics zieken? Pm me maar erover.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar uit
Maar nee serieus; desbetreffend persoon loopt in genoeg topics te zieken, te zien aan zijn history en notes. Dat spelletje hoeft natuurlijk niet overal te worden gespeeld.
a s l ?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit was wat flauw wat ik zei. Maar andere topics zieken? Pm me maar erover.
Want geen topic is troll, wel mensen die dat zo opvatten
WELKquote:
Oeh vergeten te postenquote:
Hermannnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 23 juli 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh vergeten te posten![]()
[ afbeelding ]
Was interessant ja. Hele droevige man, maar de moeite waard. Heb m binnen 2 dagen gelezen, dat zegt watquote:Op maandag 23 juli 2012 18:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnn
Interessant? Vind biografiën altijd dodelijk saai om te lezen. (behalve die van Rasputin)
Ik maak een grapje. Ik had toffe muziekquote:
Ach die mensen moeten er ook zijn toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak een grapje. Ik had toffe muzieken smerig uitzicht
Die mensen zorgen voor een motivatieboost en kotsneigingenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach die mensen moeten er ook zijn toch.
Nou nou zo ergquote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen zorgen voor een motivatieboost en kotsneigingen
Een vrouw van in de 50, die 100 kilo weegt, rond de 1 meter 50 is en dan ook nog eens besluit om een legging aan te doen is geen genot voor het oog.quote:
Ah okequote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vrouw van in de 50, die 100 kilo weegt, rond de 1 meter 50 is en dan ook nog eens besluit om een legging aan te doen is geen genot voor het oog.
Ach dan kijk ik gewoon naar de tv xDquote:
Ja of naar je minutenteller ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach dan kijk ik gewoon naar de tv xD
Nee dan gaat de tijd te langzaamquote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of naar je minutenteller ofzo
Zonder geluid. Maar dat is goed genoegquote:
Je kan niet alles hebben hequote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonder geluid. Maar dat is goed genoeg
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Achja, rustig hier. Zijn alleen twee toffe mensen aanwezig
Onzin van elke keer een of twee worden, of complete verzonnen verhalenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Net als vroeger pagina's achter elkaar vol met onzin
Precies. Je moet ietsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onzin van elke keer een of twee worden, of complete verzonnen verhalen
Iets of niets, dat is de vraag.quote:
Frage.quote:
Breezertje?quote:
Jammerrrrr dat je 13 bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |