Ach wat heet onterecht? Films als The Godfather staan jammer genoeg al jaren bovenaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel onterecht. Het is een goede film, maar The Dark Knight wist mij op emotioneel vlak veel meer te raken en heeft een legendarische schurk.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Shogo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze trilogie is completer en , vind ik persoonlijk, beter dan Star Wars. Maar ik vind dat je met die opmerking niet echt de essentie pakt van die film. Batman is ook maar een dom mannetje vol frustraties uit het verleden. Gaat een beetje tegen een clown vechten, bommetje hier en daar en klaar is de film.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ach wat heet onterecht? Films als The Godfather staan jammer genoeg al jaren bovenaan.
The Godfather zijn wel zulke kutfilms. Deel 1 gaat over iemand die een scheve bek trekt een voorstel doet waar je geen nee tegen kunt zeggen. Wordt overhoop geknald en dat was de film.
Deel 2 is al helemaal kut. Een Pacino die in Italie trouwt. Wat pief paf poem actie. En dat was het.
dude...de Godfather trilogie is zoveel meer dan dat. Het probleem is dat veel mensen de film met nu vergelijken, de grap is echter dat veel van de film "dunnetjes" is overgedaan is bijna alle films en series van daarna. Kan er uren over doorgaan, maar laten we ontopic blijvenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ach wat heet onterecht? Films als The Godfather staan jammer genoeg al jaren bovenaan.
The Godfather zijn wel zulke kutfilms. Deel 1 gaat over iemand die een scheve bek trekt een voorstel doet waar je geen nee tegen kunt zeggen. Wordt overhoop geknald en dat was de film.
Deel 2 is al helemaal kut. Een Pacino die in Italie trouwt. Wat pief paf poem actie. En dat was het.
Volgens mij was er kritiek dat de stem moeilijk te verstaan was, en hebben ze dit in de final versie lichter (en dus duidelijker) gemaakt. Ik vind het ook vreselijk jammer, zullen wel weer de Amerikanen geweest zijn die huilie huilie hebben gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef kossikvassik2 het volgende:
Weten jullie btw waarom ze de stem van Bane (die in de trailers geweldig huiveringwekkend was) hebben opgefucked -_-??!
Hij had wel ietsje donkerder mogen zijn, maar ik heb er verder geen last van gehad.quote:
Bedankt, daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we dat kansloze andere topic boycotten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:59 schreef Rnie het volgende:
Waarom bestaat dit topic nog? Kan hier geen slotje op?
Er wordt hier gespoiled terwijl we een spoilertopic hebben?
Exact.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat we dat kansloze andere topic boycotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef Shogo het volgende:
[..]Ik denk dat mensen graag willen zien dat je de film op meerdere manieren kunt interpreteren. Het einde althans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
The Dark Knight kan opzich wel maar met Rises zou ik het niet aanraden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
Zouden jullie zeggen dat The Dark Knight goed te volgen is zonder de voorgangers te hebben gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |