abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146592525
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef Kyara het volgende:
Ik sta er exact hetzelfde in :Y
Ook door dat onderzoek inderdaad.
Grappig. Ik helemaal niet. Dat wil absoluut niet zeggen dat ik ze perse uit elkaar wil, maar ik zie daar voor mijn kinderen wel voordelen in.

Je ervaring op de school waar je vd week was klinkt trouwens helemaal niet fijn kyara. Ik weet niks van jenaplan maar als dat nou het meest fijn voelt is de keuze misschien makkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cathmar op 12-11-2014 22:27:59 ]
Met een meidenkwartet
pi_146592775
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:43 schreef Kyara het volgende:
Voor mij zou een school dan wel afvallen. En de meeste scholen hebben allemaal wel een "wij staan open voor niet en anders gelovigen" maar op deze manier dring je toch wel behoorlijk je geloof op imo. Ik heb me een beetje ingelezen over de verschillende methoden van levensbeschouwing en daar zitten best hele open, bijna filosofische methoden tussen. Daar kan ik me best in vinden, evenals in de achtergronden van Kerst en Pasen. Maar bij bidden trek ik wel een grens.
Het lastige is je bent er niet bij als ouder, bij de ene katholieke school gingen ze kaarsjes branden, dat klingt onschuldig, maar je weet nooit wat ze je kind dan allemaal vertellen en je kunt ook niet zeggen ik wil niet dat mijn kind eraan meedoet, want als het ueberhaupt al mogelijk is, plaats je daardoor je kind al buiten de groep.
pi_146592932
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Grappig. Ik helemaal niet. Dat wil absoluut niet zeggen dat ik ze perse uit elkaar wil, maar ik zie daar voor mijn kinderen wel voordelen in.

Je ervaring op de school waar je vd week was klinkt trouwens helemaal niet fijn kyara. Ik weet niks van jenaplan maar als dat nou he meest fijn voelt is de keuze misschien makkijk.
Ik wil dus de keuze hebben en ik wil dat ze naar het kind kijken in plaats van alleen naar het beleid. En het kan best zijn dat uit elkaar voordelen heeft maar dan omdat dat voor mijn kinderen het beste werkt en omdat ik daar achter sta en niet omdat het beleid zo is :)

Ja, als ik het alleen voor het zeggen had dan stond ik daar nu al op de stoep....
pi_146592956
Op naar een nieuw deel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')