wat een prachtventjequote:Op zondag 22 juli 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)een-goed-gevoel.html
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien dat er al een topic aan hem gewijd is
Wilde hem net postenquote:
Dat het topic er al 2 jaar is. En de TT te onduidelijk isquote:
Dat hij een eigen jeugd is van Ajaxquote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Geeft een balletje breed dat wordt betiteld als geniaal. Tsja, what else is new?
Je hebt er zelf volop in gepost en zou moeten weten dat het gewoon het Fisscher topic is.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.
Ga The Next Gen series van afgelopen seizoen eens bekijken en kom dan maar terug.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Geeft een balletje breed dat wordt betiteld als geniaal. Tsja, what else is new?
Waarom zou ik naar dat fluttoernooitje willen kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Ga The Next Gen series van afgelopen seizoen eens bekijken en kom dan maar terug.
Omdat je dan, voor de verandering eens goed voetbal ziet. Vandaar dat de jeugd van Feyenoord niet meedoet aan The Next Gen series.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar dat fluttoernooitje willen kijken.
Geweldig ja, verliezen van een Italiaans flutteampje. Paar weekjes later werd Ajax even met 5-2 afgedroogd ofzo in de Kuip. Zo zie je maar weer hoeveel waarde zoiets heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Omdat je dan, voor de verandering eens goed voetbal ziet.
Nadat ze eerst de jeugd van Liverpool en Barcelona vernederd haddenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig ja, verliezen van een Italiaans flutteampje.
Maar ze werden uiteindelijk gewoon landskampioen. En voor geboren winnaars is dat het enige wat telt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar weekjes later werd Ajax even met 5-2 afgedroogd ofzo in de Kuip.
True dat. Van een aardige troll naar ongekende domheid.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Roffamannetje het volgende:
devv![]()
Eerst dacht ik dat hij elke post aan het trollen was, maar het is dus echt pure domheid
Je hebt gelijk. Net even in mijn topic gekeken. Deze verdient open te blijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.
Een balletje breed? Donderstraal toch op man Calandquote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heb je zelfkennis.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
True dat. Van een aardige troll naar ongekende domheid.
Wist niet dat jij een Ajacied was Tong?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Net even in mijn topic gekeken. Deze verdient open te blijven.
Een balletje breed, ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een balletje breed? Donderstraal toch op man CalandJij hebt hem blijkbaar nooit zien spelen dus geef je mening dan ook maar niet.
Ik was in het stadion bij de omhaal van van Basten.quote:
Heb je haar ook weerquote:
1500 inschrijvingen. 3 voorrondes zonder TV. 40 kandidaten tijdens de uitzendingen.quote:
En falen op het moment suprême. Herkenbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
1500 inschrijvingen. 3 voorrondes zonder TV. 40 kandidaten tijdens de uitzendingen.
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het stadion bij de omhaal van van Basten.
In 1998 meegedaan aan een TV-kwis bij de KRO. Tom van 't Hek was de kwismaster. Mijn specialiteit was Ajax. Met als extraatje de favoriete speler Gerald Vanenburg. Ik haalde de finale en werd tweede.
Zoop Joetemelk?quote:
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.quote:
Ja tong, lekker belangrijk, maar het gaat om het resultaat. Als je heb verloren kun je wel mooie praatjes ophangen, maar daar kopen wij niets voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Ik weet dan ook niks van Ajaxquote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Ik ga niet verder happenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja tong, lekker belangrijk, maar het gaat om het resultaat. Als je heb verloren kun je wel mooie praatjes ophangen, maar daar kopen wij niets voor.
Ajax was mijn specialiteit. Kreeg er 3 vragen over. De rest waren algemene voetbalvragen, met filmpjes, foto's etc.quote:
Jammer.quote:
Zoals gezegd won ik de eerste ronde foutloos. Tweede ronde o.a. een filmpje van Genua-Ajax uit het jaar dat Ajax de UEFA-Cup won. Alleen was het commentaar opnieuw ingesproken door Hugo Walker en moest je er de drie fouten uit halen. Hij zei de Argentijn Aquilera, dat ontging me. Die kwam uit Uruquai. Was stom, ik wist dat gewoon. Haalde toch de finale en helaas kregen we 10 multiple choice vragen. Ik ben een twijfelaar als weegschaal. En verloor van mijn AZ-tegenstander met 9-7.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Maar goed gedaan hoor.![]()
Van wie verloor je eigenlijk? En van welke (foute) vraag schrik je 's nachts nog weleens wakker?
Zullen we dit topic anders maar gewoon hernoemen tot herman het hollandse wonderkind?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals gezegd won ik de eerste ronde foutloos. Tweede ronde o.a. een filmpje van Genua-Ajax uit het jaar dat Ajax de UEFA-Cup won. Alleen was het commentaar opnieuw ingesproken door Hugo Walker en moest je er de drie fouten uit halen. Hij zei de Argentijn Aquilera, dat ontging me. Die kwam uit Uruquai. Was stom, ik wist dat gewoon. Haalde toch de finale en helaas kregen we 10 multiple choice vragen. Ik ben een twijfelaar als weegschaal. En verloor van mijn AZ-tegenstander met 9-7.
Mag, geniëen zijn nu eenmaal vaak multi-getallenteerd.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dit topic anders maar gewoon hernoemen tot herman het hollandse wonderkind?
Wel een goeie anders pakt sporting hemquote:Op maandag 23 juli 2012 02:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo snel mogelijk zijn contract verlengen. Hup contract tot 2016.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij echt zó goed zou zijn zou hij wel gek zijn als hij bijtekent.
Voor Ajax kon hij ook al naar elke topclub, die gaat niet weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij echt zó goed zou zijn zou hij wel gek zijn als hij bijtekent.
Hij heeft idd uit strategie voor Ajax gekozen. Hij wil bij Ajax rijpen. En nog een paar jaar wachten tot ie naar een nog grotere club gaat. Maar ja, als ie bij Ajax blijft, Eriksen gaat zich ontwikkelen, Sneijder komt terug, er breken nog meer jeugdspelers door en Ajax doet een paar mooie aankopen. Zijn "we" zelf weer europese top.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor Ajax kon hij ook al naar elke topclub, die gaat niet weg.
Rodney Sneijder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft idd uit strategie voor Ajax gekozen. Hij wil bij Ajax rijpen. En nog een paar jaar wachten tot ie naar een nog grotere club gaat. Maar ja, als ie bij Ajax blijft, Eriksen gaat zich ontwikkelen, Sneijder komt terug, er breken nog meer jeugdspelers door en Ajax doet een paar mooie aankopen. Zijn "we" zelf weer europese top.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft idd uit strategie voor Ajax gekozen. Hij wil bij Ajax rijpen. En nog een paar jaar wachten tot ie naar een nog grotere club gaat. Maar ja, als ie bij Ajax blijft, Eriksen gaat zich ontwikkelen, Sneijder komt terug, er breken nog meer jeugdspelers door en Ajax doet een paar mooie aankopen. Zijn "we" zelf weer europese top.
Je weet dat je ook verdedigers nodig hebt. Leuk een Eriksen, Sneijdertje en Fischer (die je net 2 wedstrijden gezien hebt)quote:
Als hij over 2 jaar bij een grotere club dan ajax niet aan spelen toekomt is hij dus niet 'echt zó goed'quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDie Denen hebben meer verstand van de meeste jongens van hen leeftijd, ze willen ergens aan spelen toekomen en de club niet via de achterdeur verlaten.
Ik zeg ook niet dat hij weggaat. Hij heeft nog 2 jaar contract. Als hij echt zo goed zou zijn als sommigen hem lyrisch bewieroken is dat lang genoeg om te groeien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor Ajax kon hij ook al naar elke topclub, die gaat niet weg.
Ik bedoel de oude Sneijder die terugkomt zoals Rijkaard ooit. Eriksen en Fischer gaan zich ontwikkelen. Nog een paar spelers die doorbreken zoals in 95. Goeie aankopen zoals toen Finidi, Litmanen en Kanu. Et Voila.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat je ook verdedigers nodig hebt. Leuk een Eriksen, Sneijdertje en Fischer (die je net 2 wedstrijden gezien hebt)
Ajax moet dus Sneijder terughalen, hopen dat die andere 2 goed spelen en dan ook nog een paar toppers halen.. Tjah, je kan ook gewoon hopen dat alle ballen van Ajax erin vliegen in de CL, ik gok dat die kans zelfs groters is dan wat jij zegtquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel de oude Sneijder die terugkomt zoals Rijkaard ooit. Eriksen en Fischer gaan zich ontwikkelen. Nog een paar spelers die doorbreken zoals in 95. Goeie aankopen zoals toen Finidi, Litmanen en Kanu. Et Voila.
Opstelling finale 95quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax moet dus Sneijder terughalen, hopen dat die andere 2 goed spelen en dan ook nog een paar toppers halen.. Tjah, je kan ook gewoon hopen dat alle ballen van Ajax erin vliegen in de CL, ik gok dat die kans zelfs groters is dan wat jij zegt
- potentiequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opstelling finale 95
Opstelling Ajax
Edwin van der Sar Zelf opgeleid
Michael Reiziger Zelf opgeleid
Danny Blind jong gekocht
Frank de Boer Zelf opgeleid
Frank Rijkaard Terug op het oude nest
Clarence Seedorf Zelf opgeleid (53. Nwanko Kanu) Jong gehaald
Jari Litmanen Jong gehaald (70. Patrick Kluivert) Zelf opgeleid
Edgar Davids Zelf opgeleid
Finidi George Jong gehaald
Ronald de Boer Zelf opgeleid
Marc Overmars Jong gehaald
Waarom kan dat nu niet meer ? Dachten ze voor 1995 ook.
Fischer koos voor Ajax, net zoals Eriksen. Je weet nooit wat voor een lichting er aankomt of doorbreekt. Het kan altijd een keer samenvallen. Ook bij Feyenoord.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
- potentie
- goed scouten
- kost nu veel meer geld
- die spelers kunnen behouden
etc. etc.
Hij kon al naar Barca, Man U. Juve etc....quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Het kan niet lang meer duren voordat de topclubs massaal naar Fischer gaan hengelen.
Ja, ik probeerde eigenlijk even een soort Koert Westerman grap uit, maar zonder succes blijkbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kon al naar Barca, Man U. Juve etc....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde eigenlijk even een soort Koert Westerman grap uit, maar zonder succes blijkbaar.
quote:Wieghorst: Fischer not ready for U21
He is one of Europe's hottest talents and has for the second year in a row delighted in NextGen tournament with four goals and two presentations in four games. Nevertheless, Ajax's 18-year-old Viktor Fischer is not selected for the Under-21 squad, which in October plays European Championship playoff matches against Spain.
It's his peers teammate Lucas Andersen to return, despite the fact that the former AaB'er have not yet managed to secure a starting place at Ajax's NextGen crew.
A disposition that may seem a little strange, but not if you ask the Under-21 national team coach Morten Wieghorst, calling the decision 'natural'.
- Now it is not made up as if it is either Viktor Fischer or Lucas Andersen. We have taken Lucas because he has played Premier League for Heartland, and because he has done a very good impression - among other league team trip in January. Viktor Fischer is a player on the rise, but other players, such as Emil Larsen from OB is in front of him right now. So it's a natural decision, says Morten Wieghorst to sporten.dk.
It is especially Fischer's lack of experience with førsteholdsfodold that have been encountered.
- I have of course seen his good performance in the NextGen tournament, and there is no doubt that he has enormous potential. But one thing is to score goals in NextGen - anything else is to play first team football, says Morten Wieghorst.
The lack of selection should not be seen as an expression of the Under-21 coach has Fischer in binoculars. He says that he is in close contact with U19 coach Thomas Frank, who Fischer under the wings of the team's auspices, and that he personally keeps a sharp eye on the talented player.
- It's only a matter of time before he is taken. Viktor is an excellent player, which I am sure is going to take the next step up. I follow him closely, and we were actually down and talk with him at Ajax for a month or so ago, where we also had a chat with Frank de Boer on when and how Viktor take the next step up, says Morten Wieghorst not are afraid to point to Fischer's direct route to the Under-21 selection.
- It is clear that he begins to play matches for Ajax's first team, there is no doubt, he's U21 national team. As I say, Viktor is an excellent player, but right now we have to take the strongest mandksab, for we shall meet Spain, which is one of the best teams in the world, says Morten Wieghorst to sporten.dk.
quote:Fischer with wild statistics after scoring
Viktor Fischer is still a hit Ajax. Thursday, he scored another goal for the Dutch club in NextGen tournament - also known as youth Champions League.
Viktor Fischer is not going to stop
Thursday told the 18-year-old striker's agent Soren Lerby that Ajax would extend with young talent, and several big clubs are poised to pick him up. Later that day, he scored again as Ajax talent sat Norwegian Molde in place and won with the 5-0.
Viktor Fischer was the man behind the goal for 2-0 in the big victory, but unlike the reverse match in Norway 14 days ago, there were no more goals in Dane's boots this time. In the latest battle between the two teams scored Viktor Fischer a hat-trick, and with the goal Thursday it is a wild and impressive statistics, he can present in its preliminary two matches in the NextGen: four goals and four assists it has been for the talent tournament so far.
Fischer made his breakthrough in the same tournament last season, where he scored in the semi-final hat-trick against Liverpool.
quote:Fischer selected for the Under-21 national team
Morten Wieghorst have changed their minds and called Viktor Fischer for the matches against Spain in European Championship qualifying.
It has a view to taking a new one.
How can safely say U21 national coach Morten Wieghorst must have thought in case Viktor Fischer.
Thus said the former FC Nordsjælland coach Friday to sporten.dk that Ajax comet is not ready for Under-21 national team, but here two days later, Fischer anyway after the squad to play against Spain in qualifying for the European Championship finals in Israel this summer . Originally only Viktor Fischer play for U19 national team, but now he will be ready for play off matches 11th and 16 October.
Viktor Fischer was this summer included in Ajax's first team squad after impressing large with many goals for the youth team, but he still has his first official goal for the good of Ajax 'best practice.
Also on the Danish youth national flapping mesh of the nets when Fischer last touch on the ball. He has scored 26 goals in 46 matches in the various national teams.
Trainer selecteert hem ineens dus toch nadat hij dit zei;quote:Wild with Fischer: Ajax will extend
Viktor Fischer has not yet received official debut for Ajax's first team. Yet, even now extend the contract
Danish Viktor Fischer has impressed so much in Ajax that big clubs like Chelsea and Manchester United have already been reported interested. In September wrote English Metro so that United were ready to offer five million pounds for Fischer, who scored seven goals in Ajax's path to the finals of the NextGen Series last season.
Back then rejected Fischer's agent Soren Lerby story as pure gossip, but rumors of the growing interest from abroad have Ajax to dream of an extension of the current contract with Fischer, which expires in two years.
- Ajax will extend with Viktor and erfantastisk positive for him that they have signed so clear to us now. We take it gentle and as it comes. There is some talk that runs on a completely quietly level. Right now he thinks only of the sport, because there is plenty of time to get it right, and he also has a lot to see for now here with lots of matches and trainings in the various tournaments, says Søren Lerby to tipsbladet.dk .
Viktor Fischer has continued its debut in Ajax's first team for good, although he at Ajax's website appearing in first team squad, and although he played some matches for Frank de Boers crew in the start-up. 18-year-old Viktor Fischer has continued to age for both playing at U/19-holdet and the U/23-hold, and is commonly just called Jong Ajax.
2 dagen dus.quote:It's only a matter of time before he is taken.
Dat kon Manolev ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kon al naar Barca, Man U. Juve etc....
Het is een talent dus die zal ook met pieken en dalen presteren. Ik acht de kans vrij groot dat jij hem afkraakt en een nieuwe Messi verhaaltje verzint.quote:
Geen idee waarom Ajax die talenten niet gelijk contracten voor 5 jaar geeft maar goed dat hij snel een nieuwe aanbieding krijgt. Is nog niet zo heel lang 18 jaar.quote:Overmars: Fischer goede aanbieding gedaan voor contract tot 2016
In De Telegraaf bevestigde Marc Overmars dat Viktor Fischer zijn contract bij Ajax kan verlengen. Zijn huidige contract loopt tot 2014. "We hebben hem een goede aanbieding gedaan voor een contract tot de zomer van 2016. Viktor heeft het voorstel in beraad. Ajax is zeer positief over hem, hoe hij zich ontwikkelt."
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is een talent dus die zal ook met pieken en dalen presteren. Ik acht de kans vrij groot dat jij hem afkraakt en een nieuwe Messi verhaaltje verzint.
[..]
Geen idee waarom Ajax die talenten niet gelijk contracten voor 5 jaar geeft maar goed dat hij snel een nieuwe aanbieding krijgt. Is nog niet zo heel lang 18 jaar.
Dat is dan ook een uitdrukkingquote:
Je begrijpt me verkeerd, elke talent dat leuk speelt staat al in belangstelling van topclubs. Manolefie waarschijnlijk ook vroeger, het is meer een kwestie van overleven en de eerste halen. Daar komen is voor zo'n talent makkelijk, kijk voor de grap eens de jeugd van chelsea.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Sinterklaas bestaat ook dat stond immers ergens op het internet.
Eigenlijk ook alleen maar door het eindeloze vertrouwen dat Wenger hem bleef geven. Bij de meeste andere clubs was hij allang weggezet als 'te wisselvallig', vooral in die eerste jaren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alle semi-talenten worden gehaald. Kijk hoeveel er nou echt doorbreken bij de grote clubs. De enige Nederlander die het gelukt is is V Persie eigenlijk.
Beetje zoals de Boer en Eriksen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen maar door het eindeloze vertrouwen dat Wenger hem bleef geven. Bij de meeste andere clubs was hij allang weggezet als 'te wisselvallig', vooral in die eerste jaren.
Wenger/Arsenal maakte hem tot belangrijkste man en aanspeelpunt voorin.
Daar moet je als speler dus ook gewoon een beetje mazzel mee hebben. Dat je een club/coach treft die onvoorwaardelijk vertrouwen in je blijft houden.
Zeker waar. Je kan denk ik ook 10x beter naar Arsenal gaan dan een andere Engelse club als jong talent, al zijn er natuurlijk veel meer voorbeelden van spelers waar het niet bij is gelukt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen maar door het eindeloze vertrouwen dat Wenger hem bleef geven. Bij de meeste andere clubs was hij allang weggezet als 'te wisselvallig', vooral in die eerste jaren.
Wenger/Arsenal maakte hem tot belangrijkste man en aanspeelpunt voorin.
Daar moet je als speler dus ook gewoon een beetje mazzel mee hebben. Dat je een club/coach treft die onvoorwaardelijk vertrouwen in je blijft houden.
quote:Head impressed: Fischer ready for Europe's best
After 5-0-afklapsningen a goal against Spain in the first European Championship play-off match of the Under-21 national team trying to get up in the return match in Aalborg on Tuesday. And here a new man very well get the chance to take the step up in Denmark's second best team.
Under-21 coach Morten Wieghorst says that Ajax talent Viktor Fischer is ready to have its debut at the Under-21 national team in the fight against some of Europe's best young players.
"Yes, he is absolute. He has shown good progress here during trainings and he is a good player. So it's probably a very good bid," said Wieghorst to sporten.tv2.dk and opens up a few new faces on the team:
"It could well be. Without that are made too many changes, for we must also remember that we are still a team that's good. But it may well be that you get one or two of them that are not so old to see."
Glad to be among senior players
18-year-old Viktor Fischer, who so far has represented Denmark U16, U17 and U19 national team in 46 matches and scored 27 goals, is happy to be among players, there are some vintages older than himself.
"It's really exciting, I think. It is a great challenge to be drawn up by the other, and I think actually, I have done very well. It's just fucking cool to be on a better team - in and that they are older and play a few more rows around the country and in the world, so it's just super cool, he says."
"This is where I want to be, because it is similar to - or the senior football. It is players playing senior football around, so for my development, it is definitely better than playing on the U19 national team, so I am very happy, and of course, I also think that I am good enough to be here ."
Miss senior football
At the beginning of this season was Viktor Fischer his debut in the first team of Ajax Amsterdam, where people like Christian Eriksen, Lasse Schoene and Christian Poulsen plays solid. But in recent months, Fischer has been overtaken by newly acquired attackers as Ryan Babel and Tobias Sana.
Therefore, the possibility of playing in a match at the highest level against the Spanish stars as a gift to the former AGF and FC Midtjylland player.
"I hope it really. I think they also know that it can be for a few minutes. Now I'm not at all down in Spain, and it is clear that taking away with the national team, is it also meant that the team in shape by playing some games, so I hope I can get a few minutes, he says."
The hope seems to be redeemed. Morten Wieghorst is certainly impressed with what he saw Viktor Fischer deliver on the training pitch in recent days.
"He is an intelligent player games. He's smart. He takes some good choices with the ball. He can finish and is in general a player who plays with excess, and one can draw a parallel with the Spaniards, we just played against. It is also players who take the right decisions with the ball and not be stressing when they come under pressure. He plays with a calmness and knowledge of the game, which suggests that he is older than he really is, says Under-21 boss."
quote:Fischer: 'Deze zomer A-international'
Viktor Fischer hoopt komende zomer zijn debuut te maken voor het nationale team van Denemarken. Dinsdag maakte hij nog zijn debuut voor Denemarken onder 21 in de met 3-1 verloren wedstrijd tegen Spanje.
Maar Fischer is dus niet van plan om lang te wachten op de volgende stap. En hij heeft ploeggenoten Christian Eriksen en Nicolai Boilesen, die op jonge leeftijd door bondscoach Morten Olsen bij de nationale ploeg werden gehaald, als voorbeeld. 'Het mijn doel om in de zomer dicht tegen het A-elftal aan te zitten', zegt de 18-jarige aanvaller op website van de Deense voetbalbond.
Volgens Fischer hangt het er ook van af of hij veel speeltijd krijgt bij het eerste elftal van Ajax. 'Ik train elke dag met het eerste elftal, heb al vaak bij de selectie gezeten en heb de Johan Cruijff Schaal gespeeld. Dus in mijn ogen is het echt dichtbij. Maar wat de coach denkt is moeilijk te zeggen.'
quote:Fischer genomineerd voor Deens Talent van het Jaar
Viktor Fischer is in de race om Deens Talent van het Jaar te worden. De achttienjarige Ajacied is een van de vier genomineerden en hoort half november of hij in de prijzen valt. Fischer heeft concurrentie van Nicklas Helenius (Aalborg AB), Andreas Cornelius (FC Kopenhagen) en Jores Okore (FC Nordsjælland).
Moderne doelpuntenmaker
De aanvaller speelde in Almelo zijn tweede officiële wedstrijd in de hoofdmacht van Ajax. Eerder dit jaar maakte hij indruk bij Ajax A1, waarmee hij kampioen werd, en in de NextGen Series. Hij rijgt de doelpunten aaneen in deze Europese topcompetitie voor A-junioren.
"Fischer is een moderne doelpuntenmaker, die op vier aanvallende posities kan spelen. Viktor heeft veel kwaliteit en is een echte afmaker, zowel met links als met rechts. Hij is onvoorspelbaar en pakt vaak het initiatief als hij oog in oog met de keeper komt," luidt de motivatie voor zijn nominatie.
"Viktor is ontzettend gefocust en legt de lat erg hoog voor zichzelf, waardoor hij ook zijn teamgenoten meeneemt naar een hoger niveau. Hij debuteerde al in het eerste van Ajax en staat op het punt de volgende stap te zetten."
"Als Viktor zo doorgaat en zijn koppie erbij houdt tijdens zijn ontwikkeling als voetballer, kan hij de nieuwe Deense topscorer op internationaal topniveau worden," klinkt het tenslotte in het juryrapport.
Het Deense voetbalgala wordt georganiseerd door de Deense voetbalbond en TV2. Vorig jaar werd Christian Eriksen Speler van het Jaar en Nicolai Boilesen Talent van het Jaar. De kans dat Ajax nu weer twee keer in de prijzen valt, lijkt klein.
Het is ook nog maar de vraag of Fischer worden verkozen tot Talent van het Jaar, want op het hoogste niveau hebben Helenius, Cornelius en Okore al iets meer laten zien.
quote:Fischer verbaasd dat hij tien speelminuten kreeg
Viktor Fischer heeft er niets aan om tien minuten of een kwartiertje in te vallen. Dat zei Frank de Boer vorige week. Maar wat gebeurde er tegen Heracles Almelo? De Deen kwam in de 84ste minuut in de ploeg. Hij staat er zelf ook van te kijken, zo legt AT5 vast.
Geen balverlies
"Ja, het is raar. Maar zo gaat het in het voetbal. Je weet nooit wat er gaat gebeuren en dat geldt ook voor de trainer, hij weet het ook niet. Er kunnen blessures zijn, zoals nu," luidt Fischers eerste reactie na speeltijd in de eredivisie.
Ondanks die tien minuten - blessuretijd meegerekend - heeft Fischer wel het idee dat hij iets kon laten zien tijdens zijn invalbeurt. "Ik heb laten zien dat ik geen balverlies leed en dat is belangrijk voor mij, maar voor het team is het natuurlijk gewoon heel slecht dat het 3-3 wordt."
De aanvaller komt maandag niet in actie met Jong Ajax, wat de deur opent om tegen Manchester City opnieuw bij de selectie te zitten. "Ik heb de laatste tijd veel gespeeld, ook met de beloften van Denemarken, dus mag even rustig aan doen," legt Fischer uit. "Daarna zien we wel wat er gebeurt."
Fischer heeft er al een beetje aan gedacht hoe het zou zijn in de Amsterdam Arena tegen City te spelen, deelt hij met Ajax TV. "De Champions League is het grootste toernooi van de wereld. Ik beslis het niet, dat doet de trainer, maar ik hoop natuurlijk heel erg dat ik erbij ben."
quote:Viktor Fischer lead in Ajax Queue
In summer moved Ajax Amsterdam five of the club's own youth players to the first team. Next litter is led by Viktor Fischer and Lucas Andersen.
While Nicolai Boilesen and Christian Eriksen has made the leap from junior to be an integral part of the first team of Ajax Amsterdam, then, two other young Danes hard to make them feat.
18-year-old Viktor Fischer changed last summer FC Midtjylland out with the Dutch big club with the famous talent academy, and ever since the development has only gone forward.
Quickly he drew attention to himself with his explored end style of play and his målinstinkt, just as he was top scorer in last year's edition of NextGen - Champions League for ungdomsholdene.Og it has borne fruit.
At the start of this season he was inside around the first team and was quite hot, and he thought it was only a matter of time before he would burn completely through. But then he got probably a little surprise when he suddenly was not included and was eventually asked to play at U/19-holdet. But now here since team meetings he has been put on the first team again, says Kenneth Perez, who is assistant coach of Ajax Amsterdam U/19-hold.
It led to Viktor Fischer Saturday marked his debut in the Dutch league when he got the last five minutes on the pitch as he Wednesday also was on the bench against Manchester City in the Champions League.
It's only a matter of time before Viktor burning completely through the first team. He is always one of the best when he is with the U/19-holdet, says Kenneth Perez.
While Viktor Fischer poised for the first team, Lucas Andersen suffered by him in the queue. A recent switch from Aalborg to Ajax means that he has to go through a small period of adaptation, and while he has been set back because of an injury.
He has played little left edge, where he previously was an imminent attack in Aalborg. So he must get used to. And while he must also adjust to a new and bigger club than AaB. But it goes well, and then you have to just remember that words can not walk from Aalborg to Ajax's first team from one day to the next, says Kenneth Perez.
A minus by Lucas Andersen is his physique. But immediately the improved and he also gets regular playing time at both U/19-holdet and Jong Ajax, the club U/23-mandskab, the possibilities are great for aalborgenseren, is the message from Kenneth Perez.
Now he has been part of our U/19-hold, and I must say that he is a great player to work with. He has qualities, especially when he comes up to speed with the ball, says Kenneth Perez, who believe that both Danes are among the best in U/19-holdet, which also include 7:00 to 8:00 Dutch U-internationals.
If both Lucas Andersen and Viktor Fischer have taken hold on the club's first team in the near future, they come to share a dressing room with four other Danes: Christian Poulsen, Lasse Schoene, Christian Eriksen and Nicolai Boilesen.
duurde wel evenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Devv het volgende:
De Boer gaat hem eindelijk meer speelminuten geven.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
De echte bron van het bazige sporten.dk;
http://www.sporten.dk/fod(...)-have-viktor-fischer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |