Geef nog maar een hint, ik zou het niet weten namelijk...quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Sands het volgende:
Beantwoord mijn vraag ipv het over een GP te hebben.
Er staat weer een grote hint.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef nog maar een hint, ik zou het niet weten namelijk...
Omdat ik eigenlijk een tienermeisje ben.quote:
Voor Justin Bieber moet je er meteen 4 inleveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een tienermeisje ben.
Nu wachten we op intre.quote:
Jeej, gezellig met zijn allen wachten rond het kampvuurquote:
Fixed, anders komt het zo dreigend over...quote:
Dat had ik al gezien. De High Tea is daar wel goedkoper, ¤14.50 pp, maar er zitten geen scones bij en dat hoort toch wel, vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef RanTheMan het volgende:
dan wordt het het wapen van den haag. midden in t centrum naast de sting.. andere locaties al snel 35 euro daar iets van 20-25 euro...
DF.. To the resque!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
Niemand die even 1 film wil steunen bij mijn animatie tournament?
Gelukkig las je het maar verkeerd, hoe komt het dat je er niet bij bent?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik las net als TT 'Emma Watson overleden'![]()
Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Pfoe beetje veel aan mijn hoofd de laatste tijd.. Ben wel toe aan vakantie.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig las je het maar verkeerd, hoe komt het dat je er niet bij bent?
Dat duurt nog eventjes. Ga je ook ergens heen?quote:
Dat weet ik nog niet. Ik zou naar Kroatië gaan maar dat gaat waarschijnlijk niet meer door. Misschien een stedentrip ofzo anders.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat duurt nog eventjes. Ga je ook ergens heen?
quote:
Ik hoop het ook!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Das jammer dat je vakantie niet doorgaat. Hopelijk vind je iets anders leuks dan
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Druk aan het werk de laatste tijd?
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb geen vakantie, dus ik ga ook nergens heen
Maastricht, Aken, Luik ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien een stedentrip ofzo anders.
Verkeerde baan gekozen denk ik. Maar ik heb regelmatig dat ik bijna een week niks te doen heb dus ja. Tis niet het zelfde als een echte vakantie, maar tis wel vrijquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]De hele zomer geen vakantie? Hoe komt het?
Luik weet ik dan niet, maar tussen maastricht en aken ligt wel een mooie omgeving...quote:
Oh dat is wel vervelend. In de herfst wel vakantie?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verkeerde baan gekozen denk ik. Maar ik heb regelmatig dat ik bijna een week niks te doen heb dus ja. Tis niet het zelfde als een echte vakantie, maar tis wel vrij
Nee, helemaal niet. Maar ik zit meer thuis dan dat ik werk dus echt een vakantie verdienen doe ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. In de herfst wel vakantie?
Ik heb niks tegen Arnhem, ook al kom er niet graag. Ik heb alleen iets tegen vites...quote:
Als je werkt verdien je ook vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik zit meer thuis dan dat ik werk dus echt een vakantie verdienen doe ik niet
Heb jij deze zomer wel vrij, wyccie?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook toe aan een héél erg lange vakantie. Ergens ver weg.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Arnhem, ook al kom er niet graag. Ik heb alleen iets tegen vites...
Geniet ervan, je hebt tenminste een echte vakantie. En het word nou nog mooi weer ook voor een weekje...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Waaghals het volgende:
ik baal van dit onderwerp, mijn vakantie gaat de laatste week in
Dat werd wel eens tijd ja, komende week wordt het hier 30 gradenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geniet ervan, je hebt tenminste een echte vakantie. En het word nou nog mooi weer ook voor een weekje...
Ga andermans quotes fixen, ik weet best wat ik type hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fixed, anders komt het zo dreigend over...
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ga andermans quotes fixen, ik weet best wat ik type hoor.
ik zal roger rabbit deze ronde sparen voor je want ik heb buurman toto ofzo niet gezienquote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef Sands het volgende:
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
De eerste ronde word een complete slachting
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik zal roger rabbit deze ronde sparen voor je want ik heb buurman toto ofzo niet gezien
Ik weet bij heel veel duels zelf niet wat ik moet stemmen...kan niet kiezen.quote:
Ik weet bij sommige tekenfilms niet eens of ik ze wel of niet heb gezien aan de hand van alleen de titelquote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij heel veel duels zelf niet wat ik moet stemmen...kan niet kiezen.
als gits verliest van dat gedrocht ga ik in protestquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had er dit keer niet zoveel moeite mee. Alleen bij Team america/ghost in the shell vond ik het niet leuk dat ik moest kiezen...
Gedrocht... Tis een geweldige film! Ik heb helemaal dubbel gelegenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet bij sommige tekenfilms niet eens of ik ze wel of niet heb gezien aan de hand van alleen de titelandere keer maar eens kijken welke films het eigenlijk precies zijn
[..]
als gits verliest van dat gedrocht ga ik in protest![]()
maar dan nog is Ghost in the Shell beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gedrocht... Tis een geweldige film! Ik heb helemaal dubbel gelegen
Niet te vergelijken! Allebei net zo goed, alleen totaal verschillendquote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Sands het volgende:
[..]
maar dan nog is Ghost in the Shell beter.
Geef Excel maar de schuld...die heeft ze zo ingedeeld.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet te vergelijken! Allebei net zo goed, alleen totaal verschillend
Het begint nu pas echtquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef Robby87 het volgende:
Is dat gedoe met dat animatietoernooitje nog niet voorbij? Wat een kwelling.
Je bent pas 25 je mag tekenfilms nog best leuk vinden hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef Robby87 het volgende:
Is dat gedoe met dat animatietoernooitje nog niet voorbij? Wat een kwelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |