Wat nou als hij een punt wilde maken en door zijn daad en arrestatie tot een groot filosofisch inzicht is gekomen? Dat wil je de mensheid toch niet ontnemen door een simpele daad als iemand executeren?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef TLC het volgende:
De politie had hem ter plaatste al moeten doodschieten, ongeacht of ie nu gewapent was of niet.
Als daar sprake van was wel ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Hoplahopla het volgende:
Waarschijnlijk gewoon psychose of schizofrenie... Eigenlijk kan hij er niets aan doen en is hij vooral heel zielig.
Hij had hem al gezien voor de première?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde dat de film zelf ook al de schuld kreeg? Dat de dader door de film geïnspireerd was?
Een van de reacties heeft het over sleep deprivation. Klinkt aannemelijk. Hij is gewoon aan het knikkebollen.quote:
Die jongen had gewoon toekomstvisiequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef malleable het volgende:
[..]
Hij had hem al gezien voor de première?
Gewoonweg absurd inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef malleable het volgende:
[..]
Hij had hem al gezien voor de première?
right... americanen met overal met de vinger naar toe wijzen behalve zichzelf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde dat de film zelf ook al de schuld kreeg? Dat de dader door de film geïnspireerd was?
http://thinkprogress.org/(...)ical-bill/?mobile=ncquote:Medley sustained the terrible injuries only days before his wife Katie was due to give birth to a baby boy they plan to name Hugo. She now joins him in the same hospital just one floor away where she was set to be induced.
But even if Caleb makes a full recovery and meets his son, what happened late Friday evening at the movie theater could ruin the young familys finances. Caleb doesnt have health insurance, and his medical bills could amount to $2 million, according to his family.
En maar zeiken op Obama met z'n health planquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:44 schreef oompaloompa het volgende:
"Uninsured Aurora Victim Could Face $2 Million In Medical Bills"
http://thinkprogress.org/(...)ical-bill/?mobile=nc
quote:Ok, so if you check the blood trail going out the back of Theater 9, it follows the trail of gear being discarded, and then suddenly ends at the corner where the gas mask was found. Whoever was bleeding got picked up in a car. But honestly, what type of person that is bleeding is going to FOLLOW the shooter out the door he ran out.
No one. Thats who.
Its almost proof positive that the gunman was also the one bleeding and discarding gear while heading to the corner of the building. Yet the bleeding man, disappears. He didnt walk BACK towards Theater 9, as there is only 1 trail of blood.
So, answer me these two questions:
Is the blood on the ground identical to James Holmes' blood?
Is the forensic evidence (sweat, hair, and most likely blood) on the discarded gear identical to the blood on the ground?
Kan geen goede foto vinden. Maar als je lacht voor de spiegel zul je zien dat je neusvleugels wijder gaan staan dan wanneer je neutraal kijkt.quote:
Sowieso zijn zijn kin en kaaklijn exact hetzelfde, en zijn -enorm herkenbare- oren ook. Alleen de neus, wenkbrauwen en irissen lijken niet overeen te komen, maar volgens mij is dat een kwestie van emotie en belichting.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef speknek het volgende:
Lijkt goed genoeg imo. Hooguit lijkt zijn linker wenkbrauw wat minder haar te hebben.
Er is ook geen reden waarom iemand de doodstraf zou riskeren door in dezelfde tactical gear met wapens en een boobytrapt appartement daar de katvanger te gaan zitten zijn.
OMG, EN DE WTC AANSLAGEN WAREN GEDAAN DOOR BUSH DIE EXPLOSIEVEN IN HET WTC HEBBEN GEPLAATS!quote:
wat zit je te schreeuwen¿quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:07 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
OMG, EN DE WTC AANSLAGEN WAREN GEDAAN DOOR BUSH DIE EXPLOSIEVEN IN HET WTC HEBBEN GEPLAATS!
Inderdaad. De republikeinen die hier zo faliekant tegen zijn, zal ik nooit begrijpen. Die laten iemand zonder (veel) geld bij voorkeur wegrotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En maar zeiken op Obama met z'n health plan
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 verschillende personen als je het mij vraagt.
Goddamn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 verschillende personen als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |