Waarschijnlijk omdat ze heel erg klein isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom heb je het over "mijn vrouwtje"?
Dat zal vast, maar het klinkt nogal denigrerend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze heel erg klein is
Een aantekening in het rijbewijs lijkt me niet ideaal. Afrijden in een andere auto lijkt me the way to go, maar hiervoor moeten dan wel mogelijkheden zijn.
dat ze dan nooit in een andere auto mag rijden die niet aangepast is.. dus ook niet met een kussentjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Ze heeft dat kussentje toch altijd nodig als ze wil rijden, dus wat maakt die EV dan uit?
Of het moet toevallig aan de lesauto liggen.
Maar zit de stoel dan niet te hoog, waardoor je niet meer met je korte beentjes bij de pedalen kan.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef leeell het volgende:
ik ben ook echt niet groot, maar de stoel van mijn lesauto kan nog wel zo hoog dat ik nog met mn kop boven het dak kan uitsteken als ik dat wil
is ze 1.50 ofzo ?
zoniet, andere lesauto
nee, want hij kan ook weer ver naar vorenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar zit de stoel dan niet te hoog, waardoor je niet meer met je korte beentjes bij de pedalen kan.
Dit is dus de reden waarom vrouwen soms met hun neus op het stuur zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:00 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, want hij kan ook weer ver naar voren
nja, als je echt zo klein ben heb je weinig keusquote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom vrouwen soms met hun neus op het stuur zitten.
Geen gezicht.
Daarom rijden vrouwen dus doorgaans in een Aygo en aanverwante modellen.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:05 schreef leeell het volgende:
[..]
nja, als je echt zo klein ben heb je weinig keus
daarom moet je ook met de aankoop van een auto rekening mee houden.
Niet alle vrouwen zijn klein hequote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom vrouwen soms met hun neus op het stuur zitten.
Geen gezicht.
[vrouwenmodus]Anders weet ik niet hoelang de auto is[/vrouwenmodus]quote:Op maandag 23 juli 2012 12:41 schreef Artbij2 het volgende:
Waarom wil je over de neus van je auto heen kijken?
Een dikke luier! Ziet ze er gewoon uit alsof ze een enorme kont heeft, maar daar zal de examinator niets van (durven) zeggenquote:
Les in een 330? Lijkt mij erg onlogischquote:Op maandag 30 juli 2012 02:48 schreef Dethroned het volgende:
Ik had eerst les in een audi A4, toen ging mijn instructeur leuk over naar een bmw 330. Heel leuk enzo, maar ik kon opeens niet meer goed bij de pedalen. Ik ben 1.65 en vond het een kleine ramp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |