Het zal er ook wel aan liggen hoe fit je zelf dan nog bent denk ik. Toen ik voorbij de 24 weken was, was dat ook meer dan genoeg voor mij eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:32 schreef Kwisted het volgende:
Ik volg zo'n zwanger fit cursus maar ik vind het maar een tamme bedoeling. Is een bijeenkomst van een uur. Eerst een rondje 'hoe gaat het ermee' dan 20min dansen/steps/etc en dan nog een soort van yoga achtige oefeningen.
Daarom ga ik ook gewoon 1x in de week flink baantjes trekken in het zwembad. Ik moet wel t idee hebben dat ik wat doe hoor.
Wat voor cursus was dat dan? Ik heb de vorige keer zo'n zwangerschapscursus gedaan. Op zich veel geleerd hoor en met name heel zinvol om goed je bekkenbodemspieren te trainen. De 5 lessen na de bevalling waren dan wel weer wat intensiever.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per cursus anders is, hier is het vanaf 28 weken, 10 lessen en dan gedeelte sporten en een gedeelte theorie over de bevalling.
Zwangerfit. Ik moet nog beginnen, mijn fysio geeft het.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Wat voor cursus was dat dan? Ik heb de vorige keer bewust bewegen, bewust bevallen gedaan. Op zich veel geleerd hoor en met name heel zinvol om goed je bekkenbodemspieren te trainen. De 5 lessen na de bevalling waren dan wel weer wat intensiever.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef -DikkieDik- het volgende:
Klumsy, succes morgen
Ladyblack, als je hier meeleest: hoe gaat het? Heb je je vriend weer in de armen kunnen sluiten?
(en hoeveel testen ben je al verder)
Dat ja!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:
oh en wat een raar gevoel als je je borsten op je buik voelt hangen!!
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Schei uit over nesteldrang, hormonen en poetsen
Gisteravond moest ik huilen omdat ik vandaag vrijwel de hele dag weg zou zijn, en dan dus niet zou kunnen poetsen thuis
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef -DikkieDik- het volgende:
Klumsy, succes morgen
Ladyblack, als je hier meeleest: hoe gaat het? Heb je je vriend weer in de armen kunnen sluiten?
(en hoeveel testen ben je al verder)
Aha....quote:
Whehehe...quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg fluugs sherlock had altijd een informant niet
Hup maffe!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Oognip het volgende:
[FHF SC] #166 Er wordt een kindeke geboren op aard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |