SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Feestje bij MR!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
...en toen was ik een week alleen thuis.
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.quote:
We komen gewoon, of je het nou goed vindt of nietquote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.
Nicequote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
DJ zei ook niet 'feestje bij MR thuis als MR dat goed vindt!'quote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad en dat gaat niet gebeuren.
Omdat ik jou zo lief vindquote:
Lees mijn laatste reactiequote:
Het is leuker als ze zich hier melden want dan hebben shifto en ik er ook nog wat aanquote:
Ik bedoelde die referentie naar W. Vanuit de OP zou dat best kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is leuker als ze zich hier melden want dan hebben shifto en ik er ook nog wat aan
In een ander topic zegt hij dat hij niet weet wat hij moet zeggen tegen meisjesquote:Op zondag 22 juli 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde die referentie naar W. Vanuit de OP zou dat best kunnen.
Fijne vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Tot over 2 weken mensen.Lekker Poolse sletten neuken.
Kan je niet in je eigen topics blijven? Trollquote:Op zondag 22 juli 2012 12:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat een leuk iniatief. Kennen jullie elkaar al. Of alleen maar via fok leren kennen?
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
quote:
Misschienquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Die janjaapgerrit. Kennen jullie die?
Niemandquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Die janjaapgerrit. Kennen jullie die?
Het is heerlijk weer.quote:
Prachtig.quote:
Ik vind van wel.quote:
Niet verhongeren hequote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Nee hoor, ga 1 avond bij mijn oma eten en ben nu aan het kijken welke recepten te maken zijn voor 1 persoon zonder dat ik 4 dagen hetzelfde eet of de vriezer na 1 dag niet meer dicht kan door de ingevroren bakjes.quote:
Nah, maar je trollactie in Jan's datingtopic was misschien niet zo handig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Nieuw meisje
[ afbeelding ]
Nieuwe jongen
[ afbeelding ]
True story
Hoezo niet zo handig? Ik stuur juist alle meisjes hierheenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nah, maar je trollactie in Jan's datingtopic was misschien niet zo handig.En als die Jan met een meisje uit dit topic wil daten heeft hij pech, want van wat ik begrepen heb hebben alle meisjes in dit topic geen zin in een relatie atm (behalve de al bezette VV en mjan natuurlijk).
Classic. Was het een enorme teringzooi?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ouders die zeggen laat in de avond pas terug te komen maar zojuist sneaky op de stoep stonden.
a s l ?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
Classic. Was het een enorme teringzooi?
Ja dikke doei. Ik word al gek als ik 1 hele goede vriend of vriendin bij me thuis uitnodig, dus nee, dat gaat écht niet gebeuren, sorry.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kom we gaan MR's huis gewoon trashen![]()
kblijf daar dan wel ook gelijk crashen gewoon halve project x maar dan kleine schaal hoe kut die film ook was
quote:
Amateur..quote:
quote:geslacht: Vrouw
geboortedatum: 08-01-1985
quote:
Ja niet te zuinig. Maar het lag in de lijn der verwachting dus ze hebben alleen zichzelf ermee.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
Classic. Was het een enorme teringzooi?
True, want waarom waren ze dan ook opeens zo vroeg terug?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig. Maar het lag in de lijn der verwachting dus ze hebben alleen zichzelf ermee.
Because, trollparentsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, want waarom waren ze dan ook opeens zo vroeg terug?
Dat laatste is pijnlijk herkenbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Because, trollparents
Deden die van mij ookEn dan rage-mode schoonmaken a.k.a. alles onder de bank en de tafel schuiven
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Hou er gewoon rekening mee nu je dit weet. Je ouders komen deze week eerder terug dan ze zeggen!
Een gewaarschuwd vrouw, telt voor twee[ afbeelding ]
Oh dát is wel lullig ja!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja thuis kan ik dat nog flikken, ze zijn het wel gewendVond het alleen lulliger dat mijn oom vanochtend terug kwam en ik door de wekker heen heb geslapen waardoor hij zijn huis niet in kon.
_! Ben wel blij dat ik daar gisteren heb schoongemaakt i.p.v. vanochtend, wat eigenlijk in de planning stond. Het gaat weer lekker.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja thuis kan ik dat nog flikken, ze zijn het wel gewendVond het alleen lulliger dat mijn oom vanochtend terug kwam en ik door de wekker heen heb geslapen waardoor hij zijn huis niet in kon.
_! Ben wel blij dat ik daar gisteren heb schoongemaakt i.p.v. vanochtend, wat eigenlijk in de planning stond. Het gaat weer lekker.
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh dát is wel lullig ja!(En stiekem best grappig
) Maar geen problemen mee gekregen verder?
Vast nietquote:
Dat heb ik wel in huis. Ga ik zo doenquote:
Aww.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NeeIk kon wel janken toen hij belde, dik lullig.
[..]
Vast niet
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstadquote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik wel in huis. Ga ik zo doenwoon jij in den bosch?
Tof! Een vriendin van mij ookquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstad
Doe er je voordeel mee. Mocht je je ooit in zo'n situatie bevinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Ik zou me waarschijnlijk ook goed schuldig voelen ja, dus ik heb er wel begrip voor. Wel lief dat hij er niet moeilijk over deed ondanks dat.
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Yes! Een jaar of 4 in de bruisende binnenstad
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?
Scherpquote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo weet je dan niet of het lekker weer is?
Rooos, waarom duckface?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.
Ik lig in de tuinquote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Haha, ik lig nog uit te brakken en ik woon op n -1 verdieping. Matig zonlicht dus.
Ze heeft hier al vaker gepost.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Muisraket het volgende:
En wat the... hoe kan dit?Nieuw meisje in het topic en maar 3 mensen uit ons topic die in haar fobo gelurkt hebben!
Ah oké, goede reden.quote:
Oh dat verklaart. Ik ben nog een newbie hier (vergeleken met jullie) dus ik weet dat niet natuurlijk.quote:
Alsof ik mensen onthoud die 1x per 6 maanden postenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Ik ben nog een newbie hier (vergeleken met jullie) dus ik weet dat niet natuurlijk.
Echt hè.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
Ze lijkt wel jong op die foto terwijl ze oud is
Een super geheugen vol met dingen die er niet toe doen. Jottem.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik mensen onthoud die 1x per 6 maanden posten
BB heeft gewoon super geheugen
De vloek van 'The Babyface'. Teh horrorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
Ze lijkt wel jong op die foto terwijl ze oud is
Oude foto zegt ze tochquote:
Meer wikipedia lezenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een super geheugen vol met dingen die er niet toe doen. Jottem.
het heeft wel wat hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
De vloek van 'The Babyface'. Teh horror
Okay.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Gezellog. Ik wil hier online vrienden maken
quote:Ik doe m weg, want ik vind het een vreselijk apparaat, dus een paar maanden uitgeleend aan mijn wederhelft, maar die heeft een vreselijk nieuwe gewonnen bij de plaatselijke buurtsuper. Maak me los!
quote:dus een paar maanden uitgeleend aan mijn wederhelft,
ik ga gamen doeiquote:mijn wederhelft,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |