nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?quote:
Waarom is dat zo?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?
Jij had ook gewoon een normale post kunnen plaatsen in plaats van meteen op haar te spelen met zo'n domme opmerking. Kan je er wel leuk een smilie achter plakken maar zo werkt het niet, dus ga je diep schamen en even goed naar je eigen gedrag kijken in plaats van dat gemekker om uitleg.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh poep, lees ff hun hele gesprek.quote:
Oy, en jij ook nietquote:
Dat gaat soms zo lastig met dat enorme bord voor je kop en het feit dat je totaal incapabel bent om door te hebben wat je zelf post maar wel denkt te begrijpen wat anderen posten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:47 schreef kree het volgende:
zucht kun je ook gewoon praten zonder dat soort dingen te zeggen myr?
Oh, ok.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:49 schreef Myraela het volgende:
Maar verder ga ik nu seks hebben, en vervolgens moe en voldaan in slaap vallen. Gegroet.
ojee gaan we weer hoooooi mfn.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij had ook gewoon een normale post kunnen plaatsen in plaats van meteen op haar te spelen met zo'n domme opmerking. Kan je er wel leuk een smilie achter plakken maar zo werkt het niet, dus ga je diep schamen en even goed naar je eigen gedrag kijken in plaats van dat gemekker om uitleg.
gr grquote:Op zondag 22 juli 2012 01:49 schreef Myraela het volgende:
Maar verder ga ik nu seks hebben, en vervolgens moe en voldaan in slaap vallen. Gegroet.
En gedraag je alsjeblieft normaal tegen mij, die eerste zin slaat helemaal nergens op en is onnodig uitlokkend gedrag.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
ojee gaan we weer hoooooi mfn.
euh even kijken waar schold ik mensen uit aandachtshoer, dat had ik niet moeten zeggen denk,
Maar myr excuses daarvoor. zal ik die 3 doodsverwensingen daarna wel vergeten..
aaiquote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niemand is lief voor mij op deze aardbol dus ikke ook niet voor niemand
Ik ben verplegende, heb altijd schone handenquote:
heb niks tegen jou en wil het niet provoceren ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En gedraag je alsjeblieft normaal tegen mij, die eerste zin slaat helemaal nergens op en is onnodig uitlokkend gedrag.
De rest heb je aan jezelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |