Dat duurt nog eventjes. Ga je ook ergens heen?quote:
Dat weet ik nog niet. Ik zou naar Kroatië gaan maar dat gaat waarschijnlijk niet meer door. Misschien een stedentrip ofzo anders.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat duurt nog eventjes. Ga je ook ergens heen?
quote:
Ik hoop het ook!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Das jammer dat je vakantie niet doorgaat. Hopelijk vind je iets anders leuks dan
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Druk aan het werk de laatste tijd?
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb geen vakantie, dus ik ga ook nergens heen
Maastricht, Aken, Luik ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien een stedentrip ofzo anders.
Verkeerde baan gekozen denk ik. Maar ik heb regelmatig dat ik bijna een week niks te doen heb dus ja. Tis niet het zelfde als een echte vakantie, maar tis wel vrijquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]De hele zomer geen vakantie? Hoe komt het?
Luik weet ik dan niet, maar tussen maastricht en aken ligt wel een mooie omgeving...quote:
Oh dat is wel vervelend. In de herfst wel vakantie?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verkeerde baan gekozen denk ik. Maar ik heb regelmatig dat ik bijna een week niks te doen heb dus ja. Tis niet het zelfde als een echte vakantie, maar tis wel vrij
Nee, helemaal niet. Maar ik zit meer thuis dan dat ik werk dus echt een vakantie verdienen doe ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. In de herfst wel vakantie?
Ik heb niks tegen Arnhem, ook al kom er niet graag. Ik heb alleen iets tegen vites...quote:
Als je werkt verdien je ook vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik zit meer thuis dan dat ik werk dus echt een vakantie verdienen doe ik niet
Heb jij deze zomer wel vrij, wyccie?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook toe aan een héél erg lange vakantie. Ergens ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |