SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Bij de Taveerne kwamen we er niet in (leeftijd), veel was dicht en de Lalalaa was... vrijwel leeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Gekke MohMi
En hoe was t stappen?
Moggel
Paracetamol doet inmiddels zijn werkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Gekke MohMi
En hoe was t stappen?
Moggel
Veel was dicht joh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij de Taveerne kwamen we er niet in (leeftijd), veel was dicht en de Lalalaa was... vrijwel leeg.DJ is een troll en BB was gewoon lief zoals altijd.
Hoe was het lang(er) (?) slapen?
Trustequote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach zat café's die open waren alleen hebben we allemaal wel de plekken waar we liever niet komen.
Moggel. Ik ga nog proberen te slapen houdoe.
Ja het was al overduidelijk. Fijn dat je er nu zelf ook achter bent.quote:
Ja anders had je ook pech. Ben jij het mannetje of vrouwtje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
Dankje. Ben er zelf ook superblij mee.
Jouw oom ook nietquote:
Stiekem? Iedereen bij de parkeerplaats weet ervan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet stiekem iets he?
Ja dat hoorde ik ook van MohMiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
Stiekem hou ik wel van kut. Schijnt wel veel onderhoud te zijn.
Ik hoop dat je dat zelf ook weetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook van MohMi
Voor jou is het hobby zeker. Als je ouder wordt gaat 't wat hangen en dan moet je meer onderhouden ofzoquote:
Een hangende vagina wtfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou is het hobby zeker. Als je ouder wordt gaat 't wat hangen en dan moet je meer onderhouden ofzo
...wat...?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook van MohMi
Mooi zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu weer goed; twee paracetamol en veel te veel koffie doet een MohMi goed!Jij dan?
Weet je dat niet meer?quote:
Omgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
2:06 en dan ff verder kijken. Dit zonden ze gewoon uit vroeger
Duh. Die van Bart Simpson enzo ook hoor. Volgens mij is Southpark een van de enige series waarbij een man dat doet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:49 schreef Muisraket het volgende:
What the... Blijkbaar is de stem van Shin Chan ingesproken door een vrouw.
Ja maar... Stel je voor, je komt een vrouw tegen tijdens het uitgaan. Bloedmooi, perfect lichaam... En dan heeft ze zo'n stem!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. Die van Bart Simpson enzo ook hoor. Volgens mij is Southpark een van de enige series waarbij een man dat doet.
Je hoort het verschil vaak niet tussen jongetjes en vrouwen (iig niet op tv). Irl zal het wel anders zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar... Stel je voor, je komt een vrouw tegen tijdens het uitgaan. Bloedmooi, perfect lichaam... En dan heeft ze zo'n stem!Da's toch geen vrouwenstem meer.
'Een kut is een mooi ding, maar niet altijd. Je moet het namelijk wel goed onderhouden.'quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
Wtf?! Ik merk nu pas dat ik een fucking bult op mijn hoofd hebVolgens mij komt het van gister toen ik zat te plassen, mijn Garfield boekje liet vallen en wilde oppakken en loeihard mijn hoofd tegen de wc.rol-houder stootte toen ik weer omhoog kwam
xDD Ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Een kut is een mooi ding, maar niet altijd. Je moet het namelijk wel goed onderhouden.'
MohMi, Terminus, 2012
Ik ben ook trots hoor, maar die opmerking deed me stiekem wel kokhalzen. En tering wat een harige poesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
xDD IkBen trots op mezelf
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat gister trouwens?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben ook trots hoor, maar die opmerking deed me stiekem wel kokhalzen. En tering wat een harige poes
Gister jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Was dat gister trouwens?
En jup; black, hairy pussy
Staat me vaag wel iets van bij jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister ja![]()
En pics or it didn't happen
Oh die poesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Staat me vaag wel iets van bij ja![]()
En pics? Scroll omhoog gvd xD
Ja joh, ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh die poes![]()
Ik vond het wel stom van je dat je zo kort bleef
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja joh, ik ookGvd
Ik zal straks in de schuur zien hoe zat ik was; for some reason parkeer ik mijn fiets wel eens achterstevoren als ik dronken ben
En da's echt lastig ivm muren en onmogelijke bochten and such
U jelly?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik vond trouwens wel dat jij en DJ verrekte lang buiten het zich van de Terminus ergens om een hoekje stonden.
Ja, serieusquote:
Maar ik heb daarentegen nooit met jou om een hoekje gestaan en als DJ en ik om een hoekje staan dan gebeurt er niets bijzonders. Dat is de reden dat ik jelly ben. Dat, en mijn moeders kookkunstenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij meer uren met DJ om het hoekje hebt gestaan dan ik
Goed onderbouwd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ik heb daarentegen nooit met jou om een hoekje gestaan en als DJ en ik om een hoekje staan dan gebeurt er niets bijzonders. Dat is de reden dat ik jelly ben. Dat, en mijn moeders kookkunsten
Je hebt er niets op te zeggen hequote:
Ik had geen zin om te typenquote:
*schudt hand* Kater?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:52 schreef DeJori het volgende:
Ik was gisteren zatIk kon geen zinnen meer maken, en geen woorden uitspreken met meer dan 2 lettergrepen
Ik heb altijd katers.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te typenBen lui vandaag, douchen was net al een hoop werk
[..]
*schudt hand* Kater?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:52 schreef DeJori het volgende:
Ik was gisteren zatIk kon geen zinnen meer maken, en geen woorden uitspreken met meer dan 2 lettergrepen
Je wil gewoon niet zeggen dat je niet van me houdt op die manierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
Ik had geen zin om te typenBen lui vandaag, douchen was net al een hoop werk
Ik hou van niet één van mijn vrienden op die manierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik begon er ook een beetje vanaf te praten en op de fiets wat ik ook aan het slingeren.
[..]
Je wil gewoon niet zeggen dat je niet van me houdt op die manier
Die zal ik straks eens in alle rust bekijkenquote:
Nu ben ik opeens een vriend?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou van niet één van mijn vrienden op die manier
Viel wel mee toch? In mijn herinnering praatte je nog enigszins fatsoenlijk. Maar het kan ook zijn dat ik me dat óók verkeerd herinner. Stom faalgeheugen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:52 schreef DeJori het volgende:
Bij komt dat door een overdosis aan avonden als gisterenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? In mijn herinnering praatte je nog enigszins fatsoenlijk. Maar het kan ook zijn dat ik me dat óók verkeerd herinner. Stom faalgeheugen.(En ja, dat had ik ook al vóór gisteren en komt dus niet door de drank kinders
)
Nee maar jammer dat het gevolg is dat je niet meer van me houdt op de manier waarop ik van je houquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet vereerd zijn dat ik je zie als vriend ipv Fokker/mede Bosschenaar
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bij komt dat door een overdosis aan avonden als gisteren![]()
Ik drink nooit, dus bij mij komt het sowieso niet daardoor. Helaas weet ik niet waar het wel door komt. Maar serieus: ik zie slecht, ik hoor slecht, mijn geheugen is slecht... Ik ben niet eens 20 gvd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bij komt dat door een overdosis aan avonden als gisteren![]()
Shotjes hebben een vertraagd effect. Hoe dichter ik bij huis kwam, hoe zatter ik werd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? In mijn herinnering praatte je nog enigszins fatsoenlijk. Maar het kan ook zijn dat ik me dat óók verkeerd herinner. Stom faalgeheugen.(En ja, dat had ik ook al vóór gisteren en komt dus niet door de drank kinders
)
Ah zo. Maar was je nog veel met BB aan het praten dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Shotjes hebben een vertraagd effect. Hoe dichter ik bij huis kwam, hoe zatter ik werd.
Ik wist niet dat je slecht ziet en hoort! Of komt dat omdat je altijd aan het dromen bent?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik drink nooit, dus bij mij komt het sowieso niet daardoor. Helaas weet ik niet waar het wel door komt. Maar serieus: ik zie slecht, ik hoor slecht, mijn geheugen is slecht... Ik ben niet eens 20 gvd.
Waarom praten als je ook kan zoenen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo. Maar was je nog veel met BB aan het praten dan?
Ja naar huis gelopen, best nog een tijdje wandelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo. Maar was je nog veel met BB aan het praten dan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je slecht ziet en hoort! Of komt dat omdat je altijd aan het dromen bent?
Romantisch.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja naar huis gelopen, best nog een tijdje wandelen
Welk moment? Dat ik bijna over mijn fiets viel, of het moment dat ik eventjes tegen een boom moest gaan pissen?quote:
Dat 'wat zeg je?' kwam, dacht ik dan altijd, omdat je niet aan het opletten wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Ja, ik zie vrij slecht, moet binnenkort naar de opticiën vrees ik. Nu heeft de halve populatie een bril, dus /care, maar ik ga echt 'achteruit' en ik snap niet waarom. Slecht horen, dat móet je weten aangezien ik altijd 'wat zeg je?' en 'hmm?' zeg en daarnaast schijn ik soms te schreeuwen zonder het door te hebben.
Nouja deze twee dingen boeien me niet zo, maar mijn geheugen wel. Ik heb letterlijk 10 keer aan mijn ouders gevraagd wanneer ze op vakantie gingen en hoe laat. En dat terwijl het me echt wel interesseert, dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat 'wat zeg je?' kwam, dacht ik dan altijd, omdat je niet aan het opletten wasEn hard praten doe ik ook, dat weet iedereen. Terwijl ik wel goed hoor. Slecht zien is wel lullig maar ik denk niet dat een bril jou zo slecht zal staan
Het moment waarop je bijna over je fiets viel en Barrie je net op tijd kon redden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Welk moment? Dat ik bijna over mijn fiets viel, of het moment dat ik eventjes tegen een boom moest gaan pissen?
Snap ik. Het kan, vooral tegen mensen die jou niet zo goed kennen, heel erg ongeïnteresseerd overkomen. Misschien een keer naar de dokter gaan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja deze twee dingen boeien me niet zo, maar mijn geheugen wel. Ik heb letterlijk 10 keer aan mijn ouders gevraagd wanneer ze op vakantie gingen en hoe laat. En dat terwijl het me echt wel interesseert, dus daar ligt het ook niet aan.
Ik weet niet of ze er zoveel mee kunnen als het niet plotseling is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik. Het kan, vooral tegen mensen die jou niet zo goed kennen, heel erg ongeïnteresseerd overkomen. Misschien een keer naar de dokter gaan?
Best knap dat ze daar nog 3 minuten van hebben kunnen maken!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef DeJori het volgende:
Voor de dames:
Hoe mannen denken in 3 minuten.
Dat maak jij er vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar jammer dat het gevolg is dat je niet meer van me houdt op de manier waarop ik van je hou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze laten ook bijna alles een paar keer zien dus opzichquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er zoveel mee kunnen als het niet plotseling is.
[..]
Best knap dat ze daar nog 3 minuten van hebben kunnen maken!
Nou en. Ze kunnen je altijd doorsturen toch? Kan goed zijn dat je van die pilletjes krijgt of oefeningen moet doen ofzo, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er zoveel mee kunnen als het niet plotseling is.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat maak jij er vanStomme BDH.
Dat heb je net gezegd. Dat je nooit van je vrienden houdt op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
LOL pilletjes voor geheugenproblemen, lijkt me vrij sterk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou en. Ze kunnen je altijd doorsturen toch? Kan goed zijn dat je van die pilletjes krijgt of oefeningen moet doen ofzo, je weet maar nooit.
Weet ik veel hoe dat werkt. Maar het kunnen meer problemen tegelijk zijn waardoor je dat hebt. Gewoon een keer naar de dokter, anders zorg ik dat de dokter naar jou komtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL pilletjes voor geheugenproblemen, lijkt me vrij sterk.Maar zal het onthouden.
Met een busje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat werkt. Maar het kunnen meer problemen tegelijk zijn waardoor je dat hebt. Gewoon een keer naar de dokter, anders zorg ik dat de dokter naar jou komt
Ik ken serieus meer mensen dan je denktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met een busje?En wtf normaal ben ik altijd degene die mensen naar dokters etc. stuurt.
Is R. nog steeds SPH-arts of niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken serieus meer mensen dan je denktEn DJ weet ook wel dat ik een dokter ken.
En normaal stuur jij mensen naar de dokter, ik stuur de dokter naar jou
Nee, dat vond hij verschrikkelijk. Al die verhalen enzo, echt om te janken hoe triestquote:
HA is een roeping. Ik zou het absoluut niet tof vinden volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat vond hij verschrikkelijk. Al die verhalen enzo, echt om te janken hoe triest![]()
Hij is van psychiatrie naar de HA gegaan, doet daar nu een opleiding voor
Klopt, dat is hetzelfde als leraar zijn hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
HA is een roeping. Ik zou het absoluut niet tof vinden volgens mij
Top danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt, dat is hetzelfde als leraar zijn hemaar R. is wel het type om HA te worden
Ajax-celticquote:
Voetbalquote:
MohMiquote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef DeJori het volgende:
Voor de dames:
Hoe mannen denken in 3 minuten.
Dankuquote:
Werken en me voornemen om de volgende keer niet aan de vrouw van de Terminus te vragen, wanneer ze zegt dat ze geen Tia Maria (meer) heeft, of ze iets vergelijkbaars heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:31 schreef shifto het volgende:
Wat gaan mensen vanavond doen?
Naast DJ dan
Goed plan maar ik ben net wakker dus voorlopig ff nietquote:
Ik denk dat ik er vanavond maar 20 afleveringen van Legend of the Galactic Heroes doorheen ramquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
Niks. Denk een leuke film kijken ofzoEn jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Werken en me voornemen om de volgende keer niet aan de vrouw van de Terminus te vragen, wanneer ze zegt dat ze geen Tia Maria (meer) heeft, of ze iets vergelijkbaars heeft.
Nee, maar als ik het glas naar mijn mond bracht moest ik mijn ogen dichtdoen tegen de alcoholwalm die anders is mijn ogen zou prikken. Dat + DJ's trollgedrag = dag weggooien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed plan maar ik ben net wakker dus voorlopig ff niet
[..]
Ik denk dat ik er vanavond maar 20 afleveringen van Legend of the Galactic Heroes doorheen ram
[..]
Dude, hoezo? Kreeg je leuk commentaar?
Lol. Ik had aan H. de allerlekkerste fles amaretto gegeven die er bestaatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Werken en me voornemen om de volgende keer niet aan de vrouw van de Terminus te vragen, wanneer ze zegt dat ze geen Tia Maria (meer) heeft, of ze iets vergelijkbaars heeft.
Wat is dat voor serie?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat ik er vanavond maar 20 afleveringen van Legend of the Galactic Heroes doorheen ram
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het glas naar mijn mond bracht moest ik mijn ogen dichtdoen tegen de alcoholwalm die anders is mijn ogen zou prikken. Dat + DJ's trollgedrag = dag weggooien.
Echte liefde.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Ik had aan H. de allerlekkerste fles amaretto gegeven die er bestaat
[..]
Wat is dat voor serie?
The story is staged in the distant future within our own Milky Way Galaxy, approximately in the 35th century. Unlike many science fiction stories, there are no alien civilisations. A portion of the galaxy is filled with terraformed worlds inhabited by interstellar traveling human beings. For 150 years two mighty space powers have intermittently warred with each other: the Galactic Empire and the Free Planets Alliance. The rivalry between Reinhard von Lohengramm and Yang Wen-Li, two military geniuses one on each side, becomes the main focus of the series.quote:
Ja ik verheug me er echt ontzettend op!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ach je mag vanavond iig lekker werken
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms is falende techniek zo geweldig
quote:
Oh da's anime. Is het wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
The story is staged in the distant future within our own Milky Way Galaxy, approximately in the 35th century. Unlike many science fiction stories, there are no alien civilisations. A portion of the galaxy is filled with terraformed worlds inhabited by interstellar traveling human beings. For 150 years two mighty space powers have intermittently warred with each other: the Galactic Empire and the Free Planets Alliance. The rivalry between Reinhard von Lohengramm and Yang Wen-Li, two military geniuses one on each side, becomes the main focus of the series.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=584
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja ik verheug me er echt ontzettend op!![]()
Heeeeeeeeeeel veel gepraat.quote:
Ik vind het altijd kut als ze veel pratenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeel veel gepraat.Maarja ben gvd al bij ep 50/110 dus nu gaat ik die shit ook finishen ook.
Doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeel veel gepraat.Maarja ben gvd al bij ep 50/110 dus nu gaat ik die shit ook finishen ook.
Ja ach, ik heb weer wat hoop want ik keek vannacht met mijn zatte kop er nog 1 en die was met veel gore enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kut als ze veel pratenDat is in Naruto ook soms
Eerder, vervelingsvermogenquote:
Lol dat maakt het wel leuk jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb weer wat hoop want ik keek vannacht met mijn zatte kop er nog 1 en die was met veel gore enzoOntploffende ruimteschepen met mensen die aan stukken gereten werden enzo.
Neverquote:
Jelly als in lichaamsbouw. Ken je toch wel?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jelly als in lichaamsbouw. Ken je toch wel?![]()
[ afbeelding ]
Oh da's van die pudding die je kan bewegen en dat ie dan in vorm blijft maar wel schudt (zoals een dikke buik/tiet)quote:
Ja precies de benaming pudding snap ik wel maar kon het even niet linken met jellyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh da's van die pudding die je kan bewegen en dat ie dan in vorm blijft maar wel schudt (zoals een dikke buik/tiet)
Zo heet die pudding.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies de benaming pudding snap ik wel maar kon het even niet linken met jelly
Ahaquote:
ja was beetje chaosquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef bijdehand het volgende:
TM ben je al thuis van vakantie? Hoe was het?
Is superlekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhaVolgens mij is dat echt vies zulke pudding
Welkom terugquote:
Dat hoort erbij, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
jaa iets met klappen krijgen omdat te dronken was
En toen? Vertel het hele verhaal in een keer ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dus na 2 dagen kon ik naar de doctor
first base? of 1 chick geneukt?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja ik ben echt tering belachelijk lam en moest ook echt van positie veranderen om uberhaupt te typen
1
Ik ben trots op jequote:
Hm ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij bijna in slaap was gevallen in de trein, bijna de trein naar Duitsland had gepakt en dat je in slaap viel op de wc. Maar dat deed je gewoon in een nuchtere buiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
Ik was heul niet dronken, mijn fiets stond gewoon recht in de schuur
Hoe bedoel je?quote:
Volgens mij beledig je me gewoon kkhard hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan het nu niet uitleggen laat maar
Zo bedoel ik het niet. Meer van ook al vindt ze jou niks, ze dan pech heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij beledig je me gewoon kkhard he
Ben het met je laatste zin eensquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Meer van ook al vindt ze jou niks, ze dan pech heeft.![]()
Slaat nergens op dit
Dacht al, zou namelijk wel apart zijn geweest als dat soort shit wordt besproken en je dumpt het daarna hierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben het met je laatste zin eensmaar ze smste niet hoor, ben je maar aan het fucken.
MohMi hoeft het niet uit te spreken, het is al duidelijk toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht al, zou namelijk wel apart zijn geweest als dat soort shit wordt besproken en je dumpt het daarna hier_!
Kloptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MohMi hoeft het niet uit te spreken, het is al duidelijk toch?
Forever alone lolquote:
Schrale troost.quote:
Is die trut boos?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist onder de groepsdruk bezweken. Nu moet ik nog naar de stad ook. Zwaar leven
Zeggen dat je je kut voelt, gaat slapen en een paar uur later smssen dat je met andere mensen wel naar de kroeg komt. Zeker als je zat bent valt zoiets gewoon verkeerd. Maar boeiend alles is weer okidokiequote:
Oh da's inderdaad wel gemeenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeggen dat je je kut voelt, gaat slapen en een paar uur later smssen dat je met andere mensen wel naar de kroeg komt. Zeker als je zat bent valt zoiets gewoon verkeerd. Maar boeiend alles is weer okidokie
Ja zo rollen wijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh da's inderdaad wel gemeenMaarja, nu is alles weer peis en vree
Ja er is stiekem een meet zonder ons.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zo rollen wijHet topique is maar rustig he
Ook tofquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja er is stiekem een meet zonder ons.
Ja dat schijnen de betere meets te zijnquote:
Ja begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat schijnen de betere meets te zijn
Vind ik ook. Wij zijn superongezellig he.quote:
Niet wij, jij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wij zijn superongezellig he.
Klopt. Als ik een kamer binnenkom dan voel ik altijd alle gezelligheid en sfeer naar buiten vliegen, alsof het niets isquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. Als ik een kamer binnenkom dan voel ik altijd alle gezelligheid en sfeer naar buiten vliegen, alsof het niets is
Ja, jij zegt het.quote:
Grapje handjekrantje dat weet jij toch ook?quote:
Je weet toch hoe je zelf bent¿quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef bijdehand het volgende:
Nee, dat weet ik niet![]()
En wtf hoezo een panda.
Ja daar ligt het probleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je zelf bent¿
Niet hier.quote:
En een inlegkruisje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die zijn alsnog geen 1x1cm hoor.
Groot genoeg voor jouw gleuf dus ongeveer zo groot als mijn onderarm?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat die zijn?
Denken dat ik een gleuf hebquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot genoeg voor jouw gleuf dus ongeveer zo groot als mijn onderarm?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt die kut van Tux in gedachte?
Klopt maar het was een leuk opzetje om erover te beginnen.quote:
Dat is nooit leuk (voor mij). Nu heb ik andere oude vrouwen in mijn leven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt maar het was een leuk opzetje om erover te beginnen.
ja maar qua leeftijdsverschil, scheelt het minderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk (voor mij). Nu heb ik andere oude vrouwen in mijn leven.
ja 11 jaar is ook wel erg veelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ja maar qua leeftijdsverschil, scheelt het minder
Ik zie dat ik weer met een prachtige timing hier kom kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk (voor mij). Nu heb ik andere oude vrouwen in mijn leven.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik weer met een prachtige timing hier kom kijken
Dit heeft zo moeten zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik weer met een prachtige timing hier kom kijken
Ik hou wel opquote:
ik snap de hintquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik verkas zo weer naar de bank
Die postte shifto pas ook.quote:
nee ze moet me toch niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef MohMi het volgende:
Wacht wacht...de beste komt eraan....wacht, ik ga nog steeds DOOD hier xDDDDDDDDDDDDD
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Waar heb je die vandaan?quote:
Ik ook. Zuip ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ik vond hem er best op lijken_!
Ben je weer zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef MohMi het volgende:
Ik ga echt zo doodIk wil alles posten
Maar ga het niet doen, hoor
![]()
BuikpijnNuchter is dit lang niet zo grappig.
Dat gaat zeker te ver, maar biertje en hasje helpen welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Zuip ze.
[..]
Ben je weer zat?
Pff en je bent bekant 30quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat gaat zeker te ver, maar biertje en hasje helpen wel
Zullen onze kinderen later leuk vindenquote:
Das dan hun probleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen onze kinderen later leuk vinden
Slaapzequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das dan hun probleemIk ga afk, fijne avond lieve mensen en truste voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |