Gelijk uitzetten dan die rommelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Saind het volgende:
Waaat ik open fok op normale pc voor het eerst in paar weken, alles crasht door honderden quote alerts
Dat zou ook kunnen ja, met zijn vriendin achter op de motor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet toch heel Europa in 3 kwartier?
Ik aan de Cherry Cola, puur, heerlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Monopoly het volgende:
Hee vieze boelers. Zit lekker aan de safari puur. Lekker dan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
Straks maar eens laatste aflevering TWD kijken, wil eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That's because you're not a manly man, i don't have time for your faggotry
Dat zegt ze net.quote:
Pizzageit is terug!quote:
Aantal van ons SC'ers gingen in de PUBber SC zitten, en toen kwamen er een aantal van NB en PUBber hier, en HH maar klagen dat wij stom en lomp zijn.. maar ze komt steeds terug..quote:
Ik krijg een epileptische aanval van die quoteknop in de hoek van mn beeldschermquote:
Kan je evt. allemaal uitzetten. Al is die quote-functie wel handigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik krijg een epileptische aanval van die quoteknop in de hoek van mn beeldscherm
Kreeg ook al die kleurtjes door mn strot geramd toen ik FOK! opstartte
En bedankt trouwens
Welk..quote:
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoendequote:
Weg van FOK!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je evt. allemaal uitzetten. Al is die quote-functie wel handig
Waar ben je geweest?
en ik heb gehoord dat jij graag de g-spot van een man stimuleertquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoende
Zo beter?quote:
Zo ver was ik al, vakantie?quote:
Die van GGMM. We hadden fittie, en toen goedmaakseksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
en ik heb gehoord dat jij graag de g-spot van een man stimuleert
quote:
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoende
Ze misbruiken ons, we laten ze komen en ze gaan weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.
Ik blijf hier zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.
Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze misbruiken ons, we laten ze komen en ze gaan weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik blijf hier zeker. Hallo mede vrouw mens
Behalve Jojoortje. Die kan blijkbaar niks beters krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze misbruiken ons, we laten ze komen en ze gaan weer.
Snap ik, ik heb een foto gezien..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve Jojoortje. Die kan blijkbaar niks beters krijgen.
En nog zou ik jou niet doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve Jojoortje. Die kan blijkbaar niks beters krijgen.
Goeie comeback.quote:
..quote:
Oe la la.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jais de jouwe veilig voor oraal gebruik dan doe ik het met mijn tong
Vaak weten ze dat al heel vroeg hoor dat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is dat je 15 bent. Anders had ik je voor homo uitgemaakt
Vanwaar jouw kennis op dat gebied?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vaak weten ze dat al heel vroeg hoor dat ze homo zijn.
Ik had een aantal homo's bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanwaar jouw kennis op dat gebied?
Je je moet ze ook eerst schillenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, zo heb ik juist de schrale anus gekregen.
Davy begon hem op vroege leeftijd al te stalken. Toen ze samen op de kleuterschool zaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had een aantal homo's bij mij in de klas.
Ooh kijk, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy begon hem op vroege leeftijd al te stalken. Toen ze samen op de kleuterschool zaten.
Ildoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze koopt Jojo kun je samen met Davy een schrale anus krijgen, vind hij vast leuk
Laat jij je vriendje zomaar vreemdgaan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze koopt Jojo kun je samen met Davy een schrale anus krijgen, vind hij vast leuk
Morphquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff ik ben dood. IT migratie. Gister van 8 tot 8, vandaag van 8 tot 9
Ik mag mezelf toch wel doodverwensen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morph
Is dat een verkapte zelfdoodsverwensing? Daar staat ook een ban op he
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik mag mezelf toch wel doodverwensen?
Nou echt he. Alsof dit een dagboek is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ja dude, R&P is een paar deuren verder op
Je moet je grote bek houwe.quote:
Ga jij eens weg, beter voor het niveau.quote:
Zie je dat ik niet de enige ben die je een mongool vindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij eens weg, beter voor het niveau.
Jij moet helemaal je smoel houden.quote:
vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je dat ik niet de enige ben die je een mongool vind
Wordt wel tijd ja. Is ze weer wat vrolijker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaarrrrrr moet een piemelllll in!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |