Fout namelijk jij bent de aandachtshoer. En zo nu dan laat men even zien wat ze er van denken.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
hey thx
En je wil bereiken met deze opmerking wat??
Dat je een aandachtshoer bent?
want?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Fout namelijk jij bent de aandachtshoer. En zo nu dan laat men even zien wat ze er van denken.
Ik zie het verband tussen die opmerking en een aandachtshoer zijn niet. Dan zou ik juist over mezelf beginnen in plaats van over jou.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
hey thx
En je wil bereiken met deze opmerking wat??
Dat je een aandachtshoer bent?
je kraakt me teveel af gelijk al,waarom?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die opmerking en een aandachtshoer zijn niet. Dan zou ik juist over mezelf beginnen in plaats van over jou.
Omdat ik je een kneus vind. En schijnbaar zeg je alles wat je denkt, dus dan doe ik dat ook maar.quote:
goedzo dat moet je ook doen,eerlijkheid boven allesquote:Op zondag 22 juli 2012 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik je een kneus vind. En schijnbaar zeg je alles wat je denkt, dus dan doe ik dat ook maar.
Welke vraag.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:39 schreef kree het volgende:
en je geeft geen antwoord op wat ik vraag myr.
Wat is het doel van jouw posts?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
"En je wil bereiken met deze opmerking wat??"
ho ho hoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho ho
Jij begon hoor vertel eerst maar eens waarom je weer zo nodig een klote opmerking moest maken
quote:
nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?quote:
Waarom is dat zo?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou had je ook kunnen zeggen waarom dat niet zo was in plaats van het gelijk op mij te spelen toch?
Jij had ook gewoon een normale post kunnen plaatsen in plaats van meteen op haar te spelen met zo'n domme opmerking. Kan je er wel leuk een smilie achter plakken maar zo werkt het niet, dus ga je diep schamen en even goed naar je eigen gedrag kijken in plaats van dat gemekker om uitleg.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh poep, lees ff hun hele gesprek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |