Geen idee of ze de Viva vandaag gelezen heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Herkenbaarheid nog met interessante feitjes gekomen?
Geen boeiende discussies gehad over dikke piemels?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee of ze de Viva vandaag gelezen heeft.
Mwa, niet echt nee, wel met Jojoortjequote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen boeiende discussies gehad over dikke piemels?
Jojoortjequote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, niet echt nee, wel met Jojoortje![]()
Maar HH had weinig inbreng, weer over die kaarsen in anussen stoppen enso.
Tyron linkte een topic of je je zou laten gangbangen door een groep negers voor 10miljoen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jojoortjeen dikke piemels ? jammer dat ik dat gemist heb
Hmmn nu even in beelden in denkenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tyron linkte een topic of je je zou laten gangbangen door een groep negers voor 10miljoen.
Jojoortje zei ik doe het wel gratis.
Dus bij de volgende Fok! meet gaan we ons allemaal sminken (of veel zonnenbanken)die boerin met spraakgebrek uit elkaar trekken.

Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige hier zie ik gewoon 's middags, 's avonds en 's nachts posten
Ik snap je dilemma, ik heb zin in shoarma/kebab maar heb alleen 2 hamburgers in huisquote:Op zondag 22 juli 2012 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Biertje nog lang niet op is ook alleen maar Grolsch in huis vervelend als zin hebt in een Duveltje.
Vervelend is dat.. Ach over een paar maanden woon ik in het centrum nooit meer dat probleem gewoon een biertje pakken in de stad is dan het devies. Nu ben ik blij dat ik weer thuis ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap je dilemma, ik heb zin in shoarma/kebab maar heb alleen 2 hamburgers in huis
Frituur aanzetten in de nacht vind ik altijd zo kutquote:
Daar heb je wel gelijk in, ik ben een keer wakker geworden met een woonkamer vol rook en een koekenpan met kooltjes in plaats van wat lekkersquote:Op zondag 22 juli 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Frituur aanzetten in de nacht vind ik altijd zo kut
Kan je een beetje netjes praten over GGMM?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
Die ho krijgt gewoon 2000 per uur betaald en ook gewoon een auto![]()
wtf
Herkenbaar al kwam dat meer door mijn ex kankerdom wijf was om elke keer het vuur aan te laten na het koken. Daar was ik snel klaar. Slechte sex ook nog ging op haar rug liggen en ik kon al het werk doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik ben een keer wakker geworden met een woonkamer vol rook en een koekenpan met kooltjes in plaats van wat lekkers
Kom, we gaan ze slaanquote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat doen drie van onze users nou in ONZ inplaats van hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |