De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk dat we een groter budget hebben, maar alles wat zo beetje op het veld staat komt uit onze jeugdopleiding.
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.quote:
Behalve Lukokiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
Dit, absoluut... geeft me geloof voor het komende seizoen.quote:
Lukoki en Blind waren matig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
your point beingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij was nog altijd een stuk beter dan ik.
Zou Dijks niet centraal kunnen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies de 2 posities waar een versterking wel welkom is maar niet tegen elke prijs.
Meesterlijk. Die finesses.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |