quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
Je kon nog geen roze olifant van een oranje sinaasappel onderscheiden op dat momentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
2e poging: BOE!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
@ de TT
Zal m'n best doen hoor, maar kan niks beloven
Het is net de Muppet show.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Maffemuts, tja, jij bent aan het bevallenzij het erg langzaam
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Yska, Belle, Kahlie, Ireth, DJMO en weet ik veel. Tja, die bevallen ook wel
Ik vind het hier wel gezellig
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
Olifanten en sinaasappels konden mij geen zak schelen het enige wat ik dacht toen ik die gang door moest was dat ik pas jaren later de tegenovergestelde richting op mocht als ik een vriendinnetje had.
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Maffemuts, tja, jij bent aan het bevallenzij het erg langzaam
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Yska, Belle, Kahlie, Ireth, DJMO en weet ik veel. Tja, die bevallen ook wel
Ik vind het hier wel gezellig
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?
Ik moest ook wel lachen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
Als je mij opa gaat noemen........quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
incestueuze bende is dat FHF eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt ATWT wel.. al die rare familiebanden...
Hij heeft een heuse toverstok!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind die Merlijn maar een rare tovenaar als ie dat zo geflikt heeft
Ik vond vanmiddag een briefje in mijn portomonnee van ons eerste afspraakje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |