ik maak me geen zorgen, ik beheers het nederlands namelijk gewoon.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee.
Moh Pics van je grammarhammer
peter kelder is d00d.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
WT, sorry!!
Maar rond 8 uur heb ik echt al teveel gedronken om je van station te halen.
Let op!!
Als je met je rug naar het station staat ga dan links. Eerste rotonde eerste afslag! Tweede rotonde derde afslag, rechtdoor blijven lopen tot je aan je rechterhand een flat ziet die haaks op de weg staat. Daar bij P. Kelder aanbellen
Ja maar de laatste tijd maak ik dat niet echt meer waarquote:
hahaha, hoezo fout, die grammarhammer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar de laatste tijd maak ik dat niet echt meer waarIk moet minder gaan drinken want mijn taalgebruik is om te krassen af en toe
Maar heb wel een Grammar-axe, de overtreffende trap van een Grammar-hammer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar de laatste tijd maak ik dat niet echt meer waarIk moet minder gaan drinken want mijn taalgebruik is om te krassen af en toe
[ afbeelding ]
Op dat minder drinken, bedoel je? Ik weet het, ik ga mijn mond al spoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op dat minder drinken, bedoel je? Ik weet het, ik ga mijn mond al spoelenIk dacht aan iets anders toen ik mond lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders toen ik mond las
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op dat minder drinken, bedoel je? Ik weet het, ik ga mijn mond al spoelenwauw. ik moest lachen. een vrouw met humor, die en bier drinkt, en blowt, en een zachte g heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent toch wel een vrouwelijk meisje heh? heh?![]()
Smakelijk! Wat eten we vandaag?quote:
Nu nog tieten en dan zou het wat kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw. ik moest lachen. een vrouw met humor, die en bier drinkt, en blowt, en een zachte g heeft.
je bent toch wel een vrouwelijk meisje heh? heh?
Ik heb wel wat anders warms voor door je saladequote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Smakelijk! Wat eten we vandaag?
Ik ga even boodschappen halen om mijn bazensalade te maken, met warme geitenkaas![]()
Geile bende.
...ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw. ik moest lachen. een vrouw met humor, die en bier drinkt, en blowt, en een zachte g heeft.
je bent toch wel een vrouwelijk meisje heh? heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu nog tieten en dan zou het wat kunnen zijn.
Die bijl!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
...ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggenIk bedoel; ik drink bier, ik blow, kan een hoop mensen verslaan met eten en heb een grote mond (nee Drommel, niet dubbelzinnig bedoelt gvd!!!
); ik weet niet zo goed of dat nou meisjes-gedrag is
Eetbattle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |