Geef nog maar een hint, ik zou het niet weten namelijk...quote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Sands het volgende:
Beantwoord mijn vraag ipv het over een GP te hebben.
Er staat weer een grote hint.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef nog maar een hint, ik zou het niet weten namelijk...
Omdat ik eigenlijk een tienermeisje ben.quote:
Voor Justin Bieber moet je er meteen 4 inleveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een tienermeisje ben.
Nu wachten we op intre.quote:
Jeej, gezellig met zijn allen wachten rond het kampvuurquote:
Fixed, anders komt het zo dreigend over...quote:
Dat had ik al gezien. De High Tea is daar wel goedkoper, ¤14.50 pp, maar er zitten geen scones bij en dat hoort toch wel, vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef RanTheMan het volgende:
dan wordt het het wapen van den haag. midden in t centrum naast de sting.. andere locaties al snel 35 euro daar iets van 20-25 euro...
DF.. To the resque!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
Niemand die even 1 film wil steunen bij mijn animatie tournament?
Gelukkig las je het maar verkeerd, hoe komt het dat je er niet bij bent?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik las net als TT 'Emma Watson overleden'![]()
Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Pfoe beetje veel aan mijn hoofd de laatste tijd.. Ben wel toe aan vakantie.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig las je het maar verkeerd, hoe komt het dat je er niet bij bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |