Dat zegt ze net.quote:
Pizzageit is terug!quote:
Aantal van ons SC'ers gingen in de PUBber SC zitten, en toen kwamen er een aantal van NB en PUBber hier, en HH maar klagen dat wij stom en lomp zijn.. maar ze komt steeds terug..quote:
Ik krijg een epileptische aanval van die quoteknop in de hoek van mn beeldschermquote:
Kan je evt. allemaal uitzetten. Al is die quote-functie wel handigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik krijg een epileptische aanval van die quoteknop in de hoek van mn beeldscherm
Kreeg ook al die kleurtjes door mn strot geramd toen ik FOK! opstartte
En bedankt trouwens
Welk..quote:
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoendequote:
Weg van FOK!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je evt. allemaal uitzetten. Al is die quote-functie wel handig
Waar ben je geweest?
en ik heb gehoord dat jij graag de g-spot van een man stimuleertquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoende
Zo beter?quote:
Zo ver was ik al, vakantie?quote:
Die van GGMM. We hadden fittie, en toen goedmaakseksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
en ik heb gehoord dat jij graag de g-spot van een man stimuleert
quote:
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Omdat NB dicht was.. Ik nieuwe SC wilde ontdekken alles.. werd naar deze verwezen.. Zodoende
Ze misbruiken ons, we laten ze komen en ze gaan weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.
Ik blijf hier zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu blijf je hier ook hoor. Bijna alle vrouwen komen... en gaan weer weg.
Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze misbruiken ons, we laten ze komen en ze gaan weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik blijf hier zeker. Hallo mede vrouw mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |