Lijkt op een psychose.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of héél lang ondervraagd en wakker gehouden, hij ziet er of gedrogeerd uit (wat vaag is als je al een tijdje vast zat) of heel moe (kan zijn ogen amper open houden).
Dat kan niet want hij had de film nog niet gezien, hij wist niet eens hoe de film afliepquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde dat de film zelf ook al de schuld kreeg? Dat de dader door de film geïnspireerd was?
Als hij schizofreen is kan het idd zeer lang duren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar dan moet die psychose wel lang hebben geduurd.
laterquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef agenda het volgende:
bron nu.nl
AURORA - James Holmes heeft van tevoren het bloedbad aangekondigd dat hij vrijdag tijdens de vertoning van de nieuwe Batman-film aan zou richten.
Hij stuurde een aantekeningenboek vol details aan een psychiater.
Het pakje bleef daar echter ongeopend liggen en is nu pas ontdekt, aldus het Amerikaanse tv-station Fox News woensdag. Het is onduidelijk of het pakje al voor het bloedbad bij de psychiater arriveerde.
.
In het aantekeningenboekje staan onder meer tekeningen en illustraties van het bloedbad, aldus een bron bij de politie
Die gast zit volgens mij gewoon echt in een lange psychose ofzo. Ook als je die foto's bekijkt net alsof die gewoon in een totale andere realiteit zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Lemans24 het volgende:
AURORA - James Holmes, die vrijdag 12 mensen doodschoot tijdens de première van de nieuwe Batman-film, wil weten hoe de film afloopt.
Tja...
Bitch, stfuquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op basis van de neus.
[..]
Wat is jouw probleem? Emokid
Ik heb meer het idee dat het allemaal toneelspel is, ziet er zo nep uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die gast zit volgens mij gewoon echt in een lange psychose ofzo. Ook als je die foto's bekijkt net alsof die gewoon in een totale andere realiteit zit.
Dat idee heb ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat het allemaal toneelspel is, ziet er zo nep uit.
Vind ik juist niet. Als hij al acteert, doet hij dat erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg goede acteur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sociopaat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg goede acteur.
En, dat vinden zij al zonder af te weten van je andere strapatsen. Mochten ze daar lucht van krijgen hadden ze allang de GGD gebeld om je op te komen halen.quote:
Hahaha... begin je weer joh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
En, dat vinden zij al zonder af te weten van je andere strapatsen. Mochten ze daar lucht van krijgen hadden ze allang de GGD gebeld om je op te komen halen.
Ik vind het ook geloofwaardig,betekent niet dat ik voorstander van strafvermindering ben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Als hij al acteert, doet hij dat erg geloofwaardig.
Voor zover ik kan zien ben jij de creep in deze draad. Verder gaf ik alleen antwoord op je vraag. Probleem?quote:
quote:In Aurora, actor Christian Bale, star of "The Dark Knight Rises," visited a memorial for the dead and met Tuesday with survivors, CNN affiliate KDVR reported.
One of the victims, Carey Rottman, posted a picture of Bale visiting him in his hospital room on Facebook.
"Wow! Thank you so much for the visit Christian! What a great guy! Still in shock!" Rottman wrote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |