quote:
Ik over twee weken in Zweden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over een week zit ik hard aan 't bier in Frankrijk
+ Een Rexona (lege) deobus. En mijn blousjes, ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op jouw zolderkamer met een plankje vol lege Axe deobusjes?
Jammer.. Ik ga ook niet op vakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo gaat nooit naar buiten.
Dus nee, geen vakantie.
Heb er zin in!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
GGMM en ik gaan samen naar Renesse.
14-jarige sletjes neuken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
Met zn tweeën?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
jup, we hebben nog plek als je mee wil hoor. Hebben zon grote leger tent gehuurd.quote:
Hoe weet je dat, dat ik zo'n kaartje heb laten maken?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij laat gewoon zn modpas zien van FOK! en er komen meteen vier breezersletjes op m af.
Zijn pedopas laat hij zeker thuis?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij laat gewoon zn modpas zien van FOK! en er komen meteen vier breezersletjes op m af.
Danny mag zijn puinhoop houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met zn tweeën?
Napoleon probeert via GGMM Fok! over te nemen
Ik bespioneer jequote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dat ik zo'n kaartje heb laten maken?
In de zomer is Zweden geweldigquote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zweden is cool
Al was het letterlijk cool toen ik er was, beetje té
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |