Waarom was je zo verbaasd ? Iedereen zag het gebeuren en wist dat het niet verrassend zou zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog dat ik in de auto zat op weg naar huis en ineens hoorde dat ze overleden was. Ik schrok op maar de DJ lulde toen iets over dat haar website gehackt was. Ik dacht dus, rond die dagen dat meerdere Amerikaanse celeb's dood werden gewaand, dat het gewoon een zieke grap was. Website gehackt waarop werd verkondigd dat ze dood was. Ineens gaat hij door over dat ze écht overleden was, vond het zó raar. Lullig vooral omdat haar laatste concert dat in- en intrieste concert in Belgrado(?) was, waar ze dronken on stage haar liedje mummelde.
Interessant zonder effectbejag. Je maakte haar aftakeling mee. Je zag haar afglijden.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1274851quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MalenaScordia het volgende:
Ah tjuuh, gemist. Hoop dat ie ip uitzendinggemist komt
Ik was verbaasd omdat iedereen zag dat ze kapot aan het gaan was maar niemand kon ingrijpen. Ik had allang verwacht dat het mis zou lopen, maar ik had de hoop dat ze haar, zeker na haar concert in Belgrado, zouden indimmen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom was je zo verbaasd ? Iedereen zag het gebeuren en wist dat het niet verrassend zou zijn.
Wat denk je. Hebben ze wel hard genoeg geprobeerd haar te helpen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was verbaasd omdat iedereen zag dat ze kapot aan het gaan was maar niemand kon ingrijpen. Ik had allang verwacht dat het mis zou lopen, maar ik had de hoop dat ze haar, zeker na haar concert in Belgrado, zouden indimmen.
Ik denk in ieder geval dat ze nu dood is.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je. Hebben ze wel hard genoeg geprobeerd haar te helpen ?
Maar helemaal zeker ben je nietquote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat ze nu dood is.
...Samenzweringstheorie? Samen met Kurt Cobain, Elvis, Monroe en Jackson in een bungalow'tje in zuidoost Azië?quote:
Hij wordt morgenavond herhaald zie ik net.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MalenaScordia het volgende:
Ah tjuuh, gemist. Hoop dat ie ip uitzendinggemist komt
Yep. Bedankt voor de title-change.quote:
Ah ok. Denk dat ik 'm toch via internet kijk, kan ik zelf een (iets schappelijkerquote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wordt morgenavond herhaald zie ik net.
Het is altijd laat bij dit soort documentaires helaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Ah ok. Denk dat ik 'm toch via internet kijk, kan ik zelf een (iets schappelijker) tijdstip bepalen
Je hebt geen dvd-recorder?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Ah ok. Denk dat ik 'm toch via internet kijk, kan ik zelf een (iets schappelijker) tijdstip bepalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |