SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Ongedierte het volgende:
Zijn spoilers noodzakelijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zijn spoilers noodzakelijk ?Echt? You sir, just made my day. O nee, dat deed de film alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, goeie tweede
Mijn Signature is Signature.
Ja, ik kom net terug van de film. Dus zit vers in mijn kop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Echt? You sir, just made my day. O nee, dat deed de film alNaja, goeie tweede
Ik heb hem ook net gezien, zat je in Arcaplex?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, ik kom net terug van de film. Dus zit vers in mijn kop.En dan direkt de topic checken
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zijn spoilers noodzakelijk ?Yup dat was Selina op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Pathe Bioscoop.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gezien, zat je in Arcaplex?
Zou er een Robin spin-off komen ?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Pathe Bioscoop.
[..]
Zou er een Robin spin-off komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Ik neem aan (en hoop) dat Nolan voet bij stuk houdt. Wellicht dat de studio nu door wil, maar dan zal het vermoedelijk toch van een ander niveau worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Pathe Bioscoop.
[..]
Zou er een Robin spin-off komen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nolan heeft het afgerond, andere filmmakers kunnen het oppikken, maar ik zie liever dat de volgende Batman-film gewoon een nieuw, losstaand verhaal of het begin van een nieuwe serie is. Geen reboot! Gewoon ergens beginnen en dat vervolgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef MikeyMo het volgende:
Als ze op deze verhaallijn doorgaan zal het niet door Nolan zijn... Overigens lijkt het me sterker dat de volgende Batman dan Nightwing wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1989 begon eigenlijk ook al dik in zijn batman carriere...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nolan heeft het afgerond, andere filmmakers kunnen het oppikken, maar ik zie liever dat de volgende Batman-film gewoon een nieuw, losstaand verhaal of het begin van een nieuwe serie is. Geen reboot! Gewoon ergens beginnen en dat vervolgen.
-Quinn uit Dexterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Breuls het volgende:
Dat was geen cameo, dat was gewoon een kleine rol.
Precies! Het is geen probleem 'gewoon' een goed verhaal over hem te vertellen. De comics beginnen immers ook niet constant opnieuw.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1989 begon eigenlijk ook al dik in zijn batman carriere...
- Burn Gorman uit Torchwood.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-Quinn uit Dexter
-Tealc uit Star Gate
Oh ja dat was 'm, Quinnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-Quinn uit Dexter
-Tealc uit Star Gate
Goed acteur, maar meteen doodquote:Op zondag 22 juli 2012 00:12 schreef ROFLOL het volgende:
En Aidan Gillen (Game Of Thrones/The Wire).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |