Goed gebruik van incompetent.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Kremers het volgende:
Daar moest ik ook aan denken. Heel anders zit hij er bij, alsof hij het niet helemaal door heeft... Wat zou kunnen beteken dat ze voor incompetent gaan en dat hij in een inrichting verdwijnt. Straf + TBS bestaat daar niet.
Ander moeilijk woord: ontoerekeningsvatbaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Kremers het volgende:
Daar moest ik ook aan denken. Heel anders zit hij er bij, alsof hij het niet helemaal door heeft... Wat zou kunnen betekenen dat ze voor incompetent gaan en dat hij in een inrichting verdwijnt. Straf + TBS bestaat daar niet.
Ja klopt, dan heb je het wel een beetje aan jezelf te danken.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongste slachtoffer was een 6 jarig meisje.![]()
Maar goed, wat doet zo'n kind überhaupt 's nachts in een bioscoop bij een film voor volwassenen?
Yup, dan vraag je er om imhoquote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt, dan heb je het wel een beetje aan jezelf te danken.
Een tweede kans??quote:Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Ze mogen de doodstraf dan wel bijna nooit toepassen in Colorado maar het lijkt me bijna uitgesloten dat hij niet ter dood wordt gebracht dmv een injectie.
En terecht ook, voor mijn part mogen ze hem daar ter plekke al doodschieten, hij krijgt tenminste nog een tweede kans, die hebben zijn slachtoffers nooit gehad.
Dat ze niet geraakt was als ze gewoon in bed lag. Maar ik weet niet hoe het precies is gelopen dus vind het te voorbarig om al iets te concluderenquote:
Op nieuwsuur lieten ze alleen stukjes zien waar hij zat te knikkebollen. Zal indd wel veel en langdurig ondervraagd zijn en vermoeid zijn gemaakt.quote:
Hij zal wel zo'n vieze punker zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
waarom is het haar eigenlijk uberhaupt oranje?
Is nog van 't EK.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
waarom is het haar eigenlijk uberhaupt oranje?
Die gast zal wel onder de dope zitten, met zo´n fijne psychose.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op nieuwsuur lieten ze alleen stukjes zien waar hij zat te knikkebollen. Zal indd wel veel en langdurig ondervraagd zijn en vermoeid zijn gemaakt.
Met dat oranje haar erbij geeft dat een heel apart beeld. Oranje haar heeft iets vrolijks/clownachtigs en dan dat verwarde/vermoeide/angstige hoofd eronder..waarom is het haar eigenlijk uberhaupt oranje?
Hij was volgens geruchten verkleed als de Joker (al heeft die naar mijn weten groen haar).quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op nieuwsuur lieten ze alleen stukjes zien waar hij zat te knikkebollen. Zal indd wel veel en langdurig ondervraagd zijn en vermoeid zijn gemaakt.
Met dat oranje haar erbij geeft dat een heel apart beeld. Oranje haar heeft iets vrolijks/clownachtigs en dan dat verwarde/vermoeide/angstige hoofd eronder..waarom is het haar eigenlijk uberhaupt oranje?
Links anarchistisch tuigquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zal wel zo'n vieze punker zijn.
Met zo'n verhaal ben je populair bij journalisten vermoed ik. Misschien heeft z'n ego een deuk gekregen omdat die middelmatige student op z'n 24 academisch al meer gepresteerd had dan hijzelf op z'n 37? Beiden aan hun PhD bezig, en de kans dat Jacobson ook summa cum laude behaalde is klein.quote:Suspected Aurora shooter James Holmes brilliant? Not by a long shot, says former Salk Institute supervisor John Jacobson
Accused movie shooter James Holmes wasn’t always the whip-smart whiz kid he’s being made out to be, at least according to one former supervisor.
John Jacobson helped guide Holmes during a 2006 summer internship at UC San Diego’s prestigious Salk Institute and said the suspected gunman in the Colorado movie theater massacre was thick-headed, uncommunicative and irresponsible.
“He should not have gotten into the summer program,” Jacobson, 37, told the Los Angeles Times. “His grades were mediocre. I’ve heard him described as brilliant. This is extremely inaccurate.”
Holmes’ high school transcripts showed Bs and B+s, and no Advanced Placement classes, Jacobson told The Times.
He was accepted because his resume indicated he had done some computer programming, Jacobson said.
Holmes had just graduated from Westview High School in San Diego and had not yet started his undergraduate studies at UC Riverside. He was assigned to work with Jacobson writing computer code for an experiment but refused to follow the graduate student’s instructions, Jacobson said.
“My experience with him was quite bad,” said Jacobson, who’s now a Ph.D. candidate at UC San Diego in philosophy and cognitive sciences.
The experiment — involving a game of rock-paper-scissors — was in Flash, a multimedia computer platform, but Holmes wouldn’t use it and insisted on an older method.
“He just refused,” Jacobson said. “Finally, I said, ‘Do it any way you can.’”
For the next six weeks, Jacobson dropped by the lab each day to make sure Holmes was present. He determined that Holmes was extremely receptive to compliments, and that was “how I got him to do the little that he did,” Jacobson said.
Ultimately, Holmes failed to finish the task, he said.
“He never completed the project. What he gave me was a complete mess,” Jacobson told The Times. “I basically fired him.”
He described Holmes as “a shy, pretty socially inept person,” and said he tried at one point to introduce Holmes around, taking him to another floor where a high-school girl was working.
“He just had no interest,” Jacobson recalled. “I’m trying to introduce him to the other high-school students, and he’s incredibly uncommunicative. … I attributed all this to adolescent shyness, maybe feeling intimidated to people around him.”
In a now widely distributed video presentation from the end of that summer — one that shows an awkward but seemingly confident Holmes discussing temporal illusions — Holmes named Jacobson as his mentor.
“That is not true. That’s almost slanderous,” Jacobson told The Times. “I was never his mentor.”
quote:He entered the University of California, Riverside, in 2006 on a scholarship and graduated with highest honors with a bachelor's degree in neuroscience in 2010.
"Academically, he was at the top of the top," Chancellor Timothy P. White said.
UC Riverside police have no record of any contact with Holmes, the university said. Neither did police at the University of Colorado School of Medicine, where Holmes enrolled in 2011 as a doctoral candidate in its neuroscience program at the Anschutz Medical Campus in Aurora, university officials said in a statement released Sunday.
Heerlijk om te zien dat alle experts weer komen boven drijven.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou mij niet verbazen als blijkt dat die gozer schizofrenie heeft ofzo.. die ziekte openbaart zich meestal als je begin 20 bent en hoe hij erbij zat deed mij erg denken aan de mensen met die ziekte die ik ken of heb gekend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |