En dan alsnog fout doen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op twitter heeft hij al gezegd dat hij een fout maakte
Slecht zegquote:
maar na de wegwedstrijdquote:
Ik denk dat hij het nu gewoon met opzet doet.quote:
Welke was dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten. Deze komen in de buurt bij de miss met het kleine neusje.
Vorig jaar. Ook Johan Derksen was toen behoorlijk onder de indruk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ooh wat is die rechter een schatje
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik krijg steeds kotsneigingen bij Frits
Die met bruine krullen? Ik kan die uitzending ook nergens terugvindenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar. Ook Johan Derksen was toen behoorlijk onder de indruk.
9 keer, ik moet het ook nog zien. Al heeft hij natuurlijk 4 knechten puur voor hem maar gaat een rare koers worden. Ik denk dat Sagan eraf krijgen een groter probleem wordtquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cavendish is helemaal niet de grote favoriet volgens mij. Eerst Box Hill maar eens bij de 1ste overkomen.
Dat bedoel ik inderdaad, als hij na de 9de keer voorin zit is hij pas topfavoriet voor mij. Op voorhand zeg ik Sagan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
9 keer, ik moet het ook nog zien. Al heeft hij natuurlijk 4 knechten puur voor hem maar gaat een rare koers worden. Ik denk dat Sagan eraf krijgen een groter probleem wordt
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die met bruine krullen? Ik kan die uitzending ook nergens terugvinden
Cavendish is veel en veel minder favoriet dan Vos inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cavendish is helemaal niet de grote favoriet volgens mij. Eerst Box Hill maar eens bij de 1ste overkomen.
Ik ook en zeker bij zijn dochterquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik krijg steeds kotsneigingen bij Frits
Die dochterquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ook en zeker bij zijn dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |