RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Ah!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lief! En ik zit net mijn tweede weg te harken dus rijden geen bezwaar, maar...
[..]
Waz met jou!?
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhoudenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
1 voordeel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Oh wacht maar jij!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhouden
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 voordeel!
Een kleine kist is niet zo heel duur
Ik huil niet Hups.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
En dan alle vissen vergiftigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..
Oh ja kut, foto'squote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.
Hartverwarmend dit!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het welquote:
Soms.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hartverwarmend dit!
Luister je metal?
En mijn luchtbed past op dit moment niet in mijn auto...
Jij hoeft dat proces niet te versnellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het wel
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En plaatsen he! Ik zit vol verwachting te wachten op de "awwshit, did I really did this?"-picca´s!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft dat proces niet te versnellen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
En de daaropvolgende rel in feedback natuurlijk.
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Daar merk jij toch niks van joh, jij zit in Gorkum en ik zit vanavond in Barendrecht..
JE MOETquote:
Jaquote:
Ik moet helemaal niksquote:
Ik wil best een luchtbedje hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!quote:
Op de foto jij, in genante dronken houdingquote:
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ooken dan wijvenfilms kijken huilen chocola eten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilms
That's it!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de foto jij, in genante dronken houding
Die hard?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Dus tot straksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!
Mooi dit.
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Welnee, B'drecht is dichter naar de zeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijk
Ook geen jarretels?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Die heb ik nog nietquote:
Meer van detectives en arthousefilms..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.
Van die foute jaren 80/90 actiefilms
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Ik zal het niet tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer van detectives en arthousefilms..En heel slechte films ..
en kostuumdrama's o hopelijk leest niemand dit
Rampenfilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op prairequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!
Niet haten op het kleine huis Tijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op praire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |