Oja, maar goed het bericht zal hopelijk wel kloppen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Was hyves niet opgekocht door de telegraaf?
Tja...quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij had Breivik dus toch gelijk dat het om een netwerk van mensen ging.
Hij was vast heel dom: http://articles.cnn.com/2(...)vie-theater-gas-maskquote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een foto doorgrondt de ziel feilloos.
En potentieel? Hij was toch een full blown flunky?
Amerikanen met hun mediacircus altijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:10 schreef Lemans24 het volgende:
Nu wordt dit incident al 'The Batman Massacre' genoemd. En op Facebook zag ik een oproep langskomen om Chritian Bale in Batman-outfit naar de gewonden in het ziekenhuis te laten komen, als ware het een klini-clown...
Ik vind het lichtelijk ongepast, maar zij blijkbaar niet.
Ik hoop alleen niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:20 schreef Lemans24 het volgende:
De doodstraf zal hij niet krijgen, die bestaat in Colorado in de praktijk niet meer echt.
Nu al? Dat doen ze rap daar.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:22 schreef Topiek het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)echter-volg-live.xml
Live te volgen, de rechtzaak.
Wat de fuck maakt dat nou uitquote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongste slachtoffer was een 6 jarig meisje.![]()
Maar goed, wat doet zo'n kind überhaupt 's nachts in een bioscoop bij een film voor volwassenen?
hij kijkt bangquote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef Mestras het volgende:
Printscreentje van James Holmes
[ afbeelding ]
Zijn ogen vielen de hele tijd dicht inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij meandert een beetje tussen bang/slaperig/stoned/verbaasd.
De echte Joker stond ook zo weer buiten natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Specularium het volgende:
Nu is het net alsof hij het helemaal niet leuk vindt om daar te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |