Hoe weet je dat, dat ik zo'n kaartje heb laten maken?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij laat gewoon zn modpas zien van FOK! en er komen meteen vier breezersletjes op m af.
Zijn pedopas laat hij zeker thuis?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij laat gewoon zn modpas zien van FOK! en er komen meteen vier breezersletjes op m af.
Danny mag zijn puinhoop houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met zn tweeën?
Napoleon probeert via GGMM Fok! over te nemen
Ik bespioneer jequote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dat ik zo'n kaartje heb laten maken?
In de zomer is Zweden geweldigquote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zweden is cool
Al was het letterlijk cool toen ik er was, beetje té
Sexy.quote:
Ik wil GGMM niet meeten, maar bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, we hebben nog plek als je mee wil hoor. Hebben zon grote leger tent gehuurd.
Kijk hem stoer doen voor de schermen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil GGMM niet meeten, maar bedankt.
Vrouwen ook welkom?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, we hebben nog plek als je mee wil hoor. Hebben zon grote leger tent gehuurd.
Weg van FOK!quote:
Ah okéquote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weg van FOK!
Nog op vakantie naar Frankrijk geweest, en fok vergeten/niet de moeite genome online te komen
Je zal de adresgegevens van mij en Morp verwisseld hebben. Kan gebeuren.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mijn lens vergroot dan 400x, maar ik kan nog steeds je lul niet zien
Dit vindt je moeder ook niet leuk, jongemanquote:Op zondag 22 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op man. Dat is niet meer grappig
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit vindt je moeder ook niet leuk, jongeman
Zo wordt je nooit groot
Achterbuurt 16, Amsterdamquote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal de adresgegevens van mij en Morp verwisseld hebben. Kan gebeuren.
Ja, zie je wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |