quote:Bane’s plot involves a massive transfer of wealth using the stock exchange. It consists further of inciting civil unrest and taking control of cutting-edge technologies that use an algorithm precisely tracked to Bruce Wayne. They use the software to gut the fortunes of the rich.
Christopher Nolan’s Dark Knight Rises is a very dark and foreboding predictive programming of what could happen if there was such statistical data available to undermine the 1 percent and send them into the streets where the rebellious are already there to eat them.
There would be massive unrest and as seen in the film a war between the people and the police. There are many critics who are claiming that Christopher Nolan’s epic is the sounding of the warning bell and that there awaits an organized puppet master anarchy that will topple the government by exposing and gutting the fortunes of the elite. The only thing is that in real life it is done on streets and there is no sound track of evil drums pounding out the battle between the haves and the have nots.
The Dark Knight Rises seems to acknowledge systemic inequality and injustice, even if it portrays a demagogue hijacking legitimate grievances. It also shows that even when someone like Bane hands over the reins of power to the people – the people really do not know what to do with that power and so anarchy becomes the “bane” of Gotham’s existence.
As I was watching the Dark Knight Rises I never really applied any political substance to it. I only saw it as a bit of predictive programming and a believable scenario as to how it all begins.
It begins in a software company where a programmers design statistical software that can track and monitor the spending of some of the richest people in the world. The software is being used by an unnamed agency that has been paid to expose the corruption of a beloved politician that everyone can agree is a savior or messianic figure.
http://anoncentral.tumblr(...)-historic-bank-fraudquote:Not only is the arm of the international banking crime syndicate (the “Jewish Mafia”) able to reach out and stop investigating statistician-mathematician -operations-analysis fraud investigators like Robert Holmes - they are also, very easily, able to keep police and defense attorneys from following the right lines of evidence. The resources to intimidate or bribe or otherwise control person after person to prevent an outcome or to force an outcome certainly exists, certainly is part of the defensive equipment of the most powerful criminal syndicate the world has seen.
Waaraan dank ik deze eerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef UncleScorp het volgende:
Nog eentje voor Lavender ...
[..]
http://anoncentral.tumblr(...)-historic-bank-fraud
En nu?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:04 schreef UncleScorp het volgende:
http://www.linkedin.com/pub/robert-holmes/4/47b/24a
Robert Holmes
Senior Lead Scientist at Fair Isaac Corporation
My educational background is in Mathematics and Statistics. My experience over the last 10 years at HNC and FICO has been in develping predictive models for financial services; credit & fraud risk models,first and third party application fraud models and internet/online banking fraud models.
Ik begrijp het ook niet helemaal. Deze man doet onderzoek naar fraude, hij pleegt het niet. Dus er wordt nu wanhopig gezocht naar een verband tussen de moorden van zijn zoon en het beroep van zijn vader.quote:
Volgens mij wordt er iets te graag een lijntje gelegd tussen het werk van deze man en de grootschalige LIBOR fraude en de offshore accounts van de superrijken. Ik heb daar GEEN ENKEL bewijs van gezien. Nul. Zilch. Nada. Het zijn allemaal obscure blogjes die naar elkaar linken. Ik zou willen zeggen: geef mij de oorspronkelijke bron en het precieze citaat waaruit dit alles blijkt. Laat zien dat je een zelfstandige onderzoeker bent ipv schaaps linkjes te kopieren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal. Deze man doet onderzoek naar fraude, hij pleegt het niet. Dus er wordt nu wanhopig gezocht naar een verband tussen de moorden van zijn zoon en het beroep van zijn vader.
Nounou ... daarnet waren zelfstandige onderzoekers nog de grootste idiotenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef Terecht het volgende:
Laat zien dat je een zelfstandige onderzoeker bent ipv schaaps linkjes te kopieren.
Opmerkelijk idd.. Even het alziende oog zoeken..quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ook een raar toeval ... voor de shooting werd de trailer van de nieuwe Bond film "Skyfall" getoond.
Hierin gaat het ook over mind control en een manchurian candidate die geactiveerd wordt door het woord "skyfall".
In de trailer komt ook het woord Aurora in beeld.
[ afbeelding ]
Zichzelf op de borst kloppende zelfstandige denkers zijn doorgaans de grootste idioten ja. De ware zelfstandige onderzoekers hebben helemaal geen tijd voor zulke zelfbevlekking, de waarheid boven water krijgen is hun streven. Resonancer geeft het juiste voorbeeld. Jij daarentegen... kopieert klakkeloos alles wat je in jouw voordeel uit kunt leggen zonder daar ook maar één moment kritisch naar te kijken. Als een schaapje dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou ... daarnet waren zelfstandige onderzoekers nog de grootste idioten
En nu ben je een schaap als je geen zelfstandige onderzoeker bent ?
Het tij keert snel
Ik klop mezelf helemaal niet op de borst, ik zoek en post gewoon wat ik vind. Idd een heleboel rook maar mss zit er een vlammetje tussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Terecht het volgende:
Zichzelf op de borst kloppende zelfstandige denkers zijn doorgaans de grootste idioten ja. De ware zelfstandige onderzoekers hebben helemaal geen tijd voor zulke zelfbevlekking, de waarheid boven water krijgen is hun streven. Resonancer geeft het juiste voorbeeld. Jij daarentegen... kopieert klakkeloos alles wat je in jouw voordeel uit kunt leggen zonder daar ook maar één moment kritisch naar te kijken. Als een schaapje dus.
Ik denk dat zelfs als die rode draad duidelijk zichtbaar is (imho was dat het geval met 9-11 en put options/PROMIS) het (je) eigenlijk nog helemaal niks zegt.. toch ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iets te graag een lijntje gelegd tussen het werk van deze man en de grootschalige LIBOR fraude en de offshore accounts van de superrijken.
Dan lijkt mij dit scenario niet het meest voor de hand liggend, had z'n vader misschien in de zaal moeten zitten ?quote:Robert Holmes, the shooting suspect's father, not only uncovered the true intent of this massive fraud, but has also traced the "hidden" trillions of dollars to the exact bank accounts of the elite classes who have stolen it. In other words, Robert Holmes could NAME NAMES!
http://www.helpfreetheearth.com/news616_batmanwhy.html#
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb zelf The Dark Knight nog niet gezien maar als ik dit zo lees (mbt tot zn vader ...)
http://www.groundzeromedia.org/the-storm-is-coming/
[..]
Het geeft in ieder geval wel een idee van waarom Holmes juist deze filmvoorstelling koos om zijn gruwelijke daad uit te voeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:04 schreef UncleScorp het volgende:
http://www.linkedin.com/pub/robert-holmes/4/47b/24a
Robert Holmes
Senior Lead Scientist at Fair Isaac Corporation
My educational background is in Mathematics and Statistics. My experience over the last 10 years at HNC and FICO has been in develping predictive models for financial services; credit & fraud risk models,first and third party application fraud models and internet/online banking fraud models.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik klop mezelf helemaal niet op de borst, ik zoek en post gewoon wat ik vind. Idd een heleboel rook maar mss zit er een vlammetje tussen.
En ga een ander op de man spelen aub
Meneer de zelfstandige denker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zie bepaalde reacties hierboven
Logica komt hier blijkbaar niet aan te pas![]()
En je mag je eigen referentiekader niet nemen als maat der dingen blabla ...
gewoon de uitleg aanvaarden die je voorgeschoteld wordt.
Het zou iig een motief verschaffen (de reputatie en geloofwaardigheid van mensen is om minder stukgemaakt) en je een stuk dichter bij een samenzwering brengen maar ik denk dat je dan idd nog een paar stappen moet maken voordat je bij James Holmes en de schietpartij in Aurora bent aanbeland. Van 9/11 weet je hoe ik erover denk: de bedragen die in de putopties waren belegd waren al met al gelimiteerd en er is zelfs een FOK!er (Selang) die op 9/11 enkele tienduizenden euro's heeft verdiend met putopties op vliegtuigverzekeringsmaatschappijen. De vliegtuigindustrie (maar ook de verzekeringsindustrie) stond voor 9/11 nl al onder druk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs als die rode draad duidelijk zichtbaar is (imho was dat het geval met 9-11 en put options/PROMIS) het (je) eigenlijk nog helemaal niks zegt.. toch ?
Je kunt het dus niet voorkomen, alleen de kans dat het voorkomt verminderen. Dat kan op heel veel manieren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.... maar hoe kun je hier gaan voorkomen? Alle wapenverkoop verbieden? Dan neemt zo'n dader een mes en gaat random prikken in de metro, ik noem maar wat.
ja en neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - sorry als ik heb je verkeerd begrepen.
Engels.
Geloof jij het officieel verhaal van 911 ?- ja of nee - puur uit nieuwsgierigheid...ik vraag want ik vind t quite amazing dat er nog steeds logisch denkende mensen die dat kan.
Met je eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zou iig een motief verschaffen (de reputatie en geloofwaardigheid van mensen is om minder stukgemaakt) en je een stuk dichter bij een samenzwering brengen maar ik denk dat je dan idd nog een paar stappen moet maken voordat je bij James Holmes en de schietpartij in Aurora bent aanbeland. Van 9/11 weet je hoe ik erover denk: de bedragen die in de putopties waren belegd waren al met al gelimiteerd en er is zelfs een FOK!er (Selang) die op 9/11 enkele tienduizenden euro's heeft verdiend met putopties op vliegtuigverzekeringsmaatschappijen. De vliegtuigindustrie (maar ook de verzekeringsindustrie) stond voor 9/11 nl al onder druk.
Wel 'n heel goed voorbeeld.quote:Max Keiser: There are many aspects concerning these option purchases that have not been disclosed yet.
Notice … the commission makes no mention in its footnote of the 36 other companies identified by the SEC in its insider trading probe. What about the pre-9/11 surge in call options for Raytheon, for instance,
http://www.larsschall.com(...)the-facts-laid-bare/
quote:http://www.nu.nl/buitenla(...)de-bloedbad-aan.html
Hij stuurde een aantekeningenboek vol details aan een psychiater.
Het pakje bleef daar echter ongeopend liggen en is nu pas ontdekt, aldus het Amerikaanse tv-station Fox News woensdag. Het is onduidelijk of het pakje al voor het bloedbad bij de psychiater arriveerde.
quote:http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120727_215
De advocaat wil weten wie de media heeft ingelicht dat Holmes een gedetailleerd draaiboek van zijn plannen naar de psychiater stuurde waarin hij voorafgaand aan de schietpartij zijn daad beschreef. De schrijfsels bevatten communicatie tussen Holmes en zijn psychiater en zouden daarom beschermd moeten worden, aldus de advocaat van Holmes.
Het pakketje werd maandag ontdekt in de postkamer van de universiteit van Colorado, waar Holmes studeerde.
quote:http://www.dagelijksestan(...)nnen-naar-psychiater
James Holmes stuurde zijn moordplannen naar een psychiater aan de universiteit van Colorado... maar helaas opende die het pakket pas ná de moordpartij:
Volgens een bron bij het gerecht zat het pakket vol met griezelig waarheidsgetrouwe tekeningen en illustraties van het bloedbad dat hij zou aanrichten. Verder werden notities aangetroffen waarin Holmes haarfijn uitlegde hoe hij te werk zou gaan om de bioscoopgangers te doden.
Benieuwd of we ooit zullen weten wat de werkelijke inhoud van dit pakje is...quote:http://abclocal.go.com/ka(...)nal_world&id=8749574
Investigators have not revealed what was in the package, but ABC News has learned it contained a notebook believed to be written by Holmes
FOX News is quoting a law enforcement source as saying the notebook contained "full details about how he was going to kill people ... drawings of what he was going to do in it, drawings and illustrations of the massacre."
Het derde stuk is overduidelijk overdreven, in de rest staat geen informatie die niet bekend was. In het derde staat trouwens ook geen onwaarheid maar wordt het alemaal gesensationaliseerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
Hoewel speculeren op BNW niet geapprecieerd wordt, doen de reguliere media blijkbaar ook niet anders.
Er zijn nog geen details over het pakje dat Holmes vooraf opgestuurd had, toch wordt er volop over bericht.
[..]
[..]
[..]
[..]
Benieuwd of we ooit zullen weten wat de werkelijke inhoud van dit pakje is...
Heeft hij het echt gedaan en wou hij iets belangrijks laten weten ?
Heeft hij het echt gedaan en gewoon wat crazy tekeningen opgestuurd ?
Heeft hij het niet gedaan en probeert men hem er zo makkelijk mee in te luizen ?
Leuke kans berekeningquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet voorkomen, alleen de kans dat het voorkomt verminderen. Dat kan op heel veel manieren.
Om slachtoffers te beperken kun je het idd moeilijker maken aan wapens te komen. Stekend krijg je nooit zoveel slachtoffers in een keer voor elkaar dan schietend.
Ook kun je de omstandigheden proberen te beperken, minder extreme druk op mensen uitoefenen b.v. (zie alle going postals, maar ook het amerikaanse grad student systeem, slaan er al genoeg in door, maar die leggen meestal de hand aan zichzelf)
Daarnaast kun je beter op symptomen gaan letten, het is tekenend dat het pakketje van holmes pas geopend is dagen na het incident. Er waren hints dat het niet goed met hem ging, betere geestelijke / preventieve gezondheidszorg kan problemen in het algemeen voorkomen en verkleint de kans op dit soort dingen etcetc.
[..]
ja en nee
Ik doe sowieso liever niet aan "geloven" eerder een balans van waarshijnlijkheid en een tijdelijke aanname van het meest waarschijnlijke.
ik vind het zeer waarschijnlijk dat de US government enorm incompetent heeft gehandeld.
Daaruit volgt dat het zeer waarshijnlijk is dat bepaalde zaken niet bij ons bekend zijn.
Ik acht het extreem onwaarschijlijk dat er nukes gebruikt zijn / hologrammen / thermiet omdat, als we dat als waarheid zouden accepteren, dit als gevolg heeft dat ongeveer elke basale vorm van kennis en empiri onjuist is, en dat dat juist is wordt elke dag bewezen als ik niet uit mijn bed omhoog val, mijn fiets niet door de weg zakt en spijkers in mijn vuurkorf oranje branden en verbuigen.
Met andere woorden, op dit moment is de waarschijnlijkheids verdeling 1: 1.000.000.000.000.000.000 dus ga ik van het tweede uit.
Heb je nog meer van die interessante diepe inzichten? Misschien nog een leuke originele smiley erbij?quote:
Nee maar ik roep bullshit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die interessante diepe inzichten? Misschien nog een leuke originele smiley erbij?
Als je posts enige indicatie zijn komt er idd niet veel anders dan poep uit je mond.quote:
Achje wat jij wilt, maar nog steeds is het bullschit wat je zegt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je posts enige indicatie zijn komt er idd niet veel anders dan poep uit je mond.
Laat me raden, je argumenten voor die claim zijn je onderbuikgevoelens?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Achje wat jij wilt, maar nog steeds is het bullschit wat je zegt.
Je kans berekening is lachwekkend en niets meer dan een onderbuik gevoel.
Speculeren is de basis van BNW lijkt mij? Zonder speculatie zou dit forum niet bestaan dus je stelt legitieme vragen waar je speculatief (outside the box) op kan reageren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
Hoewel speculeren op BNW niet geapprecieerd wordt, doen de reguliere media blijkbaar ook niet anders.
Benieuwd of we ooit zullen weten wat de werkelijke inhoud van dit pakje is...
Heeft hij het echt gedaan en wou hij iets belangrijks laten weten ?
Heeft hij het echt gedaan en gewoon wat crazy tekeningen opgestuurd ?
Heeft hij het niet gedaan en probeert men hem er zo makkelijk mee in te luizen ?
Het notebook is naar zijn psychiater gestuurd en ou dus technisch onder de zwijgplicht vallen. Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate) en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Speculeren is de basis van BNW lijkt mij? Zonder speculatie zou dit forum niet bestaan dus je stelt legitieme vragen waar je speculatief (outside the box) op kan reageren.
Zo zouden we eerst echt zeker willen weten of deze aantekeningen daadwerkelijk bestaan, en ik ben tevens erg geinterseerd naar de inhoud er van.
Daar moeten toch iets van motieven in gevonden kunnen worden.
Voor die zwijgplicht zijn uitzonderingen. Zo moet een psych ook aangeven bij de politie wanneer gewelddadige acties of terroristische plannen bekend worden gemaakt door de client.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het notebook is naar zijn psychiater gestuurd en ou dus technisch onder de zwijgplicht vallen. Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate) en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/
Daar is het een beetje laat voor nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor die zwijgplicht zijn uitzonderingen. Zo moet een psych ook aangeven bij de politie wanneer gewelddadige acties of terroristische plannen bekend worden gemaakt door de client.
Ik zou alleen aangeven dat het nergens op slaat dat je de kans dat 911 op een andere manier is gebeurd baseerd op de feiten dat je niet weg zweeft van je bed, je niet door de weg zakt, dat je spijkers niet rood gloeien en verbuigen in je vuurkorf .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Laat me raden, je argumenten voor die claim zijn je onderbuikgevoelens?
Mijn onderbuikgevoel zegt mij dat, als je krachttermen wilt gebruiken om overtuigender over te komen, je ze beter goed kunt spellen, anders kom je een beetje als een prutser over...
Is het speelkwartier voorbij en kun je on topic reageren? Of wil je door blijven emmeren over een reply van mij naar iemand anders toe, dan graag in een andere thead.
Dan moet je misschien de eerdere threads maar eens lezen of de alternatieve verklaringen voor 9-11 en een natuurkundeboek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:07 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik zou alleen aangeven dat het nergens op slaat dat je de kans dat 911 op een andere manier is gebeurd baseerd op de feiten dat je niet weg zweeft van je bed, je niet door de weg zakt, dat je spijkers niet rood gloeien en verbuigen in je vuurkorf .
En dat je dan ook nog cijfers weet te geven aan die kans.
Wel vreemd dat je me toch begrijpt ook al zuigt mijn spelling.
Maar laten we verder inderdaad ontopic blijven
Weten we dat dan al ? Zo zie je maar hoe snel en makkelijk het gaat ... paar nieuwssites publiceren geruchten en het is al een feit geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate)
Nee we zullen het wsl nooit te weten komen, maar jouw reactie toont aan dat een paar geruchten voldoende zijn. Wsl zullen de meeste amerikanen nu ook geloven dat idd zijn plannen daarin stonden, dus ... hij heeft het gedaan.quote:en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/
Inderdaad, totaal ander mens.quote:
quote:
Volgens mij heb jij een 9/11 deja vu nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat als dit een psyop is en er dus geen echte aanslag heeft plaatsgevonden?
Onmogelijk of zou zoiets wel georchestreerd kunnen worden, denken jullie?
In tegendeel zelfs, als je ze goed op elkaar legt zie je dat de schedel / jukbeenderen / oren / haarlijn etc op precies dezelfde plek zitten. Het enige verschil is dan (naast haarkleur) precies rond de emotiespieren, dus neus, mond en wenkbrouwen-locatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ene oor steekt meer uit omdat hij vanaf een net andere hoek wordt gefotografeerd. Wat betreft die neus: check zelf maar eens het verschil in hoe breed je neus is als je een 'zuinig' mondje op zet of een brede glimlach.
Onomstotelijk bewijs dat het geen verschillende personen zijn? Nee. Maar deze foto's zijn nietszeggend.
Waar heeft de advoaat dan bezwaar tegen aangetekend?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Weten we dat dan al ? Zo zie je maar hoe snel en makkelijk het gaat ... paar nieuwssites publiceren geruchten en het is al een feit geworden.
En dan wordt mij verweten dat ik te gemakkelijk dingen aanneem ...
[..]
Nee we zullen het wsl nooit te weten komen, maar jouw reactie toont aan dat een paar geruchten voldoende zijn. Wsl zullen de meeste amerikanen nu ook geloven dat idd zijn plannen daarin stonden, dus ... hij heeft het gedaan.
Als ze echt bewijs willen voorleggen publiceren ze bijv gewoon de beelden van de beveiligingscamera's (maar dat kennen we ondertussen ook al ... )
Omg ik ben het met je eens dat we gewoon verder moeten gaan met het onderwerp van het topic, en zelfs dat moet je negatief benaderen, oke ik ben begonnen met negatieve benadering maar toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan moet je misschien de eerdere threads maar eens lezen of de alternatieve verklaringen voor 9-11 en een natuurkundeboek.
Als je niet off-topic wilt gaan, moet je het niet doen.
oompaloompa : iets over 9-11quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omg ik ben het met je eens dat we gewoon verder moeten gaan met het onderwerp van het topic, en zelfs dat moet je negatief benaderen, oke ik ben begonnen met negatieve benadering maar toch.
En voor jouw informatie, ik ben ingelezen over 9/11 en ben niet vies van natuurkunde.
Het is gewoon een belachelijke vergelijking en conclusie die je hebt gemaakt, en dat kon ik niet ongemerkt laten.
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat als dit een psyop is en er dus geen echte aanslag heeft plaatsgevonden?
Onmogelijk of zou zoiets wel georchestreerd kunnen worden, denken jullie?
Ofwel met mindcontrol iemand er toe aan zetten, ofwel zelfs mannetjes het werk laten doen en dan Holmes buiten op de parking ervoor laten opdraaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.
Waarom kost het zoveel? Kan je niet het nieuws gewoon een verhaal laten uitpoepen, met wat toneel er omheen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.
Mindcontrol hoeft niet, je kunt op andere manieren mensen wel pushen. Even ter goede orde, ik denk niet dat dat hier is gebeurd, maar ik denk dat als je zoiets "in scene" zou willen zetten dat een gemakkelijkere en goedkopere en safere optie is dan het helemaal in scene zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ofwel met mindcontrol iemand er toe aan zetten, ofwel zelfs mannetjes het werk laten doen en dan Holmes buiten op de parking ervoor laten opdraaien.
Ja maar al die acteurs moet je afkopen, inclusief de politie, en dan maar hopen dat ze het nooit zullen vertellen dat is zo ontzettend veel duurder dan 1 iemand inhuren om iemand super over de rooie te laten gaan. Die strategie is ook veel veiliger want dan zijn er maar 2 mensen die er ietsvan afweten i.p.v. 100.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom kost het zoveel? Kan je niet het nieuws gewoon een verhaal laten uitpoepen, met wat toneel er omheen?
Als jij wat acteurs een zaaltje uit laat rennen en er een verhaal omheen vertelt heb je toch als snel paniek en een verhaal dat zichzelf gaat vertellen?
Of zou het niet zo kunnen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |