Facking hell, ik wil er ook een!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
It's custome made voor mijn verjaardagBazen-vrienden
![]()
Ik heb gisteren nog 4 hamburgers en 6 braadworsten gehad + toetje als avondetenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
KOM DAN!!
Tenzij het dubbelzinnig bedoelt isWat zeg ik, jij bent het
Dan nee
Terecht!quote:
gitaarhaak*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terecht!En die gitaar-haak is perfect om em aan op te hangen!
![]()
En nu ga ik echt even boodschappen doen, hongerrr![]()
zelfgemaakte pizza.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Smakelijk! Wat eten we vandaag?
Ik ga even boodschappen halen om mijn bazensalade te maken, met warme geitenkaas![]()
Geile bende.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
...ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggenIk bedoel; ik drink bier, ik blow, kan een hoop mensen verslaan met eten en heb een grote mond (nee Drommel, niet dubbelzinnig bedoelt gvd!!!
); ik weet niet zo goed of dat nou meisjes-gedrag is
nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met eten verslaan.zie je toch niet terug aan je hoop ik?
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog 4 hamburgers en 6 braadworsten gehad + toetje als avondeten
okquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
doe er dan wat aan! ze zijn nieuwsgierig nu, snap dat dan.
dit is idd niet iets wat je in je woonkamer wil hebben hangen nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok
[ afbeelding ]
Zo'n ding was het, maar dan mooier
wtf is datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok
[ afbeelding ]
Looks like it´s gonna hurtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
de straf die je van joy krijgt als je iets verkeerd spelt.
Die geweren moest je met de hand, kogel voor kogel laden. Dus je had eigenlijk niet meer dan 2 of 3 kogels voor de vijand bij je was, gelukkig kon je er dan nog wat schedels mee splijten.quote:
als je niet fatsoenlijk kunt spellen is dat ook pijnlijk toch? zo niet, dan zorgt joy daar dus wel voor. altruïsme ten top.quote:
Ik hoop dat mijn spelling Joysa´s goedkeuring weg kan dragen danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als je niet fatsoenlijk kunt spellen is dat ook pijnlijk toch? zo niet, dan zorgt joy daar dus wel voor. altruïsme ten top.
Pikstraf?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
de straf die je van joy krijgt als je iets verkeerd spelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |