Kijk naar je eigen plaatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja want jij bent intelligenter dan mij?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
20.05quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Can't wait!!![]()
Hoe laat denk je op Gorinchem CS aan te komen?
dan ik*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf te beweren dat ze dat is, ja. En dat zeg ik niet alleen om Huppel te vlijen, want daar schiet ik toch niets mee op..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer moeite moeten doen, das wel zielig ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou nooit op dezelfde manier kunnen hosselen in A-town of Roffa zoals dat ik dat hier doe
Voor de meeste mensen zal het niet zoveel uitmaken maar voor mij is de kans op patsen dramatisch veel hogerMocht ik wel in Amsterdam of Roffa wonen dan zou ik nog gewoon hetzelfde doen alleen dan religieus beesten in de sportschool en kickboksen met Steven zodat wanneer ik wanneer er mensen stoer tegen me gaan doen een squatoff kan winnen
Daarom zeg ik ook dat ik niet iets veelzeggends heb gevonden maar ik weet uit eigen ervaring dat er in sommige gemeentes in de provincie Groningen nog redelijk wat gebeurd. Sowieso dat Groningen stad nog ver onder Roffa en A-town zou liggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus dan kan je dat toch onmogelijk vergelijken? Een hele provincie vergelijken met een stad? Kom, zelfs jij weet dat dit kant nog wal slaat.
Zelfs dan nieteens, eigenlijk..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer moeite moeten doen, das wel zielig ja.
Gast je komt alleen met zulke gasten ij gevecht/tegen als je met een Feyenoord shirt/tattoo loopt in Amsterdam of een Ajax shirt/tattoo in Rotterdam. Daar buiten heb je niets te vrezen.
Weet je, kom eens uit je provincie en ontdek Nederland.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik niet iets veelzeggends heb gevonden maar ik weet uit eigen ervaring dat er in sommige gemeentes in de provincie Groningen nog redelijk wat gebeurd. Sowieso dat Groningen stad nog ver onder Roffa en A-town zou liggen.
Die ene wijk in Rotterdam of Amsterdam weegt niet op tegen een hele gemeente in Grunn.. Helaas, weer de plank misgeslagen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik niet iets veelzeggends heb gevonden maar ik weet uit eigen ervaring dat er in sommige gemeentes in de provincie Groningen nog redelijk wat gebeurd. Sowieso dat Groningen stad nog ver onder Roffa en A-town zou liggen.
Ik ben best vaak in Amsterdam geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, kom eens uit je provincie en ontdek Nederland.
En hoe vaak ben je in elkaar geslagen, beroofd of vermoord?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben best vaak in Amsterdam geweest
6 keer in elkaar geslagen, 8 keer beroofd waarvan in 2 gevallen sprake was van een roofmoordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je in elkaar geslagen, beroofd of vermoord?
Ik bedoel maar. Niks aan de hand als je je gewoon gedraagt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
6 keer in elkaar geslagen, 8 keer beroofd waarvan in 2 gevallen sprake was van een roofmoord
dit dus. ik heb in de meest verrotte achterbuurten van veracruz gewandeld. ik was wel verdwaald op mijn wandelingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Niks aan de hand als je je gewoon gedraagt.
Jij en ik hebben waarschijnlijk een andere perceptie van wat normaal is en wat nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Niks aan de hand als je je gewoon gedraagt.
Als jij scheldend en vloekend door de straten rennen normaal vindt, dan hebben wij inderdaad een andere perceptiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij en ik hebben waarschijnlijk een andere perceptie van wat normaal is en wat niet
Laat maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij scheldend en vloekend door de straten rennen normaal vindt, dan hebben wij inderdaad een andere perceptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |