Naam volgt als fam en broer&zus m ook weten.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:04 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd maffe! Hoe heet hij? Mooie stats hoor, vrijwel identiek aan die van S. Ze schelen 5 gram.![]()
Maarre: temp crash?
Is niet zo moeilijk achter te komen hoor :pquote:Op maandag 23 juli 2012 07:07 schreef danic het volgende:
Maffemuts gefeliciteerdIs alles weer goed met de temp van je kleine?
En nu wil ik ook weten wie DikkieDik is![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Hiik was vandaag bij Sopho, was gezellig
en ze heeft zo'n mooie buik!
Qua echo moet ik nog wachten tot de 10emaaarr daar komen we wel enzo..
Als je dat wil post ik 'm welquote:Op maandag 23 juli 2012 08:38 schreef Sopho het volgende:
[..]Dank je wel! Kom ik nu toch in het bolle buiken topic?
Even goed bijlezen nu want jullie gaan supersnel!
Vandaag heb ik toch even spijt dat ik niet met 34 weken met verlof ben gegaan. Wat een prachtig weer!
Haha, met die tuin van jullie denk ik misschien nog wel één extraquote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook last van nesteldrang, maar voor ons huis + tuin helemaal op orde zijn moet ik wel drie zwangerschappen doorlopen vrees ik.
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Men waarom vind ik juist nu smeerleverworst zo lekker?
Wat bekend! Ik wil de hele tijd smeerleverworst met komkommer op een pistoletje! Normaal at ik dat heel af en toe.....quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Men waarom vind ik juist nu smeerleverworst zo lekker?
Begin niet over de tuin!!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Incantrix het volgende:
(Edoch, Sorbo, vind ik jullie huis juist zo cool met die tuin zoHet verstopte huis
)
Das wel waar!!!quote:
Haha, gezelligquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel waar!!!
Zaterdag nog in het stukje tuin gezeten wat nog niet terug was genomen door de natuur.. <3
gefeliciteerd jijquote:Op maandag 23 juli 2012 10:05 schreef maffemuts het volgende:
Sorry voor t voorpiepen![]()
Sinds 8:30 is de tempcrisis officieel bezworen met 2 registratie's van 36.8.
Nu genieten! (En R+D kennis laten maken met hun broertje)
Ik heb een hele lieve vaderquote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef Incantrix het volgende:
Heuj, dat heb ik ook, en bij Stef had ik dat ookSuf! Eén keer per week mag ik er een boterhammetje mee..
En Sopho, ja duh, als je huis en tuin er zo tiptop uitzien heb je ook geen nesteldrang nodig![]()
Lief van je papa, Son
Gewoon een steekje extra vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja oh ja oh ja, we hadden gisteren een echo!En hij was goed en mooi enzo! Groei mooi op schema, alleen zijn hoofd een week voor op schema
en wie mag dat eruit gaan persen? Juist!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Heerlijk is tquote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef pessie het volgende:
Maffe van harte gefeliciteerd!
Sorbo, mooie foto.
We zijn gisteravond weer thuis gekomen. We zijn een stuk minder uitgeput dan vorige week.
En ik had zin in croissantjeszat dus in het juiste land
![]()
Nu iedereen toch aan het opnoemen is: Ik heb het gras maar eens gemaaid dat na 4 weken halverwege mn knieën stond. Vinden jullie het ook niet heerlijk buiten nu?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |